Hakutulokset

  1. Babyfever1

    mikä ihmeen kipu tämän on?! :(

    Osaisko kukaa auttaa mua...perjantaina viimeks sattui ja nyt taas :( eli oon raskaana 25. viikolla ja oikealla alaselässä pakaran yläpuolella vihloo/koskee kävellessä/pystyssä ollessa. Istuessa on hyvä olla ja tietty levätessä jalat koukussa... Kipu ei säteile mihinkään... Tosiaan...
  2. Babyfever1

    Hyvä pyykinpesukone ja kuivausrumpu tulevaan lapsiperheeseen? :)

    Kertokaahan kokemuksia ja mielipiteitä! :)
  3. Babyfever1

    Britax baby-safe plus vai Brio Primo -turvakaukalo, käyttäjien kommentteja?!

    Kertokaahan kyseisten kaukaloiden merkittäviä eroja ja kumpaa suosittelisitte! Ajateltiin hankkia vauvalle todennäköisesti jompi kumpi näistä, ellei sitten VIELÄ parempia löydy, isofix -telakalla... :)
  4. Babyfever1

    Lahden yksityinen äitiysneuvola; 3D/4D ultra

    Hei kenellä kokemuksia kyseisestä paikasta? Onko saanut DVD:lle kuvaa pikkuisesta? Millä viikoilla pitäisi käydä, jotta saa vielä KELAkorvauksen? :)
  5. Babyfever1

    Auttakaahan Britax turvakaukalon kanssa!!! :)

    Osaisitteko kertoa kuinka vanha tämän näköinen turvakaukalo olisi? Näyttääkö kenellekkään tutulle?? Merkkihän on Britax baby-safe plus :) Kiitos kovasti avusta jo etukäteen!!! :)
  6. Babyfever1

    Hug-a-bub vai MaM Eco, kumman mielummin hankkisi?

    Mitä sanotte, kumpi parempi?! :)
  7. Babyfever1

    Active baby by theodore bean- VAI babybjörn active -rintareppu?

    Kumpaa mielummin suosittelisitte?? :)
  8. Babyfever1

    Primolut ja raskaus; kertokaa mielipide!!!

    Kaikille nille tiedoksi, jotka Primolutteja syövät ja yrittävät raskaaksi samaa aikaa!! Eli itse lopetin 2011 elokuussa pillerit ja oma kierto ei lähtenyt rullaamaan, joten tk-lääkäri määräsi minulle Primolutit loppu vuodesta. Söin niitä yli ½ vuotta samalla yrittäessämme tulla raskaaksi. Kysyin...
  9. Babyfever1

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    <3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat –pinosta vuosina 2012 & 2013 plussanneet :flower: Meitä on 13 odottajaa; poikalupauksia on 4 ja tyttölupauksia on 2 :flower: Laskettu aika Nimimerkki, ikä, synnytyssairaala ja mahdollinen sukupuoli lupaus 2013 24.7 eläväinen, 19, TAYS...
  10. Babyfever1

    Onko kukaan raskautunut primolutien avulla??

    Kertokaahan naiset onko kukaan raskautunut PELKKIEN Primolutien avulla?? Tässä tehdään pientä tutkimusta, koska osa Gynekologeista sanoo, että Primoluttien kanssa voi raskautua ja osa sanoo, että ei missään nimessä Primoja raskautta yritettäessä, koska vaikka hedelmöittyminen olisi tapahtunut...
  11. Babyfever1

    Lugesteronista

    Saako sitä vain reseptillä vai onko reseptivapaa? yritän tässä maksimoida alkion kiinnittymistä.... :P

Yhteistyössä