Hakutulokset

  1. C

    Äidille ja pojalle kavereita Helsingistä?

    juu olen myös siellä, ei vaan ole sitä kautta pahemmin tullut yhteydenottoja :)
  2. C

    Äidille ja pojalle kavereita Helsingistä?

    laitoin sulle privaviestin, toivottavasti tuli perille, en nää mistään onnistuko koko lähetys :P
  3. C

    Tuleva pelottaa

    Lapsen saannissa eniten maksaa alkuhankinnat (vaunut, pinnasängyt...jne) , mutta jos hankkii käytettynä kirpputoreilta, netistä, tuttavapiiristä, ei niihinkään mene kamalan paljoa rahaa. Ja sukulaisilta tulee paljon lahjoja aina lapselle :) Suomessa pidetään huolta lapsiperheistä, ilman tukia ei...
  4. C

    Kummien määrä

    Minä oon aina luullut, että se raja on 4.. Ainakin kaikkialla tuttavapiirissäni kaikilla lapsilla on ollut neljä kummia, olen itsekkin 2 lapsen kummi ja lisäkseni on aina ollut 3. (ja omalla lapsellani on myös 4 kummia)
  5. C

    mammaseuraa helsingistä :)

    Täällä olis kans yks äippä Helsingistä vailla kavereita :) Olen 23 vuotias ja poikani on kohta 8kk. meku-89@hotmail.com
  6. C

    Äidille ja pojalle kavereita Helsingistä?

    Olen 23 vuotias, 7kk:n ikäisen pojan äiti. Aion jäädä kotiin lapseni kanssa vielä ainakin vuodeksi, joten päivät ovat kovin yksinäisiä, kun muu lähipiiri käy töissä. Olisi mukava saada seuraa muista, samassa tilanteessa olevista ihmisistä. Ei haittaa, vaikka asuisimme eri puolilla Helsinkiä, me...

Yhteistyössä