Hakutulokset

  1. R

    Papa-kokeesta tietävät, auttakaa!

    Sytologisesti luokka 1. Näytteessä oli niukasti metaplastista epiteelisolua, ei atypiaa. Eli ei syöpävaaraa? MUTTA Trikomoniaasi luokka 3!? Seniliatypia: sieni luokka 4 Sädeatypiaa: sädesieni luokka 5 Eli onko joku sukupuolitauti/ tulehdus päällä?
  2. R

    Lapsettomuushoidot/keskenmeno. Vertaistukea!

    Meillä ihana taapero, koeputkihoidolla alkunsa saanut. Raskauduin Pas:sta, mutta keskenmeno tuli rv 10. Olisi ihana jutella saman kokeneiden kanssa. Lähipiiriä en halua kuormittaa, eikä siellä samankokeneita löydykkään. Jotenkin tuo keskenmeno ottaa niin lujille, kun ei voi edes tuudittautua...
  3. R

    Keskenmeno, lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa. Kokemuksia!

    Kaipaisin kokemuksia sairaalassa tehtävään lääkkeelliseen tyhjennykseen keskenmenossa. Oliko kipuja?alkoiko vuoto heti? milloin pääsit kotiin? olitko yksin? Pitikö olla ravinnotta?
  4. R

    Vuoteleva hematooma, alkuraskaus.

    Kokemuksia vuotavasta hematoomasta kohdussa, varsinkin alkuraskauden aikana! Mikä oli syynä? Kauanko vuodot kestivät? Miten hoidettiin? Mikä lopputulos? Itsellä oli ekassa raskaudessa iso hematooma kohdussa, joka vuoteli noin 5 viikkoa. Lepo auttoi silloin ja terve lapsi syntyi. Hematooman...
  5. R

    Maitoallergikkojen vanhemmat! help!

    Eli millaisia oireita lapsillanne maitoallergia tuonut? Meillä vauva 7vk,alusta asti ollut osittaisimetyksellä. Nyt muutaman viikon aikana itkuisuus lisääntynyt ja unet huonoja. Ei paljoakaan pulauttele, uloste vihreää ja ryynimäistä. Kokeiltu eri korvikemerkkejä, samat oireet. Itkee paljon...
  6. R

    Rv 9+ ja melko runsas vuoto

    Hei! Täällä rv 9+3 ja yhtäkkiä alkoi verinen vuoto hyytymineen. Myös menkkamaista kipua. Olin varma keskenmenosta, mutta ultrassa kuitenkin näkyi sykkeellinen alkio. Mitään syytä vuodolle ei löytynyt ja nyt näyttää siltä, että vuoto on loppumassa. Eli vuorokauden kesti tuo vuoto. Onko täällä...
  7. R

    Pregnyl ja haamuplussa. Kokemuksia kaivataan!

    Mulle siirrettiin viikko sitten 8 soluinen top-alkio. En pystynyt olla tekemättä raskaustestiä ja heikko viiva testiin tuli testiajalla. Pregnylin olen pistänyt 12pv sitten. Voisiko se vielä antaa vääriä plussia vai ihanko oikeasti tässä voidaan raskaana olla?
  8. R

    Ivf + Lugesteron

    Hei! Minulle tehtiin lyhyellä kaavalla ivf. Ennen punktiota pistelin pregnyliä ja orgalutrania. Orgalutran turvotti rinnat ja ne olivat arat. Kuitenkin muutamaa päivää ennen punktiota rintakipu katosi. Punktiopäivänä aloitin Lugesteronin eikä siitä tullut mitään oireita. Alkion siirron jälkeen...
  9. R

    Lapsettomuus vie voimavarat

    Hei! Täällä lasta yritetty kohta 2,5 vuotta. Takana yksi epäonnistunut inseminaatio sekä luomuraskaus (biokemiallinen), joka siis päättyi keskenmenoon. Nyt vihdoin tuli aika ivf-hoidon suunnitteluun. Suunniteltiin läärin kanssa punktiota jo ensi kuulle kunnes lääkäri ultrasi minut. Munasarjassa...

Yhteistyössä