Hakutulokset

1. A

Saisi ne ukkoset tulla jo!

Täälläki on semmone tuskahiki, vaikka ihan pilvistä, että innolla odotan ukkosen jälkeistä viilennystä.
  2. A

Vinkkejä taaperon tukanleikkuuseen?

Heh, nyt on kyllä ihan oma mukula kyseessä :D Niin ei voi sitten kun itseään syyttää. Helpointahan toi ois vetää koneella, mut se pörinä tuo aina lisähaastetta.. puuh!
  3. A

Järkytin kaupassa käydessäni kassahenkilön

:O Kuin usein te siellä kaupassa käytte/kuinka pienellä paikkakunnalla?
  4. A

Mitä mun pitäisi pukea että näyttäisin enemmän ekohipiltä?

MUA ärsyttää se, että meidän naapurit laittaa biojäteastiaan sekajätettä, pahvinkeräykseen mainoksia ja toisinpäin. Mä kihisen kiukusta ja siirtelen niitä siellä, jos huomaan! Laittais kaiken sinne sekajätteeseeen, jos ei kiinnosta kierrättää, mut miks pitää sabotoida stana!? En ole silti...
  5. A

ite. ei tota kyllä telkkari pahemmin kiinnosta, mut ei ookkaan teletappeja kokeiltu.
  6. A

Miten sen mukulan saa pysymään paikoillaan, ettei saksi korvaakin irti? Päälle yks vee kaipais täällä kesätukkaa...
  7. A

Kun olette kampaajalla...

jätän sinne leikkuupaikalle. vaikka käyn välillä opiskelijamestoissa :O
  8. A

Voisitko käyttää näitä alushousuja 8) ?

hahaha, ehdottomasti!
  9. A

Mieheni tarjosi minulle maksua seksistä kanssaan :(

pitäskö munkin kokeilla lahjoa miestä vastaavasti, jos se antais enemmän?
  10. A

Tyttö pyysi rihkamaa lahjaksi

Kysy siltä, jos ois jotain muitakin toiveita? En mäkään haluais ostaa moskaksi havaitsemaani kellekään tieten tahtoen.
  11. A

Kuinka kauan synnytyksesi ovat kestäneet? Mitä kivunlievitystä käytit?

Miten kahden tunnin synnytykseen on joku kerennyt saada epiduraalin/yhtään mitään? Mulla kesti yhteensä 9h synnytys, josta 4 viimeistä olin laitoksella. Ilokaasuilla pärjäsin.
  12. A

Oletko oikeasti saanu mammakavereita puistosta?

Noi MLL:nkin taitaa olla nyt kesäsin kiinni? Ja syksymmällä palaan töihin jo.. Täytyy olla aktiivimpi ja toivoa uusia naamoja tonne avoimeen päiväkotiin ja muihin kerhoihin sitten kun jää uudelleen himaan...
  13. A

Oletko oikeasti saanu mammakavereita puistosta?

heh, täytyy tosiaan vaihtaa puistoa ja tulla sinne Lepuskiin! ei ois ees kaukana :) t. ap joka notkunu täällä jo niin pitkään, et päätti vihdoin rekata
  14. A

Mistä ulkonäköseikoista sinulle on huomautettu lapsena, entäs aikuisena?

pituus negatiivisena ja positiivisena. samoin hoikkuus. silmiä on vain kehuttu. :)

Yhteistyössä