Hakutulokset

1. R

Orthex pottatuoli/mistä voi ostaa pk-seudulla

Elikäs hakusessa olis ensipotta ja tämä vaikuttaa ihan hyvältä. Onko kellään tietoa mistä Orthexin pottatuolin voisi ostaa pk-seudulla? Asumme Itä-Vantaalla. Valmistajan sivuilta: Pottatuoli | Orthex Group Saa myös suositella vastaavaa saman hintaista! :)
  2. R

Ostetaan äitiyspakkauksen pahvilaatikko

Jos jollain on myydä äitiyspakkauksen 2012 pahvilaatikko, jossa sukupuu, ostaisin sen mielelläni. En tarvitse siihen patjaa. Vanhempikin pahvilaatikko käy, kantta en tällöin tarvitse.
  3. R

Streptokokin vaikutus odotukseen?

Mulla oli kans strepto B ja ei muuta vaikutusta kun tippa laitettiin käteen synnytyksessä. Synnytys käynnisty 40+5, kun lapsivettä alkoi tihkumaan. Ennenaikaisia supistuksia ei ollut ja raskaus sujui muutenkin hyvin.
  4. R

Paras yövaippa?

Juu ja ostettiinkin niitä, mutta niistä vuosi tavaraa vielä helpommin läpi.. Eli käytetään siksi vielä pienempää kokoa, vaikka poika jo melkein 9 kiloa. Päivisin ei ongelmia, vaan öisin. :)
  5. R

Paras yövaippa?

Elikä mikä teillä on ollut toimivin yövaippa? Meillä poika nyt 5kk. Käytössä on Pampersin Baby Dry 4-9kg ja joka yö vaippa falskaa yli ja sänky on märkä.
  6. R

Äitiyspakkauksen pahvilaatikkoa vailla

Hei, Olisiko kellään tarpeettomaksi jäänyttä äitiyspakkauksen pahvilaatikkoa (siis pelkkä laatikko, ei patjaa), josta voisi luopua? Tulisin mielellään noutamaan. Asumme Vantaalla. Olisin todella kiitollinen. :)
  7. R

Velleistä

Kiitos vastauksista! Olen kuullut muiltakin, että velli saattaisi pidentää yöunia. Tästä syystä sitä kyselinkin.. Pitää toivoa, että meillekin olisi siitä apua. :)
  8. R

Velleistä

Hei, Elikä sellaista kyselen, että missä iässä olette aloittaneet vellien annon? Millä vellillä aloititte ja sekoititteko aluksi maitoon? Onko tullut mahavaivoja? Onko vaikuttanut yöunien pituuteen? Itselläni on 3,5 kk vaaveli rintaruokinnalla, mutta ajattelin kokeilla josko pojalle alkaisi jo...
  9. R

Kummien määrä

Meijän pojalla on kolme kummia. :) Tietääkseni kummien määrälle ei ole ylärajaa, mutta pitää olla vähintään kaksi seurakuntaan kuuluvaa.
  10. R

synnytys lähenemässä?

Mulla ei ollut vielä noilla viikoilla tietoakaan lähestyvästä synnytyksestä, ei sitten mitään merkkejä. :D Limatulppa taisi irrota viikolla 39 ja poitsu synty rv 40+5. Päivää ennen synnytystä olin kaupassa käymässä ja tunsin että jotain lorahti housuun.. Alkkareissa oli pieni hajuton ja...

Yhteistyössä