Hakutulokset

  1. T

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Heissan! Halusin ilmoittaa että meille syntyi 19.12. klo 1.11 sectiolla tyttövauva. Rv oli 40+5. Pieni synnytyskertomus jos joku haluaa sen lukea: Synnytykseen kului aikaa yli vuorokausi, supistukset tulivat ekat 12 h vain 8-10 min. välein. Lopulta synnytystä vauhditettiin oksitosiinillä...
  2. T

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Heippa odottajat! Kävin jokin aika sitten ilmoittautumassa joukkoonne, mutta kirjoittelu on silti jäänyt..:snotty: Toivottavasti joukkoon edelleen mahtuu. Minulla on 3-vuotias esikoistyttö ja pikkukakkosen la on ensi viikolla, 12.12. Taikamaailma: Minulla myös kiinnostusta liittyä...
  3. T

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Heissan Pääsisikö mukaan yks pikkukakkosen odottaja myös lisää? LA 12.12. (bongasin myös toisenkin odottajan jolla sama LA!) Synnyttämään menen Naistenklinikalle, ainakin jos alkava remontti ei paikan toimintaa estä. Esikoistyttö on 3v 10kk. Syksyisin terveisin Talvitaapero 31 + 2
  4. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

    Moikka, ja kiitokset uudesta pinosta! Päivät esikoisen kanssa on lähteny vilkkaasti menemään, kiireisempää kuin töissä ja vaikeuksia ehtiä lukee tätä palstaa. :laugh: Ollaan ulkoiltu ja siinä tulee tietty käveltyä ja seisottua enemmän entiseen istumatyöhön verrattuna. Ja pakko kyllä sanoa...
  5. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Iltaa naiset! Mulla oli eilen viimeinen työpäivä ja oli kyllä haikeeta jättää työkaverit ja tuttu rutiini taakse. Nyt jäädään sitten esikoisen kans kotiin ja opetellaan uutta arkea, jännittää ihan sairaasti ja oon itse ihmetellyt itseäni että miksi reagoin näin voimakkaasti. Töissä taisikin...
  6. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Tasan 29 vkoa täynnä POKS! Tasan kolme päivää töitä enää jäljellä! Ai että kyllä on jo sellainen olo että työelämä riittää tältä erää ja on kiva jäädä kotiin esikoisen kanssa touhuamaan. Oon huomenna menossa kaverin kanssa leffaan katsomaan Puhdistuksen! Kyllä mä siitä selviän vaikka...
  7. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Ei taas onnistu mikään, kirjoitukseni hävis bittiavaruuteen..........:mad: :kieh: Tervetuloa helmerii! Esikoinen on tänään hillunut ihan omituisen paljon, huono äiti -fiilis ku en tiedä mitä tekis sen kans... :( :confused: Maha kipuillut eilisestä lähtien, ulkoiltiin aamupäivällä...
  8. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Joulumielellä täälläkin jo ollaan, perinteisesti hössötys alkaa lokakuussa ja niin varmaan tälläkin kertaa. :xmas: Leipomukset, tortut ja piparit, täytyykin tehdä hyvissä ajoin pakkaseen ettei joulun alla tule paniikkia. Meilläkin saattaa hyvällä säkällä olla muutto edessä ens kuussa joten sen...
  9. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Täällä kans suonenvetoa välillä, ja syön magnesiumia siihen vaivaan. Mulle on aina veikattu mahan muodon perusteella poikaa, sekä esikoisen kanssa että nytkin. En tiedä mikä fiksaatio ihmisillä on sen suhteen... :laugh: Noh, joulukuussa sen sit näkee... :heart: Mun pitää nyt sit antaa...
  10. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Kävin tänään neuvolalääkärissä. Painoa oli kerääntynyt reilu 700 gr/viikko. Yhteensä painoa on nyt tullut 10,1 kg raskauden aikana. Hb oli sama ku viimeks eli 120, nappaan rautapillerin kyllä melkein päivittäin. Verenpaine aika alhainen, 112/69. Maha on ISO, sf-mitta 26. Vauvelin sykkeet 145...
  11. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Moi ja ihanaa syyskuun alkua! Kaikkee kivaa luettavaa on taas tullut tähänkin pinoon, kiitokset! :flower: Susanna, onnittelut tulevasta hääjuhlasta! (nimim. sirpakka "ikuinen neiti") Synnytystapa-arviosta munkin piti kommentoida että kuten Kurrella, myös minulla pienen kokoni lisäksi...
  12. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Vauvaton, lämmin osanottoni ja halaus! :'(
  13. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Kurre täällä kans pienikokoinen mamma jolle tehdään synnytystapa-arvio jossain vaiheessa.. neuvolassa sanottiin että rv 30 jälkeen olis ajankohtainen. Syynä mullakin on että edellinen vauva oli aika isokokoinen ja silloinkin päädyttiin sectioon, tosi kiirelliseen versioon.
  14. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Työmotivaatio on täälläkin ollut ajoittain hukassa jo aiemminkin... Juuri eilen kuitenkin päätin tsempata loppuajan ja olla reippaana. :) Sokerirasitus oli viime torstaina ja arvot ihan normaalit. Litku oli onneksi aika kylmää ja raikasta niin ei ihan kamalan äklöä ollut. Lisäksi siinä...
  15. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Vauvaton, voimia täältäkin ja kyyneleet tulee myös mulle kun luin runon ja miten kävi toiselle pienellenne. ;( Tunteet menee varmasti vuoristorataa, päivä kerrallaan! Toivottavasti saatte tästäkin ketjusta tukea ja muutoinkin läheisiltänne. :heart: Talvis 24 + 1
  16. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    ON heti kärkeen: Vitsit mä oon kohta ihan tokkurassa tämän väsymyksen kanssa. Puoltoista kuukautta olis vielä töitä jäljellä, täytyis tsempata. Viime yönä valvoin 24-05 että ihan riittävästi joooooo... Turvotusta alkanut tulemaan ja muutenkin jäsenet ihan jäykkänä, tekisi mielä ravistella...
  17. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    :wave: moikka vaan, päätinpä ilmoittautua että hengissä ollaan. Kirjoittelu on jäänyt viime aikoina vähemmälle. Tuntuu että päivät ja viikot lentää nyt kuin siivillä!! Äitiyspakkauksen sisältö ei munkaan mielestä ollut sen "ihanampi" kuin aikaisempi eli on kyllä ihan sama kumman saan. Itse...
  18. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Heipsan, neuvolassa käyty vihdoin jo täälläkin ja seuraava aikakin varattiin JO kuukauden päähän, 12.9. :cool: Kaikki oli OK, sykkeet 155 parhaimmillaan ja samaan aikaan vauveli alkoi potkuttelemaankin, oli ihana kun samaan aikaan tuntui potkuja ja sykkeet kuului selkeesti. :D Paino on tullut...
  19. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Täällä kans podettu pientä flunssaa, nyt jo hellittämässä ja töistä ei tarvinnut olla pois kun huonoin olo iski viime viikonlopulle. Mame muistaakseni juuri panadolia ja myös panacodia saa ottaa raskauden täs vaihees, tarkistelin sitä ultrassa viimeks. Mullakin on huomenna N-E-U-V-O-L-A. :D...
  20. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    Moi, luin äsken Kaksplussan artikkelin supistuksista: Kaksplus - Supistukset raskauden aikana ovat osalle odottajista arkipäivää En ole aikaisemmin oikein tiennyt, miten supistuksia kuvataan mutta nytpä taas viisastuin senkin suhteen. :laugh: Talvitaapero 22 + 6

Yhteistyössä