Hakutulokset

  1. M

    raskauspahoinvoinnista...

    oksettaa,voiko olla myös ripulia vai onko tää mahatautia? vai johtuuko kun otin panadolia ja ennen ollut syönyt ennen sitä kunnolla,voiko se pistää ripulille?
  2. M

    H&M alekoodia?

    Onko nyt mitään voimassa olevaa alekoodia?
  3. M

    nyt vaan uutta muksua tekemään...

    ...niin saa uuden äitiyspakkauksen...mie tykkäsin! :)
  4. M

    4 kk vierastaa?

    Heip, Minkä ikäisenä teidän lapsosenne ovat vierastaneet ja kuinka voimakasta tuo vierastus on ollut? Meillä totesi lääkäri 4kk tarkastuksessa, että voi olla mielenkiintoista 8 kk iässä, kun nyt jo vierastaa. Naureskelee vieraiden kanssa jos on äidin tai isän sylissä, mutta saa n. 10 sek...
  5. M

    KUTSUUKO ESIKOISENNE ISÄÄNSÄ IHAN ISÄKSI VAI...

    Vai miten? Meillä 3-vee kutsuu aina isäänsä tämän etunimellä, mietin onko yleistä. Ja mua sanoo kyllä äidiksi, eli ei kutsu etunimellä. Meneekö ohi vai mitä tää nyt oikein on?
  6. M

    KODINHOITOAPUA

    saako sossusta tai jostain kodinhoito apua vaikkei olisikaan yksinhuoltaja? aina ei kehtaa sukua ja ystävää vaivata, eikä niillä aina ole aikaakaan, kun on omatkin elämänsä... en vaan saa oikeen siivottua, jos ei ole taaperolle vahtia. melkeen itku tulee, kun kämppä roskittuminen pääsee käsistä...
  7. M

    Kuinka sen kertoisin...

    ...eli meille tulossa vauva,ihan aluillaan vielä,mutta kuitenkin. Eräs sukulainen kovasti yrittää vauvaa ja meillä on jo ennestään useampi. Mietityttää et kuinka kerron hänelle,sit kun raskaus alkaa olla pidemmällä. Koska tiedän että hän on katkera,kun heillä ei tärppää ja meillä on jo useampi... :(
  8. M

    ÄIDIN SYDÄN miten kappaleen sanat menee?

    siinähän se kysymys olikin
  9. M

    Käynnistus rv 42 ja kohdun suu epäkypsä

    Kokemuksia käynnistämisestä... Pelottaa koko juttu, kun lääkärit ovat viimeisen viikon päivitelleet kodunsuun epäkypsyyttä. Lääkäri sanoi että loppuviikosta aletaan jollain lääkkeellä kypsyttelemään... Miten teillä käynnistetyillä on se synnytys sitten edennyt?
  10. M

    onko ketää kokeillut avitcid-kuuria?

    mulla ku jäi esikoisesta komeet raskausarvet ja kuha tää toinen on maailmaan tullu niin ajattelin koittaa noihin arpiin sitä avitcid-voidetta. mut olis kiva kuulla kokemuksia tosta voiteesta =) minkälaisia tuloksia saanu sen käytöllä jne..? sellasetki kertomaan jotka käyttänyt sitä aknearpien...
  11. M

    Vantaan Ylästö+lähiseutu

    Hei! Onko muita kaukaa tänne muuttaneita ja vailla täten kontakteja muihin lapsiperheisiin? Olemme muuttaneet muutama kuukausi sitten ja tyttömme ovat 2v ja kohta 7kk. Seuraa kaipaisin paljonkin, kun tosiaan kaikki sukulaiset KAUKANA! Olisi mukava ulkoilla yhdessä ja kahvitella. :)
  12. M

    miten opettaa nukkumaan päikkäreitä sisällä?

    tyttö on 9kk ja tähän mennessä nukkunut melkein kaikki päikkärit ulkona vaunuissa.muutaman kerran nukkunut omassa sängyssä, jos on tissille nukahtanut-->siitä nostanut omaan sänkyyn. ja nyt on päiväimetyksetkin lopetettu, niin ei osaa oikein edes rauhoittua, vaikka väsyttäisikin...neuvoja...
  13. M

    maksaisitko näistä vaatteista

    170 euroa? :whistle: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=52343194
  14. M

    H&M alekoodi?

    Mikä on tän hetken alennuskoodi? =)
  15. M

    1v limanen yskä.

    mitä antaa limaseen yskään?kuinka helpottaa oloa?
  16. M

    sydämen sivuääni 2veellä - muita?

    Hei! Onko muita äitejä, joiden lapsella on todettu tuossa kahden vuoden paikkeila sivuääni sydämessä? Elikäs meidän neitillä on nytten sellanen, ja tk lääkäri epäilee sen olevan ihan ok, veren virtauksesta johtuva. Kuuluu vasemmalta puolelta. Tyttö mun mielestä ihan hyvävointinen, kasvaa hyvin...
  17. M

    Kierukka sektion jälkeen

    Olen synnyttänyt sektiolla ja nyt mietin ehkäisyä. Lääkäri sanoi, että kun en ole synnyttänyt alakautta, niin kierukan laitto sattuu. Olisin iloinen, jos joku kertoisi "totuuden", että sattuuko sen laitto ja/tai sen jälkeen ja paljonkin?
  18. M

    syökö teiän 2 vee siististi

    Mites siis on, kun meidän tyttö kohta kaksi vuotias, ja välillä syöminen itse on yhtä sotkua!! Joskus tympäsee niin kovin putsata lattioita, kun tuntuu, että osaa laittaa kaikki ruuat suuhunsa, jos vain haluaa tosissaan. Elikäs, mitä herkumpaa ruoka tytön mieleen on, sitä paremmin se yleensä...
  19. M

    Hoitoonmenosta...

    Minkä ikäsenä olette vieneet lapsen hoitoon? Kokopäiväiseksi vai puolipäiväiseksi? Kuinka sujunut? Huolestuttaa kun pitäisi poika laittaa paikkoin hoitoon ja palata itse työelämään.. :'(
  20. M

    IHANAA MUSTAA PITKÄÄ, KATSOKAA ;)

    *******************

Yhteistyössä