Hakutulokset

  1. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Meillä oli seuranta ultra torstaina ja nyt ei tästä kierrosta inssiä tehä. Kp 12 ei ollu munasolut tarpeeks kypsyneitä ja edellinen tyhjennysvuoto oli ns kesken jääny ja tiputtelu vuotoo ollu. Maanantaina alotan 10 päivän terolut kuurin ja jos ei luomuplussaa tule niin ens kierron alussa letrot...
  2. M

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei mie voisin tänne kans tulla piinailemaan. Oon 28v, mies täyttää nyt 27v. Mulla edellisestä liitosta 4 lasta ja nyt miehen kans yritystä takana 2/2017 saakka ja nyt aloitettiin lapsettomuushoidot. Mulla kokeillaan nyt heti ens alkuun luomusti inseminaatioo viikon päästä. Kummassakaan ei...
  3. M

    kannattaako hankkia mtv3 juniori?

    PlusTV - Suomen suosituimmat maksukanavat ja -kanavapaketit ja tuota kautta otettiin paketti.
  4. M

    Prepaid vai tavallinen liittymä estoilla ekaluokkalaiselle?

    Suosittelisin prepaid liittymää. Ei tuu ylläri laskuja.
  5. M

    kannattaako hankkia mtv3 juniori?

    Meillä on 7 kanavaa ja alkuun ekat 3kk oli 13e ja nyt 23e/kk. Junioria seuraa tuo esikoinen hyvinkin tiiviisti. Saan jopa nykysin ruuan laitettuu rauhassa kun kehotan poikaa kattoo junioria. :D suosittelen lämpimästi. Ja toho me ainaki saatiin valita itse ne 7 kanavaa!
  6. M

    Millä sanalla nimitätte vauvan kylpyammetta?

    Vanna se meillä on.
  7. M

    Montako dvd levyä teillä on ollu ennätys mitä on ollu kerralla dvd soittimessa?

    Meillä kans löysin kuukaus takaperin dvd-soittimesta 7 levyä. Mietin vaa että kui se poika oli ne sillai sinne saanu. Löyty kaikki kauan kadoksissa olleet. :laugh:
  8. M

    Poika tuli :)

    Oikein paljon Onnea! :flower:
  9. M

    Nyt hei ihan rehellisesti vastaatte, moniko oikeesti laittais vauvan nukkumaan

    En laita vauvaani nukkumaan käytetylle pinnasängyn patjalle. Kummallekkin lapselle olen ostanut uutena patjat. Ja jos lapsiluku vielä lisääntyy nii ostan myös kolmannelle uuden patjan.
  10. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 23, mies 24, 4 vuotta yhdessä ja kaksi lasta!

Yhteistyössä