Hakutulokset

1. S

Suurperhe kuumeilijat kesäkuussa

ON: Sain ovistestiin kaksi selkeää viivaa.. Siis tänä iltana lempimään vai oisko tuo peräti jo sitä, että raskaustesti pitäis tehdä. Luin että ovistesti voi näyttää varhaisen vaiheen raskauden...
  2. S

bigmamalle Onnea haamusta, toivotaan että viiva vahvistuu!! Kummastelinkin tuota kirjoituksesi kellonaikaa jonka yövuoro selittää.. Toivottavasti on mahdollista vaihtaa vuoroa, jos jatkuva yövuoro käy liian raskaaksi. Miten se rytmi sitten vapaapäivinä menee? Mukava lukea noista ensimmäisistä...
  3. S

--2012 yrittävät--

Hei Aavistus Tervetuloa, tänne minäkin tulin ihan vasta. Mulla on vähän sama juttu, imetän vielä eikä ole menkkoja.. Mulla on muuten tapahtunut niin, että esikoisen ja toisen välissä ei ollut ollenkaan menkkoja. Nyt en kyllä usko, että kovin nopeasti tärppää. Taitaa kroppa olla niin...
  4. S

--2012 yrittävät--

Hei! Tässä olis yks uusi yrittäjä... Yritys on aloitettu nyt heinäkuussa ja viidettä lasta tässä kuumeillaan. Tilasin juuri ensimmäistä kertaa ovis-testejä... :) Imetän vielä 9kk ikäistä kuopustani, joten en tiedä onko ovulaatiota. Kai pitäis päästä edes noista yöimetyksistä eroon, jotta...
  5. S

Onnea sinulle Nimendi! Ja kuulostaapa kivalta äippäneuvolan täti.. Meillä on nyt ehkäisy jätetty pois... Kun ei ole kuukautisia, niin epäilen, että vie kauan ennen kuin tulen raskaaksi, jos meille vielä pienokainen annetaan. Me ollaan saatu helposti kolme lasta ihan peräkkäin alle...
  6. S

Hei kaikille! Omaksikin yllätyksekseni löysin tämän palstan... :O Olen 32-v., mieskin samanikäinen. Neljä lasta meillä on jo, kaks poikaa, kaks tyttöö... Kodissa on tilaa, rakkautta riittää... Jos vielä ehkä jos vaikka joskus viides lapsukainen.........? Se vaan, kun vielä imetän 9kk...

Yhteistyössä