Hakutulokset

  1. S

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mut voi kanssa lisätä listalle! Enemmän tulee tuolla facebookissa kirjoiteltua kun se on niin paljon selkeämpää 9.2 / 31 / KOS / 2.
  2. S

    *Helmikuun helmet 2017*

    Kävin eilen ultrassa ja siellä oli paikka vauvalle, mutta vauva vielä puuttui. Olen siis todella alussa eikä lääkäri osannut arvioida ollenkaan laskettua-aikaa. Menen ennen juhannusta uudelleen. Voisin tulla myös jo sinne fb-ryhmään. Laitan yksityisviestiä. Tsemppiä kaikille tähän ärsyttävään...
  3. S

    *Helmikuun helmet 2017*

    Meillä ikäeroksi lapsille tulee tasan kolme vuotta. Olisin kanssa kiinnostunut jostain ryhmästä facebookissa, tosin vasta varhaisultran jälkeen, että voi edes vähän hengähtää positiivisesta raskaudesta. Oireita ei ole mitään, ainut että olen ihan jäässä kokoajan. Se on outoa kun ulkona paistaa...
  4. S

    *Helmikuun helmet 2017*

    Moikka! Onnea odottajille! Varovaisesti ilmoittaudun mukaan, joku laskuri oli sitä mieltä, että laskettuaika olisi 31.1 mutta varmaan muuttuu helmikuuksi ultrassa. Ajattelin varata perjantaille ajan ja käydä tsiikaamassa mitä vatsassa näkyy. 31.1/Soihtu/31/ KOS/2.
  5. S

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Sapu Lähetän täältä suukon poskelle ja tsemppejä! Ihottavat olot on mullakin takanapäin, onneksi. Väsymyskin taitaa helpottaa. Mulla ittellä on ollut tänään jotenkin jee-päivä. Jee, että on jo elokuu ja uus ketju ja jee että ollaan jo kaikki kohta pahimman yli ja jee että on enää...
  6. S

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Kiva, että on jo kahdet kaksoset! Onnea! Mun ei tuu käytyä myöskään tänne kirjoittelemassa enää kun facebook on vienyt kaiken huomioni. Kyllä luen silti päivittäin. Tänään oli np-ultra ja siellä kaikki hyvin. Elikkä jee ja tänään 12 viikkoa tasan!
  7. S

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voi Heiduli, tsemppiä! Näistä uutisista tulee kyllä tosi paha mieli! Ja tosi jännä kun olet kirjoitellut oireistakin. Että voi tosiaan tuntea olevansa erittäin raskaana, vaikka vauva ei ole edes elossa. Se on pelottavaa! Mikä systeemi tossa kerhohuoneessa on? Viikko vielä ultraan! Tuun...
  8. S

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Laitoin myös viestiä Cetinjelle.
  9. S

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    vilja-Maaria meillä ainakin neuvolasta laitettiin lähete ja sitten kotiin tulee kutsu jossa on samassa np ja rakenneultra. Mulla ei oo ollenkaan vessassa juoksua. Etovaa oloa kylläkin ihan aamusta iltaan :/ tänään 9+4
  10. S

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mun tulee kirjoteltua tonne facebookin puolelle. Tänne tuntuu hassulta tulla toistaan itseäni. Oireista tuntuu että jokapäivälle löytyy uusi vaiva. väsymys, huono-olo, ripuli, ummetus, vatsaa nippailee, oksettaa ja nyt uutena huippaus. Eipä ainakaan unohda olevansa siunatussa tilassa :D...
  11. S

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    eltsu81 juuri noin. Ensin pieleen mennyt raskaus ja sen jälkeen useampi vuosi lapsettomuutta todella tuntuu nyt tämän onnistuneen raskauden edetessä. Tämä on niin suurella työllä saatu aikaan, että pelottaa onnistuuko tämä. joudun kyllä kovasti näkemään vaivaa että pysyn rauhallisena ja että...
  12. S

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Miss_piggy Noniin, eiköhän se vauva siellä sitten ole :) Ymmärrän kyllä mietteesi, itse panikoin päivittäin vauvasta ja että onkohan se vielä elossa ja normaali. Onneksi tänään pääsen taas ultrattavaksi!
  13. S

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Bumbis Pahoittelut ja voimia! Toisaalta jos on keskeytyäkseen niin hyvä että menee noin ja alkuvaiheessa. Miss_piggy oletko käynyt varhaisultrassa?
  14. S

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Moikka! Mä ilmottautuisin uutena mukaan! Olen 28 vuotias nainen pk-seudulta ja mieheni muutaman vuoden vanhempi. Tätä lasta olemme tehneet 2,5 vuotta ja väliin mahtuu yksi kohdunulkoinen raskaus. Tämä lapsi on siis todella toivottu. Nyt kuitenkin varhaisultran mukaan olen viikolla 8 ja...
  15. S

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    13.2 /soihtu. /28 / ensimmäinen / KOS Huh! Ihanaa, että saa kerrankin huokaista helpotuksesta edes vähän!! Kävin aamulla ultrassa, siellä oli pieni vauva ihan oikeassa paikassa ja kaikki oli normaalisti. Voin siis liittyä listalle!
  16. S

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Ihanaa lukea pienistä sydänäänistä! Menen huomenna naistenklinikalle varhaisultraan ja jännittää aivan hirveästi. Kävin tänään verikokeessa ja hcg oli yli 50000, joten raskaana tässä ainakin ollaan. Toivon hartaasti, että huomenna löytyisi vauva sieltä minne se kuuluu ja vaikka sydänäänetkin...
  17. S

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Moikka! Täällä varovaisesti huutelee eilen positiivisen testin tehnyt ensimmäisen lapsen odottelija. Tasan kaksi vuotta sitten olin ensimmäisen ja edellisen kerran raskaana ja se päättyi kohdunulkoiseen raskauteen. Nyt sitten kahden vuoden yrittämisen jälkeen pääsin tutkimukseen, jossa...
  18. S

    Womex

    .

Yhteistyössä