Hakutulokset

  1. N

    Ideoita menuuseen asuntovaunureissulle?

    Me syötiin lapsuuden vaunureissuilla aina minestronekeittoa ja italianpataa nakeilla.
  2. N

    Metallinen maku suussa alkuraskaudessa-kumpi tuli?

    Ekassa maistui, tyttö tuli. Toisesta ei mitään muistikuvaa tästä asiasta.
  3. N

    Mitä maksaa virallisen kielenkääntäjän palkkio näistä

    Eiköhän tuo summa riipu täysin tekstin määrästä.
  4. N

    Realistinen painonpudotustavoite toukokuun loppuun mennessä?

    Mä pitäisin myös 10 kg realistisena. Siihen ehkä mahtuu joku mahdollinen takapakkikin ja silti pääsisit tavoitteeseen ja olisit tyytyväinen itseesi vs. liian kova tavoite ja pettymys itseen jos siihen ei pääsekään.
  5. N

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Mulla oli aamun tulos 75,5kg, mikä toisaalta harmittaa, kun ennen joulua oli 2kg vähemmän, mutta toisaalta hyvä, kun kerkes käydä jo 76kg:ssa. Tänään teinkin jo salaattia ruoaksi ja odotan kovasti, että pääsisin tällä viikolla jumppaan. Saattaapi kyllä olla, että lasten sairastelut torpedoi...
  6. N

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Tervehdys! Täällä yksi ketjuista kadonnut ilmoittautuu takaisin. Takana kiireinen loppuvuosi ja ihan liian paljon joulusuklaata. Nyt kun alkaa taas työt, saan toivottavasti itseäni vähän niskasta kiinni.
  7. N

    Baarireissu. Jättäisitkö 10v ja 15v kotiin?

    No vie ne sille isälle tai pyydä se kotiisi katsomaan lapsia. Omat lapset ei oo vielä tuossa iässä, joten en tiedä, jättäisinkö yksin kotiin. Tuskinpa, jos humaltumistarkoituksessa olisin itse liikkeellä.
  8. N

    Auttakaa nuorta työnhakijaa!

    Kouluaikana kannattaa kokeilla opettajan sijaisuuksia, jos oma kantti kestää. Jos saisit iltatöitä siivoojana, tarjoilijana tms., niin kouluunkin vois mennä aina, kun soitetaan.
  9. N

    vauva ei nuku

    Tosiaan, itkeekö vauva vai onko tyytyväinen?
  10. N

    Tykkäätkö työstäsi niin paljon että tekisit sitä ilmaiseksi?

    Jos olisin niin rikas, ettei tarvitsisi henkensä pitimiksi tehdä töitä, tekisin luultavasti samaa hommaa, mutta vain osa-aikaisesti.
  11. N

    Tytölle nimiehdotuksia :)

    Livia, Laura, Leona, Anni
  12. N

    G: Kenellä naisnäyttelijällä on mielestäsi sympaattisimmat kasvot?

    Kate Hudson saa munkin ääneni.
  13. N

    Listataan arjen pieniä ärsytyksiä

    Eniten ärsyttää kaikki... Ei vaan, mua ärsyttää esim. väärin täytetty tiskikone (anoppi välillä käydessään latoo astiat koneeseen ja mä sitten järjestelen ne uudelleen. Miten VOI laittaa lautaset koneeseen vinoon miten sattuu?) Se, että mies tekee itselleen leipää ja jättää tarvikkeet...
  14. N

    Oletko odottanut lasta innoissasi, mutta huomannutkin jälkikäteen, että et olekaan lapsi-ihmisiä ts. perheihmisiä??

    Oma äitini on ollut juuri sellainen hoitajatyyppi, jäi perhepäivähoitajaksi kotiin, ettei tarvitsisi omia lapsia viedä hoitoon jne. Itse jouduin toteamaan, etten ole samaa maata. Olen ehdottoman kiitollinen lapsistani, enkä ikimaailmassa luopuisi heistä, mutta olen ollut ihan tyytyväinen, kun...
  15. N

    Mitkä asiat muuttuvat kun tulee toinen lapsi perheeseen

    Kun viet toista lasta jonnekin, sitä toistakin joutuu raahaamaan mukana tai sitten hankkimaan hoitajan. Esim. iltatoimet sitoo helposti kaksi aikuista, vaikka tokihan sitä tarvittaessa yksinkin selviää. Lapset kyllä riitelee välillä, mutta toisaalta on ihanaa seurata niitä hetkiä, kun...
  16. N

    Olenko naurettava vai ymmärtääkö joku mun pointin?

    Sun täytyy sopia myös miehen kanssa pelisäännöt, esim. saa antaa lapsilleen niitä leluja, jotka on lastenhuoneessa, mutta kaapeissa olevat jemmatavarat säästetään myöhempään ajankohtaan.
  17. N

    Olenko naurettava vai ymmärtääkö joku mun pointin?

    Kerrohan tosiaan, minkä ikäinen lapsi on kyseessä. Jos kerran joulu ja synttäri on lähekkäin, täytyy olla vähintään vuoden tai pikkuisen alle. Meidän kuopus kyllä touhusi isosiskonsa leikkihellalla heti, kun osasi liikkua. Eli tuollaiset isommat voi hyvin jättää esille. Isommilla lapsilla voi...
  18. N

    G:Missä ja millä tavalla tapasit nykyisen puolisosi?

    Ekan kerran tavattiin opiskelijaristeilyllä erittäin kummallisissa olosuhteissa ja heti vuoden päästä tavattiin sattumalta uudelleen, opiskelijabileissä jälleen. Mies kosi eräänä juhannusaamuna pahassa krapulassa. Mietin siinä, että kun siinäkin tilanteessa tunsin, että haluan olla juuri hänen...
  19. N

    Mitä teillä on tarjolla joulun KAHVIpöydässä?

    Tänä vuonna mennään sillä, mitä oma äiti tarjoaa, mutta parina vuonna oon tarjonnut glögijuustokakkua ja viime vuonna oli lisäksi myös jouluhalko Valion ohjeella.
  20. N

    Onko kellään käynyt näin "hyvä" tuuri raskausaikana?

    Mulla esikoinen joutui synnytyksen jälkeen lastenosastolle tulehduksen takia. Toinen raskaus meni kesken vkolla 16. Epäilen näiden syiksi tuota strepto-b:tä. Silloin sitä ei vielä testattu. Kuopuksen kohdalla nuo testit tehtiin ja sain tietää olevani kantaja. Synnytys oli niin nopea, että...

Yhteistyössä