Hakutulokset

1. jau11

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Täälläkin yksi lokakuisiin ehtivä :) LA 31.10, 2. lapsi ja ikää 27v digitestillä tehty plussa eilen :heart: Tässä munkin vastaukset alkupään galluppiin niin tulee selko tilanteeseen :) Yrityksestä: Mikä yrityskierto tärppäs? * Yk1, erikoista :O esikoista tehtiin 8kk...
  2. jau11

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Digitestin laitoin miehen eilen hakemaan ja tunnin pidätyksen jälkeen siihen pärähti raskaana 2-3 <3 eli plussattu on, LA menee 31.10 mutta jos isoveljeensä tulee niin syntyy viikkoa etuajassa :)
  3. jau11

Kp 25/26-28 ja niin hassu tunne mahassa ollut muutaman päivän että töistä kotiin tullessa tein kaappiin jääneen davidin testin ja minuutin sisällä siihen pärähti melko selkeä haamuplussa :O En tosin vielä juhli, yhtä kiertoa ennen esikoisen alkuunsaamista oli varhainen km joten pitää...
  4. jau11

KP 23/26-28 ja jännittää..tai ei oikeastaan koska en todellakaan usko tulevani ekasta kierrosta raskaaksi heti kun esikoiseen meni 8kk :/ mutta tänään tosi omituisia tuntemuksia mahassa, hieman muistuttaa menkkakipuja mutta enempi ehkä oviskipuja toisella puolen alavatsaa..selkää myös...
  5. jau11

Vauvanteko virallisesti aloitettu, ja perinteisesti joka toinen päivä täytyy peittoja jaksaa heilutella..tällä viikolla pitäis ovis olla kaiken järjen mukaan niin koitetaan nyt heti ekasta kierrosta käyttää hyväksi :) poika oli kuumeessa onneksi just viime viikolla niin ehkä tällä viikolla...
  6. jau11

1 v lapsi perhepäivähoitajalle?

Meillä poika meni osaviikkoiseen perhepäivähoitoon ( 12pvä/kk) kun oli 1v 1vko ikäinen. Tuolloin ei vielä edes kävellyt ( viikon päästä olikin eri juttu :)) Meillä meni ensimmäinen viikko niin että aamulla itketti kun lähdin mutta itku kuulemma loppui heti kun olin kadonnut ovesta. Nyt ei...
  7. jau11

Pitäisköhän mun siirtyä jo taustailijoita kuumeilijaksi :) Eli jau11 poika 9/11 kp 2/26-28 yk1 ajattelin kyllä että tätä seuraavaa ei "tehdä" vaan saisi tulla jos on tullakseen mutta tiedän jo nyt miten siinä tulee käymään, kohta oon kuitenkin tilaamassa ovistestejä vaikka esikoinen sai...
  8. jau11

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta? Minä 26, mies 24. Yhdessä ollaan oltu nelisen vuotta ja avopuolisoita melkein samanmoinen aika. Poika on vuoden ikäinen.
  9. jau11

Moi kaikille :wave: Täällä olis 26v yhden pojan ( 09/11 ) äiti joka mieluusti alkaisi piakkoin yrittämään toista :) Luultavasti odotetaan kuitenkin siihen, että poika täyttää vuoden ja sen jälkeen vasta aletaan tosissaan koittamaan pikkukakkosta. Pojan tekeminen kesti 7 kuukautta ( 1 km...

Yhteistyössä