Hakutulokset

  1. S

    Mikä paikka ei tehnytkään vaikutusta?

    Barcelonaan petyin. Ajattelin sen olevan kaupunki, johon rakastuisin, mutta toisin kävi. Upea arkkirkkitehtuuri ja keskustaa ympäröivät kukkulat olivat reissun parasta antia, mutta vanha kaupunki pimeä ja ahdistavia. Liikaa turisteja, ryysistä/jonottamista ja taskuvarkaita. Emme löytäneet...
  2. S

    Argh. Meneekö tää teillä muillakin näin vai onko mulla joku psyykeongelma?

    No ei kuulosta psyykeongelmalta. :D Ihan tavalliseen ihmiselämään kuuluvia pieniä ihastuksia. Sinulla on ilmeisesti elämässäsi tilaa romanttiselle suhteelle, joten rakennat romanttisia päiväunia tapaamistasi miehistä. Siinä ei ole omasta mielestäni mitään vaarallista ellei sit käytös mene...
  3. S

    Häiritsee, kun tapailemani mies syö pelkkää ainesroskaa! Onko mulla oikeus sanoa asiasta?

    Jos oma mies itse "kokkaa", niin menee se helposti ranet+nuggetit -linjalle. Olihan herran ruokavalio omasta mielestäni aika järkyttävä, kun tapasimme. Aluksi söin minäkin hänen luonaan ties mitä, mutta vähitellen aloin vaatia vähän laadukkaampaa sapuskaa. Ollaan löydetty ruokia, joita molemmat...
  4. S

    Onkohan mulla puhkeamassa psykoosi?

    Rio, psykoosi kuten kaikki muutkin mt-diagnoosit on vaan keskimääräisyyksiä ja yksinkertaistuksia, jolla kuvataan ihmisen psyyken tilaa. Raja on niin kovin häilyvä saatko jonkun diagnoosin vai et. Lääkäri tekee diagnoosin haastattelemalla potilasta, jolloin isossa roolissa on se kuinka...
  5. S

    Lehdenjakajan duuni

    Itse olen pari kesää lehtiä jakanut. Itselläni oli sellaisia piirejä, jotka pystyi jakamaan myös polkupyörällä. Kun ei mennyt bensakuluja, niin rahaa jäi sen verran, että työtä viitsi tehdä opiskelijana. Nyt en enää viitsisi... Kuntohan siinä kasvoi hyvin, kun juoksi rappuja ja pyöräili joka yö...
  6. S

    Onkohan mulla puhkeamassa psykoosi?

    Itsellä on paljon tuollaisia voimakkaita mielikuvia, jotka vaan tupsahtelee päähän silloin kun on kova väsy, stressi, krapula tms. Samoin unet herättävät välillä todella voimakkaita reaktioita ja herään paniikissa tms. Kemiallinen uni on sellaista mustaa, tylsää... Mutta välillä on pakko nukkua...
  7. S

    Käyttääkö kaverinne teitä hyväksi ammatillisessa mielessä?

    Onneksi itse teen niin turhanpäiväistä työtä, ettei kukaan tarvitse palveluksiani vapaa-ajalla. :whistle: Sitä päivää odotellessa, että joku kekkaa takapihaltaan löytyvän kultaa ja timangeja ja pyytää, että tulisin tekemään tutkimuksia. Itse autan kyllä mielelläni ystävää mäessä, vaikken...
  8. S

    Nokia lumia vai samsung galaxy?

    Omassa Lumiassa on sellainen aika olennainen heikkous, ettei se oikein tunnu soveltuvan puhumiseen - vastapuoli saa kärsiä ääneni puuroutumisesta tai vaimenemisesta tai sitten hän joutuu kuulemaan myös oman äänensä viiveellä. Taitaa olla aika yleinen ongelma Lumioissa, en tiedä auttaisiko...
  9. S

    Ostaisitteko 4-luokkalaiselle lasit?

    Taitaa mennä pikemminkin niinpäin, että jos lapsena on tarvetta laseille, niin näkykyky tuppaa heikkenemään koko kasvuiäin. Itselläni näkykyvyn heikkeminen jatkui noin 16-vuotiaaksi saakka, sen jälkeen ei ole isoa muutosta tapahtunut. Itse sinnittelin paljon laseitta pitkään, mutta sitten kun en...
  10. S

    Miksei jotku meikkaa? Karseen näköistä :(

    Itse en ole oikein koskaan meikannut arkena. Joskus yritin, mutta en kovin pitkään jaksanut aamulla kiireessä sutia puuteria naamaan. Hiukset ja vaatteet kiinnostavat enemmän eli ulkonäkö ei ole yhdentekevä. Naama on vaan vähemmän tärkeä, koska mun kasvonpiirteet on tylsää massaa. Kun on lasit...
  11. S

    Miksi lausut Kööpenhaminan nimen muodossa KÖÖPPENHAMINA?

    Suomen kielen fonetiikassa puhutaan ainakin loppukahdennuksesta, jossa konsonantteja "ketjutetaan" esim. sanojen välillä. Kirjoitamme ota kirja, lausumme kuitenkin oikeastaan ota(k) kirja. Tai tulepa tännekin, jotka sanotaan oikeastaan tule(p)pa, tänne(k)kin. Kieli kuulostaa aika...
  12. S

    se typerä tunne, kun riisut housut gynellä tms siellä sermin takana ja ja ... *turha*

    Itseltäni puuttuu sellainen tietty häveliäisyys melkein kokonaan... Ei häiritse pätkän vertaa gynekäynnit siinä mielessä, tosin itse toimenpide tuntuu vähän epämiellyttävältä. Kaikki hoitsu- ja lääkäriopiskelijat vaan tiirailemaan toosani, ei tunnu missään. :D Mutta tämä pätee vaan silloin, kun...
  13. S

    Ihmetteleekö kukaan muu miten tuo Talvivaaran touhu on mahdollista?

    Tiesittekö, että Talvivaara on osa Green Mining -projektia "Huomaamaton ja älykäs kaivos 2011–2016"? Hyvin pyyhkii, tavoitteet ovat jo melkein hallussa :D Toivottavasti projektin muut kohteet ovat onnistuneet vähän paremmin... Itse katson paremmaksi, ettei yhtiö nyt ainakaan vetäytyisi...
  14. S

    Jättäisitkö miehen, jos hän olisi...

    Musta sellainen liika kiltteys on ainakin osin vastuun pakoilua. Kun peeesailee vaan, niin eipä joudu mistään vastuuseen ja toinen joutuu tekemään ainakin henkisellä puolella paljon enemmän duunia parisuhteessa. Kunnioitus toiseen menee, ainakin minulla. Koen ylipäätään tällaiset ihmiset...
  15. S

    miten päättää suhde ja aloittaa suhde miehen isän kanssa?

    Kuulostaa ihanan romanttiselta. Onnea teille sydänkäpysille. :heart: Ehkäpä nykyinen miehesi voisi toimia esim. häissänne sulhaspoikana? Otatko ilkeän äitipuolen roolin vai ryhdytkö kaveriäitipuoleksi? Onko anoppi eli tulevan miehesi inhottava exä mukana kuvioissa? Onneksi teillä ei ole...
  16. S

    Mitä ajattelet miehestä jonka mielestä muu kuin karvaton viivapillu on ETOVA?

    Siinä menis varmaan ilta jos toinenkin, kun ruodittais näitä pillukarva-asioita läpi. Koettais varmaan syvä henkinen yhteys. :heart: On ollu niin hirveän vaikea löytää sellaista miestä, joka haluais jakaa sielunsa syvimmät syöverit tän asian tiimoilta... :'(
  17. S

    Kotiäiti- loinen- vai onko sittenkään. Lue ja hämmästy!

    Tää meidän yhteiskunta on tietääkseni rakennettu niin, että välillä ollaan saamapuolella ja välillä annetaan enemmän omastamme. Joidenkin rahallinen panos tämän yhteiskunnan pyörittämiseen kokonaisuudessaan on suurempi kuin toisten. Se ei vaan ole koko totuus, koska pienempipalkkainen saattaa...
  18. S

    umpihomeinen puukirnu uudessa asunnossa, koko asunto pilalla?

    Hometalossa asunut joutuu hävittämään tavaransa myös siksi, että hän on niin pahasti allergisoitunut homeelle, ettei kestä sitä enää pieniäkään määriä toisin kuin sellainen ihminen, joka ei ole tällaisissa olosuhteissa joutunut elämään. Kaikissa rakennuksissa ja tietysti missä tahansa muussa...
  19. S

    Suomalaista (alempaa) keskiluokkaa tällä hetkellä eniten huolestuttavat asiat

    Ehkäpä Sauli voisi ottaa kantaa tähän pillukarva-asiaan. Arvojohtajuutta kaivataan. Minusta olisi hienoa, jos kuulisimme yleviä sanoja pillukarvoista seuraavan uuden vuoden puheessa. :heart:
  20. S

    Suomalaista (alempaa) keskiluokkaa tällä hetkellä eniten huolestuttavat asiat

    Minusta tämä pillukarva-asia on kyllä kansan yhteinen ongelma! Ja miesten munakarvatkin kuumottavat itseäni aika tavalla. Sydäntäni lämminttää, kun täällä on valveutuneita ihmisiä, jotka jaksavat päivästä toiseen ruotia kansamme karvoituksen tilaa. Toivottavasti keskustelua käydään luokkarajojen...

Yhteistyössä