Hakutulokset

  1. S

    Millonka tää vauva tulee ulos?? Viimeisten päivien kärvistelijät.

    Heipparallaa kaikki, edelleen ollaan yhdessä kasassa, tänään 41+5. Tänään sentään ollut iltapäivästä lähtien epäännöllisesti supistuksia, tuntuvat selässä ja ajoittain mahassakin. Mutta ei ne kuitenkaan oikeesti kipeitä ole:mad: Huomenna sitten kontrolliin. Kovakourainen sisätutkimus...
  2. S

    Millonka tää vauva tulee ulos?? Viimeisten päivien kärvistelijät.

    Olenko mä ainoa, joka on edelleen kasassa?? Tänään siis 41+4, eikä edelleenkään merkkiä yhtään mistään! Alkaa olemaan meikäläisen kirjoitukset aikamoista toistoa :D Onko teillä muilla kärvistelijöillä pelkoa vauvan selviämisestä, istukan kalkkeutumisesta yms.? Mulla on kauhea pelko, että...
  3. S

    Millonka tää vauva tulee ulos?? Viimeisten päivien kärvistelijät.

    Tänään ollut taas aika vaikea päivä. Aamulla masensi ja ahdisti tämä tilanne tosi paljon, olo helpottui hieman kävelylenkillä. Ei siis niin minkäänlaista merkkiä mistään! Ei supistele, ei limatulppaa, ei vesiä.. Ja aivan kamala pelko siitä, että vauva ei selviä loppuun asti tms. Liikkeitä...
  4. S

    Millonka tää vauva tulee ulos?? Viimeisten päivien kärvistelijät.

    Valivali täältäkin! Ihan tämän ketjun takia piti rekisteröityä. Tänään siis menossa 41+2, esikoista odotan, psyykkisesti alkaa jo olemaan melkoista! Fyysisesti voin suhteellisen hyvin. Yliaikaisuuskontrolliin varasin ajan, pääsen vasta 41+6. Olen jo täysin asennoitunut siihen, että...

Yhteistyössä