Hakutulokset

1. A

Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

Muistan ilmoitella tapaamisista täälläkin! :) Vielä ei kyllä tuolla Facebookin puolella ole päästy sinne saakka, mutta toivottavasti jonkinlainen tapaaminen saataisiin pian järjestettyä, vaikkapa esimerkiksi johonkin puistoon tms. Saa ehdotella aikoja ja paikkoja täälläkin. :)
  2. A

Moikka kaikille! Ja anteeksi kovasti, kun en ole saanut aikaiseksi viestitellä ryhmän perustamisesta! Meidänkin perheessä heinäkuu on kulunut lomailun merkeissä ja tästä syystä koneella on tullut vietettyä vähemmän aikaa. Mutta niinpä se arki on astumassa mukaan kuvioihin, joten olisi ihanaa...
  3. A

Moikka kaikille! Pari päivää ollut sellaista lentoa, etten ole oikein ehtinyt edes miettiä ryhmän perustamista. Mutta nyt katselin ja eiköhän se onnistu.. Olisiko ehdotuksia ryhmän nimeksi? Mä oon itse niin huono keksimään tällaisia. Ja jos vaikka laitatte yksäriä, että millä nimellä teitä...
  4. A

Jonkun pitää se ryhmä perustaa.. Ja laitella sitten vaikka yksärillä tietoa, että millä nimellä löytää niin ei tartte omaa kokonimeä täällä kertoilla. Ääh, mä en oo mikään mestari näiden juttujen kanssa, mutta yritän katsella huomenissa että miten se menisi. Ja toivottavasti kaikki kuuluis...
  5. A

Mahtava juttu, että tänne on tullut viestejä! :) Olisikin hienoa, jos saataisiin kasaan sellainen tiivis porukka, pienempi tai isompi. Pitäisiköhän perustaa vaikkapa (salainen) FB-ryhmä niin päästäisiin tutustumisen alkuun?
  6. A

Heissan! Ollaan asusteltu Tampereella jo tovi, mutta tukiverkosto on edelleen aika olematonta. Sukulaiset asuu kaukana, eikä lapsellisia ystäviäkään juuri ole. Onko täällä ketään, jolla olisi samantapainen tilanne ja tarvetta verkostolle? Verkosto voisi olla ihan vain kyläilyä ja...

Yhteistyössä