Hakutulokset

  1. T

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Josko minäkin uskaltaisin palata tänne kirjottelemaan... Tänään siis käyty ultrassa ja kaikki oli enemmän kuin hyvin =) Koko raskaus on tuntunut niin epätodelliselta ja oon maalaillu itelleni piruja seinille, että kaikki ei oo hyvin ja mun huonotuurisuuden takia se on kuitenkin tuulimuna tai...
  2. T

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Ambrosia Mä oon mitannu oviksesta asti ja lämmöt on ollu koko ajan 37-37,3 ja mullakin se normilämpö on 36,6, saapa nähdä laskeeko ennen elokuuta :laugh:
  3. T

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mäkin voisin kurkata jo tälle puolelle :wave: Olo on vaan niin epätodellinen, että mahdanko raskaana olla ollenkaan, kun oireet on niin vähäisiä, en tiedä mitä 24/7 oksentamista odotan :laugh:. Tosiaan toista täällä odotellaan, tyttö on jo 4,5v jonka hartain toive on tulla isosiskoks :heart...
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ihan hirveetä tämä päivien odottaminen kun aika ma-te-leeeee :stick: :laugh:
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    kultsipallo sen siitä saa kun ei heti ehdi kuvata :( mutta samalta se näytti märkänäkin... ehkä maltan mieleni ja testaan parin päivän päästä uudestaan, eihän sen vielä varmaan pitäs näkyäkään.... =)
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    näkeekö joku tässä väriä :ashamed: dpo 8-9
  7. T

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Onnea plussanneille! Mut saa kans poistaa listoilta, samat tunteet on ku Paukilla, tosin en oo ite kerenny vielä paljon kirjotella, mutta jotenki ei nyt käy ajatukset yhteen muiden kanssa joten vetäydyn taka-alalle... :wave:
  8. T

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Hyppy mulla tulee just tommosta kananmunalimaa aina oviksen aikaan! :x semmosta kalvontapasta joka ei meinaa katketa -joo oon kokeillu :laugh:
  9. T

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Moi kaikki uudet :wave: Täällä kärsitään räkätaudista-TAAS :snotty: 8-9kk:n aikana jo viides flunssa, sais jo riittää :/ Ovis alkaa olla pikkuhiljaa käsillä :P Miehelläkin alkaa sopivasti aamuvuorot niin pääsee peittoja heilutteleen, vaikka se yrittää karttaa mua ku ruttoo, ettei saa...
  10. T

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Onnea alley :flower: Hui ku rupes itteäkin jännittämään nyt ku menkat loppu ja pääsee taas hommiin ja ovista bongaileen :p Meillä koira mahataudissa ja muksu valvottanu muuten vaan öisin ja ukko kuorsaa ku höyryjuna niin missä välissä minä nukun |O äääh. Mäkin haluan päästä jo...
  11. T

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Huhhu, olipa ihana ilma käydä lenkillä kun just oli satanu. Sieltä se ihana syksy saapuu :heart: Salliinallakin ilmeisesti laihis päällä, mulla kans. Mulla vaan normaalipainoon on matkaa semmoset 27 kiloa :$ nooh piiiikku hiljaa :laugh: Tämä menkkojen aika on semmosta aikaa, ettei oo oikein...
  12. T

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    JesJes menkat alko! Olihan ne melkein kuukauden myöhässä :kieh: ei siinä mitään, menkattomuus on ihan kivaa, mutta ei TÄSSÄ vaiheessa! Mutta nyt siis kp1 :) Mä palasin kans eilen loman jälkeen töihin ja olo on aika töttöröö :snotty: meen siis kuuteen töihin ja ylös pitää nousta siis puol...
  13. T

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Helloy! Saako liittyä seuraan :wave: Täällä kuumeilee pian 30 täyttävä neitonen. Kotoa löytyy jo 4v tyttönen ja haaveissa ois toinen pieni. Mulla ei oo pariin vuoteen ollu mitään ehkäsyä, keskeytetyllä ollaan menty ja hyvin on toiminut. Esikoisen tärppiin meni 10kk, toivottavasti tällä kertaa...

Yhteistyössä