Hakutulokset

  1. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    oon käyny lukemassa kaikki jutut mut ei oikeen irtoo mitään omakohtaista mihinkään muuhun paitsi että kiitos tän keskustelun huomenna on pakko tehdä MOKKAPALOJA!! :laugh:
  2. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    elloksen äitiysvaatteista niillähän on koko ajan kampanja et saa yhdestä tuotteesta -40% tai -50% alennusta niin kannattaa käyttää ne hyväks jos tuolta tilaa :)
  3. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    täälläkin katellaan kuopijon polliiseja :D
  4. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    ei vitsit, niin tietty, kyllähän ne pitkävartiset saappaat pitää olla :D monta syksyä oon jo semmosista haaveillu ja pitäähän raskaana olevan nyt semmoset saada jos tahtoo, eikö? ;)
  5. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    istukan sijainnista mulle sanottiin ultrassa 11+4 että istukan sijaintia ei voi vielä sanoa, kun sitä istukkaa oli vähän jokapuolella (mikä on normaalia) että vasta rakenneultrassa näkee mihin kohtaa se lopulta on asettunut...
  6. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    omppuf ja muutkin olettehan tietoisia näin helteellä, että jos työnantaja ei pysty huolehtimaan inhimillisistä työoloista siis että lämpötila työpaikalla pysyy alle 28 asteen. jos nousee sen yli niin taukoja saa pitää 10-15min/ jokainen työtunti... Ty
  7. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    olenko mä vaan kuvitellu vai lukenu jostain et lisääntynyt karvankasvu vois olla pojan merkki? mulla on nimittäin maha alkanu kasvaa pitkää karvaa (onneks sentään vaaleeta :D)
  8. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    äityisvaatteista jos ompelukone pysyy kädessä niin vinkkejä itse tehtyihin äityisvaatteisiin löytyy hurjasti kun googlettaa "diy maternity" :D mä oon jo ommellu yhden mekon ja trikoopaidan ja niille tuli yhteensä hintaa n. 13e (kankaat) :)
  9. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    mansikka, mulla on täällä aamun ollu tosi paha mieli sun puolesta, kun tajusin et meillähän olis ollu sama laskettu aika ja jotenkin ite oli jo ajatellu et oltais jo voiton puolella...:( mulle sais muuten muuttaa la:ksi 9.2
  10. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    meillä ar-lääkärikäynnin olisi saanut, mutta kun kävin yksityisellä ar-ultrassa niin terkka ei nähnyt tarvetta lääkärikäynnin ja mä olin ihan tyytyväinen kun sen sai skipattua...:D
  11. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    no onpas kyllä kökkö homma, jos uutta pakkausta ei saa kun sitä on niin odottanu. "kaikillahan" on tuo vanha... jospa se kelan täti olis puhunu vaan höpöhöpöä..
  12. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    täälläkin ultra takana. me ei osallistuta tähän np-seulontaan niin turvotusta ei mitattu. ultraaja sanoi että sitä on "jonkin verran" silmämääräsesti katottuna mutta toivottavasti tuo nyt tarkoitti että ihan sallituissa rajoissa. muuten kaikki oli kunnossa, oletin et ovulaation mukaan nyt olis...
  13. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    mekin asutaan kaksiota, eikä kyllä tasan olla muuttamassa kolmioon. täällä menee kaksiot suurinpiirtein viikossa kaupaksi ja kolmioita saa pahimmillaan myydä yli puolivuotta joten ei todellakaan haluta riesaksi semmosta kun toiveena on kuitenki parin vuoden päästä oma talo...
  14. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    voi ei marjis! :( oma ultra maanantaina ja tuo nyt on se suurin pelko vaikka oireet onkin tallella, että jos siellä odottaakin sykkeetön sikiö :/ pitäisköhän munkin mennä sinne huoneeseen eka yksin ja sit vasta kutsua mies paikalle jos syke löytyy. (mies kun jännittää muutenkin alakautta...
  15. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Mulla pitäis jo ens viikon ultraan viedä se esitietolomake missä kysytään jo toiveita synnytyksenkin suhteen, mutta enhän minä tiedä mitään synnytyksistä?! äiti sanoi et siihen kannattais kirjata vierihoito ja toive perhehuoneesta mutta entäs muuta?? vinkkejä aiemmin synnyttäneiltä otetaan...
  16. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Meilläkin on ne pupukuoret :) mut oon kyllä ajatellu, et jos ompelis siihen korttiin jonkun kivan päällisen. ehkä ens viikolla jo uskaltaa kun on ultrassa käyty :)
  17. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    me mennään yleiseen ultraan ei siis oteta niskapoimumittausta eikä veriseulaa.oli meille selkeä valinta.en halua harmistua väärästä hälytyksestä kun lapsivesipunktio ei myöskään ole vaihtoehto. Jos rakenneultrassa selviäisi jokin vakava poikkeavuus, keskeytys voi kuitenkin olla vaihtoehto eli...
  18. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    mä taas kärsin liian nopeasta ruuansulatuksesta ennemmin kun ummetuksesta. nyt on onneks muutaman päivän ollu melko normaalitilanne, sitä ennen oli ihan vatsa sekaisin :( aamulla en meinannu päästä tänne kun ilmoitti et ip-osoite on bannattu. mä sit siinä et mikähän mun kirjoittamista...
  19. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Piinistelijän maha on ihan mahtava! mulla on semmosta pientä kumpua vaan vasta. kummeista evl-kirkko hyväksyy kummiksi muidenkin kristillisten kirkkokuntien kummit, jos kirkolla on sama kastekäsitys. mutta yhden kummeista pitää olla joko luterilaisen kirkon tai ns. porvoon yhteisön...
  20. P

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Kasvatuksesta meillä on miehen kanssa aika erilaiset lähtökohdat kasvatuksen suhteen. mies kun on kasvatettu "tottelemaan" kaiken mitä vanhemmat sanovat (uskalsi oikeastaan ilmaista oman mielipiteensä vasta reilusti yli 20v. sitä ennen vanhemmat tiesi kaiken paremmin ja siihen oli tyydyttävä)...

Yhteistyössä