Hakutulokset

1. D

Yrityksen odottajat

Heippa kaikille! Voisin liittyä tähän ketjuun mukaan nyt, kun ollaan miehen kanssa puhuttu, että kolmosen yritys voitaisiin aloittaa viimeistään vuoden vaihteessa. Meillä on nuo ensimmäiset kaksi lyhyellä 1,5 vuoden ikäerolla. Tyttö 9/2011 ja poika 3/2013.Itsellä on ikää 32 vuotta ja mies...
  2. D

Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

Syysvuokko kaatuminen ei aiheuttanut supistuksia mulle. Noita supistuksia, niitä avaavia kyllä alan pian toivoa ettei tarvitsisi odotella vauvan syntymistä enää pitkään. Ristiäiset aateltiin suunnitella ja varata vasta vauvan saavuttua maailmaan.Sen verran ollaan kuitenkin taikauskoisia ettei...
  3. D

Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

Onnea kaikille vauvansa jo syliin saaneille! Itse olen käynyt täällä vain lueskelemassa viime aikoina, kun omissa kuulumisissa ei ole ollut mitään erityistä päivitettävää.Ei ennen tätä aamupäivää. Olimme miehen ja esikoisen kanssa menossa lastentarvikekirpparille, kun kaaduin siinä...
  4. D

HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

Päivityspyyntö tähän alkuun: Poikalupaus Radihan se mullakin todettiin tässä raskaudessa viikon 14 sokerirasituksessa, kun paastoarvo oli hiukan koholla ollen 5,3, muut arvot sallituissa.Hoitona nyt siis verensokerimittaukset ja ruokavalio.Arvot olleet ok paria poikkeusta lukuunottamatta...
  5. D

Pikkukakkosta odottavat :)

Päivityspyyntöä pikaisesti: La 19.2 Donna82/toinen/nkl-poikaolo Keskiviikkona on rakenneultra ja jos, sukupuoli on nähtävissä, niin ehdottomasti sitä kysymme :)
  6. D

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Päivitys pyyntöä alla: La 19.2 Donna82/toinen/nkl/poikaolo
  7. D

Muita reilusti ylipainoisia odottajia?

Hei kaikille! Minäkin kuulun tähän ketjuun.Bmi taitaa olla nyt jotain hiukan päälle 35 ja kyseessä on toinen raskaus. Oliskohan mahdollista saada kutsua kerhoon? Siellä olisi mukavampaa kertoa omasta tilanteesta avoimemmin. Viime raskaus sujui kyllä hienosti ja niin on tämäkin sujunut. Tänään...
  8. D

HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

Pahoittelut menetýksen kohdanneille:( Viime viikolla oli torstaina ensimmäinen neuvola ja siellä sitten varattiin mulle seuraavalle päivälle lääkäri, jossa tarkistettiin mun lääkitystä korkeisiin verenpaineisiin. Samalla ultrattiin ja sieltähän löytyi kohdusta yksi alkio vastaten viikkoja...
  9. D

Pikkukakkosta odottavat :)

Hei kaikille! Luen ketjun kirjotukset myöhemmin paremmalla ajalla, niin seuraavalla kerralla osaan jo kommentoida muidenkin juttuja. Meillekkin tulossa pikku kakkonen. Laskettu aika ajoittunee helmikuulle,tarkemmin 21.2 laskureiden mukaan.Esikoinen täyttää syyskuussa vuoden. Jos kaikki...
  10. D

HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

Moi kaikille! Voisin tulla mukaan keskustelemaan tähän ketjuun. Meille olisi tulossa toinen lapsi ja laskettu aika olisi 21.2 laskureiden mukaan.Esikoinen on nyt hieman vajaat 10 kk ikäinen tyttö.

Yhteistyössä