Hakutulokset

  1. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Heips kaikille! Ja kiitos kovasti onnitteluista. Mä toivoin kaikki oikein, oiken paljon plussia!! Itsellä aika epäuskoinen olo. Mitään kummempia oireita ei tällä hetkellä ole. Mutta tosi onnellinen olen! Ja mies varsinkin super innoissaan. Koskahan sitä soittelisi neuvolaan, oletteko aina...
  2. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    PLUSSA!!! Ei muuta.
  3. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Onnea kiia81, joelle ja mamma07!!!!! Jee. Mä vielä maltan mieleni koska ei mitään oireita. Mut hitsi ku jännää jännää niin kovasti. En halusi pettyä.. Menkat pitäis alkaa ylihuomenna.. Sinne odotan ja iltaan asti. Että tuleeko täti kylään.. Mistä muuten se täti nimi tulee, viisaammat?
  4. M

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Moi kaikille tasapuolisesti! Oltu reissussa ja huomenna taas lähdetään että harvakseltaan ehtii täällä nyt käymään. Mulla pitäisi alkaa menkat ensi keskiviikkona, siis jos alkaa.. Toivottavasti ei! Kyllähän sitä kaikkea kuvittelee, mut yritän pysyä rauhallisena. Eilenkin join siiderin, pakko se...
  5. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Onnea Nopponen!! :)
  6. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Kiitti aura 08 sympatiasta! Vähän alkaa verenpaine laskee. Ne tosiaan on pieniä juttuja mutta hitto ne saa veren kiehumaan! Harmi amante.. Mulla on ollut koko ajan ovulaatiosta asti painon tunne kohdun kohdalla, merkkaakohan se jotain..? Toivottavasti hyvää! ;)
  7. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Ja meliah onnea!!
  8. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Aargh.. Pakko avautua. Onko kellään ylidominoivaa anoppia!! Pää hajoaa, onneksi juhannus on ohi.. Vertaistukea?? Mut voi laittaa jännäiliöihin DPO 4, en osaa laittaa punaisella
  9. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Onnea plussanneille! Mulla tänään OVULAATIO plussa! Ja pitää puuhastella että sukupuoli juttu ny jää. Saas nähdä. Te keillä on tyttö jo, oliko ovistestit käytössä!
  10. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    vielä siitä tabuaiheesta. Sukupuoleen vaikuttamisesta. Mä olen äärimmäisen onnellinen tuli sieltä kumpi tahansa. Mut ei siinä mitään häviä jos vähän yrittää luontoaäitiä ohjata :) AIka monesta lähteestä olen lukenut että todella ne poika siittiöt on vikkelämpiä mutta eivät kovin sitkeitä...
  11. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    amante: tajuan just hyvin millaista tunnetta tarkoitat alavatsalla. Mulla usein jos pidättää pitkään. Mut en osaa sanoa miksi jatkuu koko ajan..
  12. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Bambina:Älkää hermostui, mutta meillä tyttö haussa, eli yritetään pitää vähän väliä ovikseen. Voi hidastaa tärppiä, mut näin mennään vähän aikaa
  13. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Huomenna alkaa kolmannen kierron ovis tikuttelut. Viime kierrossa en bongannut ovista, vaikka käytin clearbluen digitaalisia. Se hajosi juuri kriittisellä päivillä se laite ja sit en jaksanut ostaa uutta, kalliita kun ovat. Sit kierto venähti 32 pv et ei puuhastelu ehkä otollisimpaan aikaan...
  14. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    ok, kiitti niq! POika 03/2010, yk 3 alkamassa, kp 7/26-32
  15. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    mites tähän ketjuun pääsisi mukaan vielä?

Yhteistyössä