Hakutulokset

  1. Short Brief

    Olen lähes satavarma että miehellä toinen nainen. Ei vain myönnä mitään.

    Tsemppiä ap! Molemmat tiet on raskaita kulkea, siis yksin tai yhdessä. Miehesi tuntuu tajunneen, mitä menettäisi. Tämä ketju osui ja upposi itseni tilanteeseen.
  2. Short Brief

    Siis oikeasti, annatteko lastenne leikkiä vesipyssyillä?! :o

    Ai kauheeta ja just suunniteltiin lasten kanssa hakea vesipyssyt =)
  3. Short Brief

    Mies haukkuu

    Kertoo aika paljon miehesi kypsymättömyydestä... Keskustelisin asiasta rauhallisen hetken koittaessa, jos siitä ei tulisi parin yrittämisen jälkeen mitään niin ehdottaisin pari/yksilöterapiaa ja jos ei suostuisi olisi keinot siinä!? Miettisin kuitenkin myös sitä esimerkkiä ja...
  4. Short Brief

    Mieheni on työhuoneessa, ovi kiinni, valot pois, kuuluu läähätystä

    Mene kassohan =) ja kerro meillekki
  5. Short Brief

    Mitä pahaa tässä muka on!

    Mahdat ap olla kovinki nuori ja lapsesi vielä pieni?? Mielestäni olet niin kypsymätön, että lapsen isä voisi olla parempi huoltaja lapsellenne. Ja ne jotka ajattelee tätä provoksi, niin todellakin tällaista tapahtuu. Itse läheltä tätä seuranneena, tämä tuntemani tyttö asui isovanhempiensa...
  6. Short Brief

    miten tämä palsta on nykyisin näin vaisu ?!

    Tämä palsta tarvii PEEÄRRÄÄ... tissikuvaketjuja kehiin... anyone!?!? :popcorn:
  7. Short Brief

    Lasten ylipaino

    Hyvä aihe. Meillä ei lapset ole ylipainosia, mutta vanhemmalla pojalla saattais helposti karata paino lapasesta jos vain sallis. Meillä oli viime syksynä tosi vähästä ruoan laitto ja jos sitä kotona laitettiin se oli epäterveellistä. Ja siinä huomas, että vanhemmalla pojalla 7v alkoi massaa...
  8. Short Brief

    The ketju

    Hitsi ne keskustelee täällä jostain hyväskästä ruoasta, eihän tänne voi laihduttaja jäädä lukehan |O No kerran kattoi yhen dokkarin näistä about 500kg immeisistä ku siinä miäs selitti ihan tosissaan, että pizza ei ole epäterveelliistä, koska sehän sisältää lihaa, jauhoja ja juusto :| Tais olla...
  9. Short Brief

    Laitoin tällaista tuulikaappiin

    Meillä on tuulikaapissa (n8m2) kokolattiamattona kuramatto. Ja kyllä on hyvä, ei kulkeudu hiekka tupaan asti ja näin talvella enimmät lumet ja vedet jää siihen. Suosittelen, varmasti tuokin on hyvä. Mutta sitä joutunee nostella useammin ku imuroi!?
  10. Short Brief

    Läskit, jotka ei halua liikkua, mut haluaa laihduttaa

    Itse oon laihduttaja, joka inhoaa vähentää ruokaa. Mutta rakastan liikuntaa. Nyt vasta oon alottanu kaloreita laskeen liikunnan ohella. Hirveen hidasta hommaa. Tiedän immeisiä, jotka mielummin laihduttaa ruokavaliota korjaamalla, entä liikunnalla. Itse mieluiten liikun, entä vähentäisin...
  11. Short Brief

    Onko himoissasi vaihteluja kk-kierron mukaan?

    Totta, ei ihan viisasta :ashamed: Vuoto sen verran runsasta jo tänään, että tuskin heti ovista on tulossa. Eikös ne siittiöt elä n.3pv!? (Katsoo peiliin ja on tarkempi vastedes!)
  12. Short Brief

    Taas ärsyttää koiraIHMISET! Onko ihan pakko kusettaa ja paskottaa koirat ihmisten postilaatikoille?!

    Mulla on koira ja mä inhoan myös tuota tapaa toisissa koiranomistajissa. Vois vähän katsoa paikkaa mihin sen koiransa päästää tarpeille. Ja ne kakat vois kerätä!!
  13. Short Brief

    Saa onnitella!

    Hyvää syntypäivää :flower:
  14. Short Brief

    Onko himoissasi vaihteluja kk-kierron mukaan?

    Joo se voi olla, että miehetki aistii/haistaa sun panetuksen :whistle: Siellä on oven takana jonoa :D Siis ihan oikeasti, musta ainaki välillä tuntuu siltä. Vaikkakin naimisissa olen...
  15. Short Brief

    Onko himoissasi vaihteluja kk-kierron mukaan?

    Khyllä. Pahinta oviksen aikaan. Sillon sattukin yks vahinko, kun pistettiin puolinukuksissa (jo kolmatta kertaa ko päivälle) ilman kumia :ashamed: No sitte oltiinki keskeytyksessä :headwall: Mutta oon kyllä huomannu, että panettais vähän koko ajan. Nytki on menkat (vaikka keskeytyksen jälkeen...
  16. Short Brief

    Valita ja vastaa itsellesi MitäsNyt-tyyliin!

    Hitto mää eilen nauroin näille ratketakseni :laugh: :laugh: Meinas miäs potkia mut pois sängystä, ku sänky hytky naurusta (tai onnettomasta yrityksestä pidättää naurua :whistle: )
  17. Short Brief

    Onnellinen ja kiitollinen

    :flower: :wave:
  18. Short Brief

    Mikä on tympein juttu työsssäsi ?

    Asiakkaat jotka ei osaa lukea tehtyjä sopimuksia (vaikka erikseen kehotat näin tekemään) ja sehän on myyjän tai yrityksen vika!
  19. Short Brief

    kolmas päivä ilman karkkii ja sipsii ja limsaa lähtee käyntiin :)

    Tsemppiä koitokseen!! Itse muutin tipattoman tammikuun, sokerittomaksi tammikuuksi. Muutenkaan en juo alkoholia paljoa, mutta suklaaseen oon koukussa. Viikonlopuksi odotan armottomia vierotusoireita, päänsärkyä, vapinaa ym... Korvaan herkkuni suolaiset ja makeat hedelmillä ja pähkinöillä...
  20. Short Brief

    The ketju

    UU

Yhteistyössä