Hakutulokset

  1. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Pikapäivitys: meille syntyi aivan ihana pitkähiuksinen tyttö 15.8 klo 12.11. Painoa 3240g, pituus 50cm. synnytys meni loistavasti, 11h. Molemmat ollaan ok, opetellaan tuntemaan toisemme :). Palaan sitten synnytyskertomukseen! Ollaan sairaalas viel la asti, kait. Vauva yasmin :)
  2. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Minealle voimia tulevaan, toivottavasti vauva syntyy! Sokerirasituksesta ei tullu kyl mulle ainakaan pahaa oloa. Väsytti vaan se odottaminen! Onneksi oli sokerit kohdillaan :). Viime yönä ei sit nukuttu, supparit alko 12 illal ja jatku läpi yön 10min välein. Aamuyöstä alko usko...
  3. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä valvottu nyt 3 yötä suppareiden kans ja eilinen päivä. Mä en tajua miksi nää heittelee näin paljon?! Välil 15min välein ja sit taas tunti. Mä olen jo nyt niin väsynyt että mietin vaan sitä synnytystä, et miten ihmees jaksan enää mitään. Selkä ja alavatsa tulessa 24h, eikä noi kotikonstit...
  4. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Nanskuonnea prinsessasta! Olisinpa itekin saanut jo vauvan syliin, mut supparit on sit vaan hävinneet..14h niitä tuli 30-1h välein..no, täytyy toivoa että alkavat taas yöllä, nyt pitää levätä.. Sori vaan pikapäivitys..haluaisin vaan niin kovasti jo ton ulos!! :)
  5. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä limatulppa irtosi ainakin osaksi aamulla..supistuksia tullut hyvin epäsäännöllisesti noin 2pv.. Mut ihanaa et jotain ees tapahtuu ;). Väsyttää, kun yöt menee pyöriessä eikä sit päiväl osaa nukkua. Onnea taas äideille pikkuisista!!:) Yasmin2012 ja 40+2(ihan kohta)
  6. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä on vauva pyörinyt masus koko päivän ja varmaan puskenut itsensä alas, kun kävely ei onnistu ja kamala paineentuntu alhaal. Huomenna sit ois 40+0!! Vois jo tulla :) Mä en haluais sektiota, mut sillekään ei sit voi mitään jos niin käy. Tärkeintä, että vauvalla kaikki hyvin! Itse olen...
  7. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Tänään oli neuvola ja ihanaa, kun oma terkkari oli paikalla! Viime viikollahan sijainen huolestui kovasti mun painonnoususta ja sf-mitta oli pompannut 38cm, mutta luulen sen mitan tulleen siitä, että hän käski jalkojeni olla alhaalla, ei tukien päällä! Koska tänään mitta oli 36,5, mikä on taas...
  8. Y

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Täällä POKS 39!:heart: Mitään ei tunnu missään. Neuvolassakin kävin keskiviikkona, oli sijainen joka huolestui kovasti, kun paino oli taas noussut vko 2kg, ja SF-mitta pompannut 35cm-38cm! Eilen kävin sitten lääkärillä, joka teki sisätutkimuksen ja otta ultralla päämitan, joiden mukaan vauvan...
  9. Y

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Miehiä ei jaksa täälläkään. Ukko viettää nyt paastoa (on muslimi), ja sen nojalla ei tee yhtään mitään muuta kun makaa sohval. Kouluunkaan se ei taas jaksanut mennä, ja muuten kiva mut ei se raha ilmasiksi tule. Mä saan nyt pari kk ihan ok äitiysrahan, mut sit se tippuukin niin että saadaan taas...
  10. Y

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Tosi ihanaa, kun pääsee taas liikkumaan :). Ja kotona jaksaa siivota, kun ei mies kyl tee mitään, sotkee vaan. Emilien:harvoin ne miehet muuttuu..tai ainakaan asenne! Mun ukko lupaillut vaikka ja mitä, mutta kyl mä tiedän jo että yksin saan hoitaa kodin, koiran ja vauvan. Sille on tärkeetä mennä...
  11. Y

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Ajattelin nyt liittyä tähän ryhmään viime hetkillä.LA 10.8,tyttölupaus,synnytyssairaala HYS,ensimmäinen lapsi. Kaikki on mennyt hienosti tähän asti, nyt ei vaan enää liikkuminen onnistu niin helposti. Ja kun on tottunut liikkumaan paljon, niin voi tätä tylsistymisen määrää. Nyt ois rv 38+2...

Yhteistyössä