Hakutulokset

  1. O

    Helmikuun helmet 2013

    Pikainen korkkaus tähän pinoon! Minä vieläkin tulin niin hyvälle mielelle noista Kengumamman hyvistä uutisista. Aivan huippua!!! Meidän pieni herra on toistaiseksi ainakin rauhallinen tapaus - syö kyl päivisin usein (kuten medän muutkin vauvat ovat tehneet) eli noin 1,5-3 tunnin välein...
  2. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea Hepa, Moulinrouge ja Halibut!:flower: Halibut: Helpottaa imetyskipu, jossain vaiheessa. Nämä ensi päivät (viikot) mulla ollut aina haasteellisia. On varmasti todella kipeä, jos ihan verta tulee. Itse olen oppinut, että imuotteen korjaus on ehdoton eli jos vauva ottaa (esim liian...
  3. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Olipas paljon ja monenlaisia uutisia sitten viime käyntini (joskus su 24.2. lueskelin) Onnea kaikille nyytin saaneille ja tsemppiä kaikille lopuille:kyl ne vauvat sieltä saapuvat aikanaan. Kengumamma: mahtavia uutisia - aina mukavampi näin päin et huolet näyttäis helpottavan. Marita30...
  4. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Voi ila! Kuulostaa niin tutulta. Mä olen ihan samoissa fiiliksissä - sun kertomisesi sai vähän paremmalle mielelle... en ole ainut jonka innostus tuntuu hävinneen :O Ja Annemiini: mul ei edes enää supistele. Viikolla 37 tein kaikkeni (lepäilin, join paljon), että vauveli pysyis vielä...
  5. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    POKS täälläkin (40+0), viides muksu, eka kertaa laskettu aika saavutettu vauva masussa (ei kyllä tunnu saavutukselta :()
  6. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Keltakukalle: :hug: Suuret suuret halit. Mä yhdyn täysin Tuuliannaliinan ajatuksiin - olet kaikkea muuta kuin epäonnistunut äiti! (Tiedän kyl tunteen - meidän edellinenhän joutui olemaan teholla 2 viikkoa...) Ei ole helppoa olla vastasynnyttänyt äiti, jonka lapsi ei ole vieressä. Mutta nyt hän...
  7. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    ilmoitusta vaan, että hengissä ja (edelleen)kokonaisena ollaan (tämä menköön näin telepaattisesti myös kaikille niille puolitutuille tiedoksi, jotka viestittelevät "vieläkö oot kokonaisena" tai "joko olet synnyttämässä":mad:) Ihan outo tilanne mulle, että la on lauantaina, eikä minkäänlaisia...
  8. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    En käyny eilen koneella: vauvoja syntyny oikein urakalla - lämpimät onnentoivotukset kaikille vauvoille ja vanhemmille!!! Tsemppiä Bettikselle synnärille (taitaa olla muitaki?!?) ja muille, jotka tsemppiä tarvii! (.) Kävin sitte äit.polilla ja jos eka kertois positiiviset uutiset: vauveli...
  9. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Terveiset neuvolasta... lähete nyt ä-polille ultraan tarjonnan tarkistamista varten. Keskiviikkona ois aika sinne. Sitte onnex kuulee vähän lisää... Hikoilemisesta: täälläki yx. Normisti oon todella vilukissa ja aina kotonaki vähintään sukat jalassa ja talvisin vielä villasukat päällä. Nyt...
  10. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Suuret onnentoivotukset kaikille nyyttinsä jo viereen saaneille! Päivän/aamun kohokohta on tulle koneelle ja lukea vauvauutiset! :-) Neiti-81:lle synnytystuulia polireissulle! Toivottavasti alkavat "häätämään" äidin toiveen mukaisesti pienokaisia. Ja kaikille muillekin kärvistelijöille...
  11. O

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Tulin lukemaan ja melkein lähdin saman tien pois... Harmittaa kun juttelu ei toimi asiallisella tavalla kaikkien osalta :(... mutta näinhän se on "reaalimaailmassakin", että kaikki eivät ole oppineet esim. väittelemään sivistyneesti siis antaen vain asioiden riidellä, ei ihmisten... Että siinä...
  12. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Jaksamista täältäkin sekä huonounisille että muille vaivasille! Että halit vaan pikku yllätys ja bumble!:hug: Ja neiti-81: oot kyllä tosi sissi - kaksosraskaus ja vielä kannat puut. Hattua nostan! Onko muuten puhuttu käynnistämisestä viikolla 37? Mun miehen sisko ja työkaveri saivat molemmat...
  13. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Kiitoksia myötätunnosta! Mutta kuten kirjoittelin, nyt minä suuntaan katseeni tällä palstalla tähän odotukseen ja teidän mainioon vertaistukeen... valitellakin aioin... varokaa vaan!!!:laugh: Ja heti huolia: minä, joka eilen kehaisin kuin hyvin tää raskaus on mennyt, sain eilen illalla...
  14. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Tervehdys naiset! Täällä istun vihdoinkin koneella (ja ulkona on mitä kaunein auringonpaisteinen pakkassää, -11 astetta) ja ajattelin raapustella minäki jotain. Ensiksikin suuret kiitokset teille aktiiviset kirjoittelijat: kun ei itsellä oo ollu aikaa kirjoitella, on lukemalla saanut mitä...
  15. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    ONNEA PINK!!!!! Omaa napaa: tänään minullakin alkoi (vihdoin) äitiysloma - jospa nyt ehtisin joskus jotain raapustaakin lukemisen lisäksi...
  16. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Rauhallista joulua ja lämmintä joulutunnelmaa kaikille! Nauttikaamme läheisistä! Toivottelee Oila, joka kertoilee joulun jälkeen enemmän hiljaiselostaan... (viittaan vielä että kaiken tapahtuneen jälkeen omat murheet ovat tuntuneet todella pieniltä...)
  17. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Kuten Cannes kirjoitteli: älkää vain lopettako tätä kirjoittelua. On ihana tulla työpäivän päätteeksi kotiin ja lukea mitä olette päivän aikana kirjoitelleet. Ja minä myös yritän kirjoitella useammin, viimeistään sitte äippälomalla. Sinne oiskin sitte vielä matkaa - mullahan on töitä...
  18. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Heips! Nessuli: minä se olin, joka täällä myös hermoilee siitä parvorokosta. Verikoe otettiin viime torstaina, mutta saanen vastauksia vasta ens alkuviikosta - meiltä kun verinäyte lähtee Tays:aan tutkittavaksi, tarttee "matkaankin" varata aikaa. Välillä luon itselleni uskoa, että on...
  19. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Jospa minäkin kantaisin korteni kekoon raapustamalla (enkä vain jokapäiväisellä lukutuokiolla ;) ) Lepäilijöille: edellisessä raskaudessa jouduin vuodelepoon supistelujen vuoksi rv 18. Levolla supistukset loppuivat, ja olisin halunnut takaisin töihin. Onneksi lääkärit olivat tiukkoina eivätkä...
  20. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Tsemppiä täältäkin Kengumammalle ja Pink89:lle! Ja kaikille muillekin, jotka sitä jostain syystä nyt enemmän tarvitsee... (.) Rakenneultra oli tänään (taidan olla viimeisimpiä; onhan la:kin vasta loppukuusta). Mutta kahden unettoman yön ja monen viikon stressin jälkeen uskaltanen vähän...

Yhteistyössä