Hakutulokset

  1. S

    taapero oli tukehtua

    Kiitos kaikille vastanneille. Meillä ei myöskään ole mitään pieniä esineitä lasten ulottuvilla. Mutta tällä kerralla olimme vieraassa paikassa missä sitten oli sattunut se prikka tipahtamaan lattialle. Meillä ei lapset myöskään ole vahtimatta mutta välillä kun kaksi aikuista on samas huonees ni...
  2. S

    taapero oli tukehtua

    Mä mietin kans että haluan käydä lasten ensiapu kurssin. En vaan ollut varma et onko niitä erikseen! Meillä kans on koti käyty läpi niin ettei mitää pientä ole mikä vois aiheuttaa vaaraa. isoveljensäkin huone juuri viime viikolla tarkistettiin ja laitettiin kaikki pienet jutut tarpeeksi ylös...
  3. S

    taapero oli tukehtua

    Olin kyläilemässä lapseni, 8kk, kanssa kun se touhusi lattialla ja huomaamattani laittanu metallisen prikan suuhunsa. Havahduin yökkimiseen ja kiirehdin taputtamaan selkään mikä ei luonnollisestikaan auttanut, vauva lakkas yökkimästä ääneen eikä vissiin saanut enää hengitettyä ja tajusin et...
  4. S

    Hyperemesis ja läheiset mollaa!

    APUA! siis ei _lääkäri_ ole sanonut että "kun sä päätät olla oksentamatta ni eihän se sen kummosempaa oo. niin ja muista syödä" vaan anoppi! Anteeksi epäselkeestä tekstistä :/ En tiedä mikä siinä on takana jotta ne on mollannu. Varmaan se kun sen 5viikkoa pystyin vaan makaamaan ja oksentamaan...
  5. S

    Kummallisin seksikokemuksenne?

    :laugh: :laugh:
  6. S

    Jehovalaisista..

    mä taas oon miettiny tuota sanaa; Jehovan TODISTAJA. mitä se tarkoittaa. missä on jehova ja mitä ne on siellä todistanu? enkä kyllä ymmärrä miks niiden pitää niitä jeesus lappuja joka paikkaan tunkea ja kulkea ovelta ovelle ruikuttamassa. eiköhän jokainen löydä uskontonsa jos todella sitä...
  7. S

    Olenko ainoa nainen jota seksi ei kiinnosta?

    raskauspahoinvoinnin myötä meni halutkin. Oksetti pussaaminenkin. Nyt alkaa jo normalisoitua, mutta ei vaan jaksais!
  8. S

    Hyperemesis ja läheiset mollaa!

    Mulla todettiin hyperemesis viikolla 8. Olen joutunut siihen syömään kahdenlaisia pahoinvointilääkkeitä, kun sitä ennen olin 7kertaa tiputuksessa ja sain paniikkikohtauksia. Siirryin lievemmistä vahvempiin kun niiden teho lakkas. Nyt ollu ondansetronilla ainakin kuukauden oksentamatta...
  9. S

    kuinka monella saksanpaimenkoira lapsiperheessä

    Meillä 8kk saku uros ja 4v poika! syksyllä tulossa vauva vielä. osaa kyllä olla nätisti lasten kanssa, ei näyki ei hauku ei juokse kumoon :)
  10. S

    Hovawart?

    tunnen perheen jolla OLI hovawart. lapsia lähemmäs kymmen kunta. koira sai paljon liikuntaa yms. mutta silti säikähtäessään puri yhtä lasta ja jouduttiin antamaan pois. itse siis tän perusteela näkisin ettei ihan lapsiperheen koira? :)
  11. S

    Uros koiran värkki vuotaa!

    Eli ongelma on se, ettei n.pari vuotias urokseni pysty kontrolloimaan virtsaamistaan. Pihalla yrittää pissiä, muttei tuu mtn. Sitten kun lähtee jolkotteleen ni alkaa pissa lentää. Välillä käy niin, että ei pihalla yritäkkää pissiä mutta sisällä sitten kävelee ympäriinsä ja tiputtelee mennessään...

Yhteistyössä