Hakutulokset

  1. C

    Mahatyypin liikkeet tekee välillä ihan kipeää, onko muilla näin?

    Huomannut tässä muutaman päivän aika,että tuo mahakaveri välillä potkii niin voimalla että ihan säpsähtää ja vähän jopa tekee kipeää. Onko muilla myös samanlaista? Huomenna tulee rv26 täyteen. Hirmu jännää kuinka yhtäkkiä voi tuntua noin voimakkaasti, onkohan mahdollista että kaveri on...
  2. C

    Vesirokosta!!

    Tyttäremme tarhassa on siis liikkeellä vesirokkoa. Tyttö sairastui heti tutustumispäivän jälkeen flunssaan ja se on nyt menossa pikkuhiljaa ohi, mutta nyt huomasin että hänellä on jaloissa ylhäällä sekä alapäässään punaisia pilkkuja runsaasti?! Tästä ensimmäisestä käynnistä kyseisessä...
  3. C

    Harjoitussuppareita rv15+3,tulee usein?!

    Tämähän on ihan kuin ensimmäistä odottaisi..Kolmas siis jo tulossa mutta en kirveelläkään muista mitä on ollut aiempien kanssa missäkin vaiheessa (mielestäni ei tälläistä edes ollut),joten kysynkin nyt olisiko täällä muilla kokemusta moisesta :D Ongelmana nyt on ollut parina päivävä jatkuvat...
  4. C

    Kohdun kasvukipuja(ko)? rv15

    Itse en millään muista aikaisemmista raskauksista,että oliko tälläistä kipuilua vaiko ei.. Mutta siis aina välillä (nyt tullut muutamana päivänä) tulee sellaista lievää menkkamaista "jomotusta" tuohon ihan alavatsalle,ei siis mitään kramppia tai kovaa kipua mutta sellaista lievää, ei häiritse...
  5. C

    Suolisto-ongelmaa, kokemuksia? Pelottaa..

    Mulla on nyt vajaa pari vuotta jatkuneet suolisto-oireet. Ei ole varsinaisia kipuja,mutta uloste on aikapitkälti ripulia. Joko se on nauhamaista ja limaista tai sitten hötöä,usein tulee myös pelkkää limaa. Olen useille ruoka-aineille allerginen,ne aineet olen pyrkinyt jättämään pois mutta...
  6. C

    Kysymys hcg:n noususta?! hjelp!

    Viime viikon torstaina oli lukemat 7502 ja nyt maanantaina otetuissa 19206.. menossa menkkojen mukaan rv6+0.. Eikös tuon arvon pitäisi vielä tuplaantua? Eli mun matikan mukaan olla jossain 30 000 ainakin.. :(
  7. C

    Useita tuulimunaraskauksia peräkkäin, kokemuksia?!

    Mulla oli tuulimunaraskaus 11/2012 ja nyt uudelleen näyttäisi olevan sama homma, huomenna pitäisi varata aika lääkärille kun raskaustestit näyttää edelleen samoja viikkoja kuin aiemmin (digitesti), pientä tuhruttelua ollut jo viikon verran mutta ei näytä muuten edistyvän.. Alunperinkin jo tiesin...
  8. C

    apuja blogiin!!

    .

Yhteistyössä