Hakutulokset

  1. P

    Paljonko tulette saamaan äitiyspäivärahaa?

    ekat 3kk 2200 ja sitten noin 1800
  2. P

    Kuinka pitkiä laina-aikoja olette

    ottaneet asuntoon?
  3. P

    Kiddy Cosy Nest-turvakaukalosta

    Onko kellään kokemusta millainen tuo on? Saa mm. Pikkupingviinistä.
  4. P

    Eroon tuttipullosta

    Nyt kaipaan teidän apuja! Tyttö 1,4kk ja nukahtaa pullon kanssa päiväunille ja illalla, miten päästä eroon pullosta?
  5. P

    seisomalauta

    Tietääkö joku jos gracon matkarattaisiin saa seisomalaudan?
  6. P

    epätoivoinen

    Olen aivan hukassa, olen rv.6 ja tämä tuli todellakin yllätyksenä meille molemmille, meillä on entuudestaan 2.5 vuotiaat kaksoset. Mieheni ei halua pitää tätä lasta eli hänen mielestään ainoa vaihtoehto on abortti. En vaan tiedä pystynkö tekemään sitä.. Pelottaa että kävi miten kävi niin meidän...
  7. P

    Lomalle!

    Uskaltaisiko joku raskaana oleva lähteä kanssani lomalle ulkomaille, minulle ei ole väliä mihin menisimme, mieluiten joku äkkilähtö niin saisi halvalla, ainakin kreetalle pääsisi menolento ja 2hengen hotelli viikoksi n.500?. Ota yhteyttä jos kiinnostaa os. petra.kaunismaki@suomi24.fi, olen rv.31...
  8. P

    Minkä värinen keittiö...

    teillä on? Siis kaappien ovet tasot ym. Ollaan suunnittelemassa keittiötemppaa... hirmu vaikea valita tuhansien vaihtoehtojen joukosta värit, materiaalit, vetimet jne. Olisi kiva kuulla vinkkejä!
  9. P

    06-alue

    Olis kiva tavata 06-alueelta odottavia äitejä, kun entiset ystäväton jotenkin kummasti jäänyt tän raskauden aikana ... Itse olen toukokuussa 17 vuotta täyttävä Alajärveltälaskettu aikani on 15.7.05 itselläni ei ole nettiä, mutta joskus tulee veljen koneellakäytyä. voit myös ottaa yhteyttä nro...

Yhteistyössä