Hakutulokset

  1. P

    Kurosen hymy-kuvat täällä

    \ Hohhoijaa. Et osaa lukee tai sitten et vaan ymmärrä kirjoitusta. :laugh: Luulen että tämän Susan on kauniimpi kun sinä, vaikka vähän pömppö masu on. Ei tarvikkaan olla 50-60 kg muodoton "pissis" :laugh:
  2. P

    Kurosen hymy-kuvat täällä

    Mun mielestä tuo susan kuronen on seksikkään näköinen nainen, ihan kaunis, taitaa monet täällä olla kateellisia sen ulkonäölle kun urputtaa :headwall:
  3. P

    Paljonko tulette saamaan äitiyspäivärahaa?

    ekat 3kk 2200 ja sitten noin 1800
  4. P

    hei yasminellen käyttäjät kysymys

    Hmm.. Tämä on kyllä todella yksilöllistä, mutta itselläni menee n. 3 vrk. :)
  5. P

    Yasminelle, toimii.

    Oon käyttäny näitä Yasminelleja jonkun 4 kk ja painoa on tullut 5kg lisää. Pillerit on selvästi lisännyt mun makeanhimoa, mutta en kuitenkaan ole mässännyt koko 5 kg:n edestä. :/ Muuten Yasminellejen kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta en halua painoni enää nousevan, joten ajattelin vaihtaa...
  6. P

    Kauanko odotat huuto netistä tuotettasi kun olet maksanut?

    Laita vaan viestiä sille myyjälle
  7. P

    Kuinka pitkiä laina-aikoja olette

    ottaneet asuntoon?
  8. P

    Mitä teette jos näette vanhemman polttavan lapsensa lähellä?

    Pitäskö mun muksu laittaa 2 km eteenpäin kävelee kun kävelles samalla poltan sillon tällön jos köpöttelemässä ollaan ja muksu kävelee
  9. P

    Paljo rahaa tilillä?

    Omalla 450 ? ja miehellä 1300 ?, laskut on maksettu, ei huolen häivää =)
  10. P

    Kiddy Cosy Nest-turvakaukalosta

    Onko kellään kokemusta millainen tuo on? Saa mm. Pikkupingviinistä.
  11. P

    Eroon tuttipullosta

    Nyt kaipaan teidän apuja! Tyttö 1,4kk ja nukahtaa pullon kanssa päiväunille ja illalla, miten päästä eroon pullosta?
  12. P

    Joulutähtöset -05 maaliskuu

    Onnea Pepille, Miehelle sekä isoveljelle, Jontulle!! :heart:
  13. P

    Kokemuksia Kreikasta?

    Joku kyseli että koska ollaan lähdössä kreikkaan, 19.5.
  14. P

    Joulutähtöset -05 maaliskuu

    Pepille iso :hug: En jaksa enempää kirjottaa. Mun mummo ja ukki on molemmat sairaalassa. Ukki voi ihan hyvin mutta mummo ei :'( .
  15. P

    seisomalauta

    Tietääkö joku jos gracon matkarattaisiin saa seisomalaudan?
  16. P

    Joulutähtöset -05 maaliskuu

    Täällä taas aikanen aamu, 06:15 :o , onnex on valosaa muuten en jaksais nousta ylös.. Mies on kotona tänään, ihanaa :heart: Peppi: Toivottavasti pikku masu-asukki syntyy kohta Minni: Mun mielestä Jenny Sofi Cecilia on ihana nimi Tigru: :hug: Epeli: Ihanaaaa, onnea :flower...
  17. P

    Joulutähtöset -05 maaliskuu

    Huomenta kaikille!!! Taidan olla eka tänään.. =) Meillä herättiin 06:10 \|O Nyt en jaksa kommenttoida, myöhemmin sitten..
  18. P

    Joulutähtöset -05 maaliskuu

    Täällä hyvä yö takana vaikka ylös noustiin jo 07:00. Tänään tulee meiän kummityttö(3v) ja sen sisko(kohta 6v) hoitoon päivällä, että vipinää riittää.. =) . Peppi: Koita levätä, ihana äiti sulla on kun ottaa Jontun hoitoon. :hug: Koivunkäpy: :hug: Mukavaa lauantai päivää kaikille!
  19. P

    Joulutähtöset -05 maaliskuu

    Moi kaikille ja hyvää naistenpäivää!!!! Peppi: iso :hug: Gerbera: :hug: Täällä on väsynyt äiti ja kiukkuinen lapsi.. Nyt pari päivää ollaan noustu jo ennen seiskaa \|O :( . Vanessa nousee ylös sängystä ja tulee meiän makuhuoneeseen ja on ihan pirteä... Ehkä tää on vaa joku vaihe...
  20. P

    sängyn vaihto

    Vaihdettiin tavalliseen sänkyyn kun tyttö oli 1,1v nyt 1,3v. Oli pari päivää molemmat sängyt huoneessa. Ekaks nukku päikkärit isossa sängyssä ja sitten yöt. Otettiin pinnis pois kun alkoi nukkua yöllä isossa sängyssä. Ei oo kertaakaan tipahtanut tai tullut ite pois sängystä keskellä yötä. Joskus...

Yhteistyössä