Hakutulokset

  1. T

    kannattaako palata töihin... todellisia mielipiteitä ei kettuilua kiitos.

    tilanne se että pitäisi palata elokuussa töihin. palkka (käteenjäävä) n.1200e/kk hoitomaksut (kahdesta lapsesta) eskari-hoitomaksut yhdestä (indeksikorotusten jälkeen) hoitomaksut noin 450-550e/kk bensaan 300e/KK (yksi auto perheessä ja työ matkojen lisäksi kaikki muukin ajo tehtävä sillä)...
  2. T

    kokemuksia. onko saanut käynnistyksen ihan la:n jälkeen vauvan suuren koon vuoksi

    eli onko ketään saanut synnytyksen käynnistyksen vauvan ison koon/muun syyn takia heti la:n jälkeen tyyliin 40+ viikoilla. meillä suvussa isoja vauvioja. mulla itellä esikoinen käynnistetty ennen la:ta syntyi 39+1 (ei kiva kokemus) pikkukakkonen käynnistettiin vasta 42+ ja silloin ei kiva...
  3. T

    kosteussuojattuun haalaariin tarrapaikkoja. mistä netistä sais tilattua?

    eli tarttis paikkailla vihreen/muta/ruskea sävyisiä kosteussuojattuja haalareita. saako netistä jostain tilattua? meidän kangaskaupassa on vain tummansinistä, mustaa, kirkkaanpunaista ja heijastin paikkaa.... ne ei oikein natsaa nyt. vinkkejä?
  4. T

    vauvan ruokaohje sivustoja

    siis haklusessa vauvan ruokaohje sivustioja... ja jos joku muistaa niin olikos se tee lusikallinen lihaa/ateria vai onko muisti ihan hakoteillä...
  5. T

    8.5.07 syntyi meidän huhti vauva :-)

    eli en oo tänne muistanu ilmoittaakkaan että meidän huhti-vauva syntyi 8.5.07 klo 1.41 pikkujätillä painoa 4450g ja pituutta 55 cm syntyi käynnistyksellä ja rv oli tuolloin 42+1
  6. T

    cariwell drop cup imetysliivit

    eli mistä olette ostaneet noita cariwellin imetys rintsikoita??? onko jossain marketissa vai onko ihan liiviliike tavaraa.... olen nyt hiukan koittanut silmäillä mutta ei ole missään kaupassa silmään osunut..... ja onko toi toppimallinen helppo käyttää... kiitos ajastanne...
  7. T

    perätila.. alatie vai sektio synnytys

    eli nyt kyselisin... jos vauveli on ollu väärin päin onko yritetty ulkoista käännöstä kuinka helposti??? sen jälkeen varmaan normaali alatie synnytys mutta jos kääntäminen ei onnistu niin oletteko synnyttäneet alateitse vai suunnitelulla sektiolla..... vauva vielä perätilassa viikkoja 34+4
  8. T

    Vertaistukea

    Heippa Kaipailisin meiliystävää jolla sama riesa kuin minulla, eli korvien soiminen, tinnitus. Itsellä tämä ollut vasta nelisen kuukautta ja olenkin huomannut että minua on eniten tässä alkutaipaleella auttanut se kun saa kuulla toisten selviystymistarinoita. Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia ja...
  9. T

    tunnustus kilopinoon.... viikko 30

    olen nyt tullut siihen tulokseen että nyt vuoden painoani seuranneena... pitää aloittaa kokonaan taas alusta... eli mulla oli painoa tänään sunnuntai aamuna 77.5... tavoite olisi alkuun vähäinen eli 75,5 mikä jäui viimeksi noin 0.5 kg:n päähän.... pituutta on siis 168,5 eli pudotettavaa on...
  10. T

    minä sitten aloitan kun ei muut ole KILOPINO VKO 17

    Eli mulla menny suht hyvin vaiks on ollu punaiset pvä:t ja miehen 30:set... eli puntari näytti tänä aamulla 76,8kg, pudotusta noin 300g ei paljon mut taitaa hiljaa tulla hyvää... tavoiteenihan oli 75,5 kg toukokuun puolväliin mut ei ihan taida sitä saavuttaa.... aika liki kuiteski pääsin.... :D...
  11. T

    missä viikon 11 kilopino..

    en siis onnistunut löytää joten pinoan itseni tähän.... sitkeetä laihdutusta nyt alkuvuosi peremmalla motivaatiolla.... lähtöpaino 82 paino nyt 79,4 (aamulla siis) tavoite toukokuun 15 pvä puntari näyttäis 75 ei mahdoton mut mun vauhti on hidas... keinoina liikunta ja hieman rajoitettu...
  12. T

    sain uuden vaa`an ja uusi alku ???

    eli joo tää uus vaaka näyttääkin nyt eir tavalla ja taitaa olla parasta niin ko alottaa alusta tää painon tarrkailu... eli entinen vaaka näytti noin kaks kiloo vähempi eli tämän uuden mukaan painan nyt 82.9 joka olkoon siis uusi lähtö lukema... mitattu tosin su illalla... kaikkien kakkujen...
  13. T

    onko lapsesi korvat "tuubitettu" ja minkä ikäisenä...

    uteliaisuuttani tässä puran eli meitin pojalla tuubit molemmissa korvissa ja laitettu 1v0,5kk iässä.. korvat vuotaa aika ahkeraan,,,, mites muilla..... kiitos ajastasi
  14. T

    häpeää nyt julkisesti... etukäteen

    eli oon niin alamaissa tän huonon itsekurini joulun ja kaiken hyvän syömisen seassaa et ilmotan jo nyt et huomenna en kehtaa koko painoani tänne kilopinoon tulla ilmottamaan koska se on PALJON ENEMMÄN KUIN VIIME VIIKOLLA... :'( :'( :'( mun laihikset on aina tuomittu lysähtää aina alotan...

Yhteistyössä