Hakutulokset

  1. M

    Pitikös tänään julkaista uus äitiyspakkaus?

    Mielestäni oranssi ja turkoosi sopivat tytöllekin oikein hyvin. Harmaata oli kyllä paljon, siitä en niin tykännyt. Pääosin ihana ja tosi upea tuo laatikko!
  2. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Heips! Täällä uusi ryhmäläinen! Esikoista odottelen ja nyt uskallan olla jo virallisesti raskaana :) Viikkoja tänään tasan 13. Viimeviikolla kävin ultrassa ja kaikki oli masuipanalla hyvin :) Onpa kiva lukea muiden kokemuksista, saa jotenkin lohtua omaankin tilanteeseen. Mulla on myös...
  3. M

    Pitikös tänään julkaista uus äitiyspakkaus?

    Kiitos tiedosta! Täytyykin uteliaana heti mennä katsomaan millainen on uusi pakkaus :)
  4. M

    Hahaha. Kyllä nuo changen mitat on tehty huijaamaan pienitissisiä naisia!

    Pakko on kyllä tähän ketjuun kommentoida. Itse en kyllä moista "huijausta" ole huomannut. Olen todennut etten mahdu markettiliiveihin, edes "up to big cups" merkittyihin ja changesta löydän itselleni sopivia liivejä. Ja ympärys on ollut aivan sama kuin muuallakin. Ja toisekseen, ei kai...
  5. M

    Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

    Hyvä idea, mut mites siihen sit voi liittyä? tai jos kaikki ei ole facebookissa? (onko sellaisia vielä? ;) )
  6. M

    Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

    Mikäjottei! Ei tukiverkostoa ole koskaan liikaa =)
  7. M

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heippa! Olen pian 35 täyttävä ensikertalainen. Plussatesti tehty 17.6, viikkoja nyt ehkä 6 ja risat. Jännittää kauhiasti ja samalla uskomattoman onnellinen olo. Jotenkin ei oikein edes uskalla täysillä hehkuttaa ennenkuin näkee ultrassa et siellä on kaikki hyvin.. Mut onhan tää ihanaa...

Yhteistyössä