Hakutulokset

  1. E

    Mukava leikipuisto Jyväskylässä?

    Ollaan reissussa Jyväskylän keskustassa 1,5v taaperon kanssa. Missä olisi lähin leikkipuisto, joka sopisi tytöllemme? Päästään liikkumaan sekä vaunuilla tai autolla. Entä missä kaupungissa on lastenvaate/tarvikeliikkeitä? Entä onko lastentavaroihin erikoistunutta kirppistä? Kiitos jo...
  2. E

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa pitkästä aikaa ja kiva kuulla et kaikki voivat hyvin ja viettävät vauhdikasta elämää. Jostain luinkin, et raskauden puoliväli on parasta aikaa, kun mahakaan ei vielä haittaa. Siispä nauttikaamme :) Mulla oli eka lääkärineuvola 16+6 raskausaikaan. Mutta ei se lääkäri huimia tehnyt...
  3. E

    Vappu Pimiän "vauvakoru"?

    Kiitos, nyt vain valitsemaan :)
  4. E

    Vappu Pimiän "vauvakoru"?

    Osaako kukaan sanoa, mistä löytäisin vastaavan korun, jonka Vappu Pimiä sai Jenni Pääskysaarelta Korkojen kera sarjassa? Se oli sellainen kulkunen, ajatuksena, että vauvakin kuulee sen helinän.
  5. E

    Maalismammat 2013 :)

    Heippa, Niin se kaksi piiiiitkääää viikkoa vierähti ja niin nopeasti etten kerennyt paljoa netteilemään. Viime su mua heikotti ihan hirveästi ja soitin siksi maanantaina neuvolaan. No pääsin sinne ip ja "oikea" neuvolatäti" bongasi sieltä heti pienokaisen. Kuulemma kohtuni on taaksepäin...
  6. E

    Maalismammat 2013 :)

    Moi, Ilmoittaudunpa minäkin maalismammoihin, viimeisten kuukautisten mukaan laskettu aikani on 1.3. ja ekaani odotan toivottavasti.. Oli lohduttavaa lukea Rva R neuvolakeikastasi. Mulle kun sattui viime viikolla vähän vastaavasti. Olin siis ensimmäisellä kunnallisella neuvolakeikalla (rv...

Yhteistyössä