Hakutulokset

  1. P

    40+ so what wol.13

    Tein testin tuossa pari tuntia sitten.. Ei ollut mikään haamu, vaan suht punanen viivanen :) Vahvistumisen varaa vielä vähän ois. Testi oli PC liuska. Voisko ihanampaa joululahjaa saada :xmas: Ihanaa joulun aikaa kaikille :hug:
  2. P

    40+ so what wol.13

    Kiitän Mur-mur :) Predictorista ei pelkoa, että sellaisen hommaisin :P Näytti likkaa odottaessa aina negaa. Jopa 3vkoa ENNEN SYNNYTYSTÄ :laugh: Silloin meni markkinoiden varmimman luotto tuohon testiin :D Pitääpi se mies sitten tuonne kauas markettiin lähettää ;)
  3. P

    40+ so what wol.13

    Heippa kaikille :wave: Paljoa ei meilläpäin ole tapahtunut. Vielä viikon verran piinailua ja toivon mukaan tulisi se maailman paras joululahja eli testiin +, joka pysyisi. Voisin ehkäpä just ennen joulua testailla. Joteskin kuitenkin sellanen olo, ettei tärppi olisi käynyt :( Mikä ois...
  4. P

    40+ so what wol.13

    Tällä kertaa se odotettu täti saapui, mutta perskule vuorokautta liian aikaisin :p Oiskos nyt pe sitten kp 2/?
  5. P

    40+ so what wol.13

    Morticia: Mulla yk 9,5 vuotta
  6. P

    40+ so what wol.13

    Morticia: Perhis (44)..................kp61/28..........yk9 kp?/?........ yk 9,5v Sinivatukka: Enhän minä mihkään kadonnut ole :wave: Aika vain on kulunut odotellessa vahvistuiko r-testin viiva.. ON:Tänään testasin 3. kerran ja täysin tyylipuhdas NEGA jälleen. Ei edes viivanpaikkaa...
  7. P

    40+ so what wol.13

    Hurjasti onnea :hug:
  8. P

    40+ so what wol.13

    Miten ihmeessä tämä on mahdollista? Menkkojen olisi pitänyt kalenterin mukaan alkaa eilen, mutta eipäs alkanutkaan. Malttamattomana, mutta kummissani tilanteesta testasin tänään aamulla haamun TESTIAJALLA. Koskaan aiemmin en ole saanut näin aikaisin testiin yhtikäs mitään. Vaikka vanha...
  9. P

    40+ so what wol.13

    Glearblue: Onnea hurjan paljon :heart: Ikäähän sulla tosiaankin VASTA 42v ;) ON: Nyt en kyllä tajua taaskaan yhtikäs mitään :p Se viimeinen taisi todellakin olla kemiallinen. Vuotoa ei ole tullut, mutta huomenna pitäisi tätin kurvata paikalle. Olo ei kuitenkaan ole samanlainen kuin yleensä...
  10. P

    40+ so what wol.13

    Naapurin tyttö:Ootan nyt vielä viikon, jolloin kalenterin mukaan pitäisi menkkojen alkaa. Jos ei, niin käynnistän Primojen kans ne. Sit pääsee taas yrittämään uusiks. Suosittelisin sulle nyt vuodon loputtua veritestiä, jossa näkee paremmin kuin kotitestissä, että kaikki on tullut pois...
  11. P

    40+ so what wol.13

    Oivikki: Tilanteeni edelleen varmistamaton. Oireiden kadottua veikkaan, etten ole raskaana. Vuotoa ei ole tullut minkäänlaista. Millaiset oireet kemiallisessa on? Voisiko olla sellanen?
  12. P

    40+ so what wol.13

    Samat fiilikset tääl sillä erotuksella, ettei vuotoa kuulu : / Viimeisetkin oireiden rippeet kadonneet täysin.. Ei meidän auta muu kuin laittaa miehet uusiks taas hommiin :kieh:
  13. P

    40+ so what wol.13

    ON: Tämä tais olla sitten taas vaihteeks tässä :mad: Kaikki oireet kadonnut jo parisen päivää sitten PAITSI rintojen arkuus ja kasvuvauhti :p Testeistäkään ei enää ota selkoa. Eilen alkuillasta tehdyssä en näe kuin 1 viivan, tänään aamusta tehdystä taas 2 :laugh: On vaan niin epätodellinen...
  14. P

    40+ so what wol.13

    Onnea hirmusesti :heart:
  15. P

    40+ so what wol.13

    Mur-mur Sä se löydät aina kaikkiin vastaukset :hug: Panadolin sallimisen tiesinkin jo. Kaikkien muiden lääkkeiden kielto lukee joka paketissa :( Milläs ottaa yhteyttä hoitavaan lääkäriin, kun sellaista ei ole. Muutenkin äkkitilanteessa.. :O Kiitokset kaikille muillekin asiaan vastanneille...
  16. P

    Primolut ja raskaus; kertokaa mielipide!!!

    Oma tarinani: Sain Primolutit monta vuotta sitten super pitkien kiertojen säännöllistämiseksi. Lääkäri tiesi meidän yrittäneen monta vuotta toista yhteistä lasta. Ne määrättiin kolmen kk:n kuureina kp 16-25. Olen nyt syönyt niitä tarvittaessa jo useamman vuoden. Viime keväänä söin...
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Apteekin omaan ei viivan paikkaa tule. Olen testannut sen ihan itse. Halpis liuskoista en tiedä.
  18. P

    40+ so what wol.13

    WP Tota 1g Panadolia oon käyttänytkin tarvittaessa. Ei vain auta kaikkiin vaivoihin :'(
  19. P

    Milloin olet käynyt varhaisultrassa ja mitä näkyi =D

    Varhaisultran lähetettä odottelen.. Nla:n lääkäri tuntuu olevan ikärasisti. Väittää kovin, etten olisi raskaana vaikka 3 Apteekin omaa tehty punaisen viivan vahvistuessa + veritestissä käyty, sekin oli selvästi koholla. Pitää mennä vielä veritestiin uudelleen. Kiukuttaa tuollainen törkeä...
  20. P

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Viisaat naiset: Kiperä tilanne, neuvojanne kaipaan pikaisesti. Mites on Buranan 600-800mg ja Treo:n käyttö alkutaipaleella? Äsken alkoi hammasta särkemään pirusti (huono tapa stressaantuneena purra hampaita yhteen) eikä 1g Panadol auta. Samoin mirgeenin kaltainen päänsärky. Aiemmin olen...

Yhteistyössä