Hakutulokset

  1. H

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Meillä sairaalassa vauvan paino tippui ensimmäisen kahden-kolmen päivän aikana sen yli 7% ja kun ensimmäinen oli kyseessä, niin itse ei oikein osannut aluksi diagnosoida asiaa. Vauva söi paljon, mutta itse aloin epäilemään, ettei sieltä tule varmaan mitään, kun en koskaan kuullut vauvan...
  2. H

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Meidät saa kanssa lisätä seuraavaan ketjuun, vaikken kovin usein saa aikaiseksi kirjoitelakaaan. Meille syntyi hurjan ukkosen ja salamoinnin saattelemana pikkuneiti 27.8 aamuyöllä (40+6). Paino 3640 g ja pituus 53 cm. Tyksistä kotiin päästiin viime torstaina. Nyt totutellaan vauva-arkeen, joka...
  3. H

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Jännää, miten erilaisia arvioita lääkärit antavat. Meillä vauvan paino siinä arviossa oli tosiaan 3,3 kg ja lääkärin mielestä se vastasi viikkoja 37+3, kun siis lasketu ajan mukaan oli 36+6. Taika78 saa nähdä, ollaanko synnärillä samaan aikaan. Tyksissä on kuulemma kova ruuhka. Jos oikein...
  4. H

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Rekisteröidyin vielä viime metreillä. Olen silloin tällöin lukenut viestejä, mutta itse en ole mikään kovin "innokas" kirjoittamaan. Mutta siis LA on 21.8, vaikka molemmissa ultrissa se on ollut 17.8 niin sitä ei ole lähdetty siirtämään. Synnäri on TYKS ja pikkuprinsessa on tilauksessa. Lapsi on...

Yhteistyössä