Hakutulokset

  1. R

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Hei kaikille pitkästä aikaa! :wave: Olen yrittänyt pysytellä jutuissa mukana ja moneen asiaan oli kommentoitavaa, saa nähdä muistanko vielä kaiken :p Äitiyspakkauksesta tykättiin molemmat väreistä ja muutenkin sisällöstä. Ois kyllä otettu pakkaus joka tapauksessa, kun kuitenkin esikoinen...
  2. R

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Hei kaikille ja onnea iloisista ultrauutisista! :flower: (.) Tänään oli np-ultra ja siellähän se pikku kaveri nukkui. Piti vähän terkkarin koputella mahaa, että saatiin kaveri hereille ja np mitattua. Kaikki näytti olevan kunnossa ja np tais olla 1,1mm eli ihan ok. Sokerimittarin sain samalla...
  3. R

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Tervetuloa uusille odottajille! :wave: Neiti-81 ja nappikeitto mulla on ollu reilun vuoden ajan thyroxin lääkitys vuoropäivin 100mikrog ja 150mikrog. Aloitusannos pari vuotta sitten oli jo suoraan 100mikrog päivittäin, mutta isosta annoksesta huolimatta ei ollut riittävä. 6 viikkoa sitten...
  4. R

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Neiti-81 mulla on pysynyt ainakin vielä TSH hyvällä tasolla, viimeksi taisi olla 0,87. Keskiviikkona olisi taas seuraava kontrolli, saa nähdä onko miten alkanut nyt sitten heitellä. Lääkitystä ei onneksi vielä ole tarvinnut muutella :) Täällä ottavat ilmeisesti hyvinkin vakavasti tuon...
  5. R

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Hei, täältä ilmoittautuu taas uusi helmen odottaja! :) Piti keräillä rohkeutta tänne asti ja nyt yövuorossa sattuu olemaan niin hiljaista, että ehtii kirjoitella. Kävin jo kuukausi sitten ar-ultrassa (epäsäännöllisen kierron vuoksi), siellä vahvistui oma arvio viikoista ja sydän sykki...

Yhteistyössä