Hakutulokset

  1. S

    Lääkkeen anto kissalle...huumorisähköposti kateissa...

    Mä nauroin niin et vedet vaan valu silmistä... :laugh: Ei luoja... Oon ettiny tätä kaikkialt. Kiitos jakajalle!!
  2. S

    Mistä sitä lähtis edes liikenteeseen?

    no sen verta tiedän ettei ne kotoa tule hakemaan. Lähinnä mietityttää tuo liikkeelle lähtö. Kun ei itsekään tiedä mitä sitä haluaa, on todella köyhää mennä mitään metsästämäänkään. Se on kuin lähtis ilman työkaluja seinää kiipeemään; huippu on tuolla pilven yläpuolella näkymättömissä, mutta ei...
  3. S

    Eroaminen ja käytännön asiat, APUA

    http://kaksplus.fi/keskustelu/tunteet-ja-ihmissuhteet/yksinhuoltajat/2169884-kun-yh-aidin-elama-alkaa-mista-aloittaa/#post26775666 tuonne vastasi moni fiksusti kun itse olin tilanteessa kolme kuukautta sitten. Lastenvaljojan kanssa kävimme itse viime kuussa sopimassa miten elatustuki menee...
  4. S

    Mistä sitä lähtis edes liikenteeseen?

    Olen ennenkin täällä kirjoitellut loppukesän erostani, mutta olisin jälleen kanssasisarien (miksei veljienkin) apua vailla. Taustaa: Olen eronnut hieman alle kolmekymppinen (muutamaa kk vaille) nainen joka on puolet elämästään seurustellut ja ollut aviossa saman miehen kanssa. Ei, en ole...
  5. S

    Miten saan muutettua asetuksia....facessa

    Jep. Eli avaa kaverin sivu klikkaamalla kaverin nimeä vaikka jossain päivityksessä. Siellä oikealla ylhäällä (kaverin kansikuvan alla kuitenkin) on palkki jossa lukee "kaveri". Klikkaa palkkia, valitse "asetukset" ja sitten vain valikoit mitä haluat nähdä tältä kaverilta. Tällä tavoin ei...
  6. S

    Mistä mies löytyi??

    Ei nyt heti aleta arvosteleen. Keskitytään olennaiseen selvittelyyn mistä milloin ja kuinka kauan ;) <3
  7. S

    Mistä mies löytyi??

    Joo Helsinki on aika pieni paikka :D
  8. S

    Mistä mies löytyi??

    Ihan silkasta uteliaisuudesta: Mistä löysitte elämänne miehen, milloin ja kauanko olette olleet yhdessä?? Eli vastatkaa kaikkiin kolmeen kysymykseen. On mielenkiintoista nähdä pitääkö paikkansa että kaverien kavereista ne parhaat ukot löytyy. :D
  9. S

    Auttakaa mua keksimään n. 30 biisiä musavisaan!

    ps. Final fantasy musaa tai esim resident evil musaa?? Peleissäkin on hauskoja ja tunnistettavii biisei nykyään.
  10. S

    Auttakaa mua keksimään n. 30 biisiä musavisaan!

    No mulla tuli mieleen seuraavia: Levoton tuhkimo: Dingo (alkukomppia on niin kaikille tuttu) Circle of life: Leijona kuninkaasta Mission impossible I'll be there for you: Frendien tunnari X-files tunnari Jaws: tappajahai tunnari Harry Potter tunnari Spotifystä (jos on tuttu) löytyy...
  11. S

    Lapsen kaula/niska

    Lapsethan ovat yksilöllisiä. Jos sinua oikeasti huolettaa, niin neuvolassa kannattaa asiasta keskustella. Siellä osaavat varmaan kertoa onko kyseessä mitään poikkeavaa. Jos et halua viedä lasta erikseen lääkärille tai neuvolaan (jos olette juuri käyneet eikä mitää todettu) voit soittaa ja kysyä...
  12. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Kiitos. Tämä viesti ehkä kulminoi sen kaiken mitä yritän tässä omassa päässäni miettiä. En haluasikaan olla se "hullu-exä" joka vahtaa entisen ukkonsa elämää, vaan haluasin että voisin olla se pala historiaa nuoruudesta ja elämästä ja hänen ensimmäisen lapsensa äiti. Tilanteenhan on tehnyt...
  13. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Kiitos vastauksista. En todellakaan ole sitä mieltä että exäni ei saisi esitellä uutta naisystävänsä, vaan lähinnä kyseessä on se tämä muutostilanne jossa vielä ollaan (en ole edes hakenut kaikkia tavaroitani vielä edes pois yhteisestä kodistamme, saammattomuus ja autopula), ja siitä että meidän...
  14. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Älä välitä. Aina löytyy niitä jotka yrittävät provosoida tai purkaa omaa mielipahaansa. Itse olen siitä onnekas, että suhteet eksään ovat melko hyvät. Alkuperäisenä haaveena ja toiveena oli pysyä edelleen ystävininä, mutta aika näyttää sen miten tulee toteutumaan. Exäni oli uskollinen koko 14...
  15. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Sehän tästä tekeekin niin hankalan tilanteen, kun ei koskaan voi tietää onko seuraava se oikea vaiko vain melkein oikea. Jos sitä omistaisi kristallipallon, sitä käyttäisin ja siitä tarkistaisin. Toivon että mitään naisjonoa ei tähän ole syntymässä ja tilanne pysyisi hallinnassa exälläni. Vähän...
  16. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Isä on älykäs, mutta ei aina viisas. Siinä vissi ero, sen olen tässä vuosien aikana oppinut. Hän ei ajattele asioita yleensäkään siltä kannalta, miten ne vaikuttavat muihin. Hänen päätöksensä ovat usein melko itsekkäitä. Siksi kaipaankin ulkopuolista näkemystä tähän pulmaan.
  17. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Eiköhän se ole jo moneen otteeseen todistettu että avioliitossa ei pysytä lastentakia. Se jos mikä kasvattaa lapsen kieroon.
  18. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Ja haluan edelleen painottaa sitä että hänellähän on oikeus vaikka seisoa päällään koko sen ajan mitä hän on lapsemme kanssa, mutta enemmänkin mietin sitä onko siinä mitään järkeä ja lapsen hyvinvointia ja ja ja...
  19. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Kiitos nopeista vastauksista. Lähinnä tässä pelottaa se että miten kaikki muutokset vaikuttavat lapseen. Tiedän ettei minulla ole sananvaltaa eikä oikeutta päättää eksäni elämästä. Hän saa tehdä mitä haluaa. Haluaisinkin saada mielipiteen siihen että missä vaiheessa teidän mielestänne lapsen...

Yhteistyössä