Hakutulokset

  1. K

    pikkukaupungin etuja =)

    kyllä mä ainakin helsingissä voin tilata mun miehelle lääkäri ajat...
  2. K

    Vanhemma oikeus olla hoitamassa sairasta lasta

    Siis helsingin kaup. EI voi jäädä... En tiiä mihin osa viestistä hävisi??
  3. K

    "#¤%&/(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mutta eikös se toinen äiti saa sen osan mikä jää puuttumaan niin kelasta tai valtiolta tai jostain? Niin ainakin ennen sai mun kaverin äiti.
  4. K

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Ensiksikin isot lohtuhalit neganneille, baby81 ja Tintti74 ainakin. Kiikka toivo ei ole vielä mennyttä, eihän?? Marille erityisvoimia lisäpiinailuun!! Pidä pieni kyydissä! Pikaisesti omaa napaa. Ollaan lähdössä tunnin kuluttua viikoksi lomailemaan, siksi niin kiireellä kirjoitan. Eilen oltiin...
  5. K

    onko nyt liikkeellä

    Meillä samanlaista. Poika valitti vatsakipua ensin viime lauantaina, sunnuntaina tuli muutamat ripulit. Söi kuitenkin jonkin verran, ja maanantaina ei mitään, tiistaina taas yhdet ripulit ja keskiviikko aamuna sitten oksennukset x 2. Ja kuume nousi. Ja eilen tyttö tosi kipeä, mutta ei vielä...
  6. K

    Onko nyt liikkeellä jotakin mahatautia?

    Meillläkin esikoinen oksensi ke 2 kertaa. Sunnuntaina ensimmäiset ripulit. Eilen kuopus oli todella tuskainen, mutta ei oksentanut ainakaan vielä. Kuumetta molemmilla
  7. K

    Mitäs tautia nyt on liikenteessä?

    Meillä oksennustautia :x
  8. K

    sairastetaanko teillä nyt?

    Meillä esikoinen oksensi nyt aamusta, sunnuntaina tuli ensimmäiset ripulit. Eli kauan teki tauti kunnolla tuloaan... :(
  9. K

    tunnistaako kukaan tätä tautia?

    Järvenpäässä oli jokin aika sitten tulirokkoa...
  10. K

    pillerit loppu su ja menkkoja vaan ei näy...

    Mulle kävi aivan samoin viime kerralla. Syön Cypretyl pillereitä...
  11. K

    ENMG

    Missä suoritetaan? Voiko TK lääkäri laittaa lähetteen?
  12. K

    painonvartijat

    Oon täs itekseni laskeskellu pisteitä. Joskus pudotin reilut 10 kg painonvartioissa.( En niin kovasti tykkää noitten pisteiden kyttäämisestä.) Nyt käytössä 21 pistettä. Hiilareiden käyttöö oon vältelly. Jätin leivän, sokerin, makaroonin, pastan ja perunat pois. Kanaa, lihaa ja kalaa sekä...
  13. K

    väärä testitulosko?

    Tänään apteekin omalla selkeä plussa. Veritesti näytti kuitenkin alle1. Onko knelläkään mitään tietoa/kokemusta moisesta?
  14. K

    väärä testitulosko?

    Minulla oli kesällä kohdunulkoinen jonka jälkeen suunnittelimme uutta hoitoon lähtöä. Tänään kuitenkin tein positiivisen r.testin apteekin omalla jonka jälkeen klinikka kehoitti päivystykseen. Siellä kuitenkin veritesti alle 1. En ymmärrä.Onko kellään mitään tietoa vastaavasta?
  15. K

    Maidottomia ruokia ja jälkkäreitä!

    Huom! Seuraava tuote sisältää munaa edellisen kirjoittajan väitteestä huolimatta Oatly Valmis Ohukaistaikina AINEET: Kaurapohja (vettä, kauraa 10%), kananmunaa, riisitärkkelystä, suolaa, rapsiölyä, säilöntäaineina kaliumsorbaatti ja omenahappo.
  16. K

    Maidottomia ruokia ja jälkkäreitä!

    www.pirkanmaanallergia.fi löytyy paljon hyviä ohjeita

Yhteistyössä