Hakutulokset

  1. S

    Ehkä se on sitten vaan hyväksyttävä ettei musta olis ollut äidiksi.

    mä oon 28v ja mulla on 8 v poika 7v. tyttö ja 1,5 v "iltatähti-tyttö". Tämä oli ihan tietoinen valinta ja me hullut haluttiin vielä toinen lapsi heti esikon perään ja ikäeroksi tuli 1v1kk. se oli kivaa vaipparallia. itkuja ja uhmaa. voi voi... :D silloin en kuitenkaan kertaakaan ajatellut että...
  2. S

    jaa et huono päivä?

    muakin ärsyttää, mä laitan listan: -maria veitola -egypti -mein vaatehuone -minä -keittiön tiskipöytä -lumi joka roikkuu katon reunalta -posti, josta tuli valituskirje kun en pääse juju-kerhoon ku joskus ku olin johanna kerhossa niin vastuuttomasti palauttelin liian usein kirjoja. -se...
  3. S

    jaa et huono päivä?

    sama peli tääl. muksut autoon ja kauheeta vauhtia viemää esikkoa kouluun. likka saa kuitenkin pitää eskarista vapaata ku sieltä tunti jo myöhästyttiin. nyt sit ärsyttää itteni.
  4. S

    jaa et huono päivä?

    prkl. nukuin pommiin, ja eihän se muuta tarvikkaa... |O
  5. S

    30-v syntymäpäivät.

    eli semmosia pitäis järjestää miehelle. ihan kotona oltais, et mitä ehdotatte ohjelmaksi? pää on ihan tyhjä.
  6. S

    kinkut jo uunissa?

    itse ajattelin laittaa kinkun astianpesukoneeseen pasitumaan. laitetaanko normiohjelma?
  7. S

    kinkut jo uunissa?

    10 min sitten. onko jo valmis?
  8. S

    kinkut jo uunissa?

    erikoispöllö? ihmeellistä...
  9. S

    kinkut jo uunissa?

    ei pöllöt osaa kirjottaa, niillä on siivet.
  10. S

    kinkut jo uunissa?

    mä laitoin sentään kinkun jo juhannuksena uuniin. aion viettää joulun myöskin kaapissa.
  11. S

    kinkut jo uunissa?

    mä laitoin sentään kinkun jo juhannukjsena uuniin. aion viettää joulun myöskin kaapissa.
  12. S

    joulumieli hukassa

    kuinka vanha lapsesi on? meinasin vaan sitä että et ole tainnut vielä päästä yli järkytyksestä että lapsesi on sairas. oletko etsinyt vertaistukea, ne tuovat helpostusta oloon ja siihen että se elämä ei sairaan lapsen kanssa ole pelkästään pimeässä oloa. täytyy antaa itselleen lupa nauttia...
  13. S

    kinkut jo uunissa?

    potut liedellä? kaapit siivottu?
  14. S

    arvatkaa mitä makso?

    niinkö meinaat? :D 20 e makso.
  15. S

    arvatkaa mitä makso?

    joo,no mulle ainakin aika herkku. sitä vaan meinasin et sisko sano et arvo laskee jos entisöin sitä, mut mun mielestä sitä on vähän pakko maalailla.
  16. S

    arvatkaa mitä makso?

    ei ole mademoiselle,mikä on käsinojaton. tämä on rocking chair ja on 1950 luvulta. ilmari tapiovaara.
  17. S

    arvatkaa mitä makso?

    tietääkö kukaan mikä design?
  18. S

    arvatkaa mitä makso?

    [/URL][/IMG]
  19. S

    vauva on kipee

    puol kuusi heräsin kauheeseen itkuun. 1v 3kk vauva ihan kuuma. annoin lääkettä ja juotavaa ja herättiin 9 aikaa. edelleen yhtä kuuma, tosi itkunen. on nyt vaan makoillu tuol mein sängyllä. soitin jo lääkäriajan ku ei mitään yskää ja nuhaa oo ollenkaa. mitä tuo nyt on. :(

Yhteistyössä