Hakutulokset

  1. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Mulle sanottiin siitä esitietolomakkeesta että kotona täyttelen ja sitte ennen vkoa 32 jollain käynnillä käydään se vielä läpi neuvolassa ja sitte laitetaan synnärille. Että neuvolassa voi sitä vielä täydentää... Näin minäkin oon kuullu et Oyssiin ei pääse tutustumaan ollenkaan.. Tuttava...
  2. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Pitäiskö sitä tännekki välillä jotain kirjottaa, että nousee tämä keskustelu vähän ylöspäin ja saatais uusiakin mukaan... Meillä poksuu huomenna Rv 28! Hui kauhia, kohta sitä ollaan jo synnyttämässä, missähän välissä sitä kerkeis alkaa pesemään vauvelin vaatteita ja muita... Viel ois jonkin...
  3. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Heissan! nuppusuu: laitoin sulle yksäriä tuohon fb-ryhmään liittyen. Liikkeitä täälläkin jo kieli pitkällä odotellaan... Jotain pientä "hämähäkin kävelyä" on tuntunu, mut tulis jo semmonen kunnon töytäisy, niin ei tarvis veikkailla et onko nämä nyt niitä... Maanantaina ois neuvola...
  4. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Pikainen päivitys: LOMALOMALOMALOMALOMA! Aurinkoisia kelejä, palataan asiaan kun palaan sivistyksen pariin mökiltä :)
  5. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Kummasti ne päiväunet piristää. Eilen töiden jälkeen nukuin kevyet 3 tunnin päikkärit ja heti loppu jomotukset mahassa ja illalla jaksoin jopa imuroida kämpän. Yleensä on jo keskiviikkoisin niin loppu, et sitä vaan jotenki koittaa rämpiä loppuviikon töissä, mut nyt ei tunnu ees pahalta. 2...
  6. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Heip! Onko teillä kokemuksia harjotus(?)-supisteluista? Mulla alko supistella jo rv12 ja rv13 kävineuvolassa ku koko yön oli ollu maha krampissa. Sillon sano et ei hätää, harjottelee vaan. Tänään sit kävelin portaita tuossa pari tuntia sitte ja sillon tuli niin iso ja kipee supistus, et jalat...
  7. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Asuinalueista: Hiironen, Pyykösjärvi, Vanha Kaakkuri, Mäntylä, Höyhtyä, Nokela, Kuivasjärvi on ainaki itellä aina listan kärkipäässä ku kämppiä katellaan... Saattaa olla kämpän vaihto taas eessä (huhtikuussa muutettiin tähän nykyiseen). Asutaan nytten luhtitalon 2. kerroksessa ja minä haluan...
  8. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Kerranki saattaa meillä käydä tuuri! Pohjolassa tuon syntymättömän lapsen vakuutuksen voi siis ottaa rv 16 alkaen. Meillä napsahtaa tuo maaginen viikko alulle 31.7. ja siellä on voimassa tuo ettei varausmaksua tarvitse maksaa (271€) tarjous 31.7. asti. Eli saamme lapselle vakuutuksen...
  9. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Juu, minä oon tässä päivän nettiä selannu, ja äkkiseltään IF:llä ois ehkä paras ja halvin. Siellä ei tarvi olla kotivakuutusta eikä hakijan tarvitse välttämättä olla äidin. Pohjolassa+ Tapiolassa ainakin vain äiti pysty hakemaan vakuutusta lapselle ja kotivakuutus on oltava samassa firmassa...
  10. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Semmosta rupesin kyselemään että ootteko miettineet Vakuutuksia vauvalle? Itsellä alkais kohta olla ajankohtaisia nämä asiat ku vakuutuksen voi monessa firmassa ottaa rv 16 eteenpäin ja itse haluan sen ottaa jo ennen rakenneultraa (oon kuullu et jos rakenneultrassa näkyy jotain, esim. käsi...
  11. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Moikka! Kesäkelejä täälläki odotetaan, että sais vetästä jonku ihanan löysän hameen tai leggarit jalkaan töihin, ku nyt ku 8 tuntia istuu töissä, niin rantapalloa kannetaan loppuilta ja illallaki vielä on maha outo ja supistelee. Aamusin ei vauvamahaa vielä näy. Yhdetkään vanhat farkut ei...
  12. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Ensimmäinen lääkärineuvola käyty. Melkoisen turhaa jaarittelua. Onneksi lääkäri suostui näyttämään pikkusta ultralla, siellä se kovasti ui ja polski. Paino oli tippunu taas. Alkaa olla jo nuoruusvuoden kilot puntarissa. Mut eiköhän ne ala takasin hiipimään kun alkaa ruoka taas joskus maistua...
  13. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Raskaana ollessa suositellaan käytettäväksi ns. fysikaalisia aurinkosuojia (eivät imeydy ihoon, vaan heijastavat auringonsäteet pois iholta vrt. kemiallinen aurinkosuoja) Ja reippaasti suojakerrointa! Ihan naurattaa noi markettien SK 8 yms. ja tiesittehän sen, et kerralla reilusti, eli n. 2 rkl...
  14. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Hellurei vaan kaikille, täällähän alkaa olla jo mukavasti porukkaa. Me käytiin reilu viikko sitten eka neuvola (paperihommia, puuh). Täti ei saanu millään sydän ääniä kuulumaan, kurkkas sitte ultrallaki että missäpäin se pikkunen lymyää, et osais oikiasta paikasta kuunnella. No eipä oikein...
  15. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Moikkka kaikille! Tässä on nyt pari päivää ollu aivan uskomattoman vahva tunne että kaikki ei oo kunnossa. Raskausoireet on kaikki miltei poissa, ainoastaan nännit on kipeenä. Enää ei niin väsytäkkään, ei oo rinnoissa painontunnetta, ei tee pahaa ja ei vihlo mahaa, ei selkää, ei mitään. Nyt...
  16. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Tuli mieleen noista ruokarajoituksista.. Nykyaikana ku tuo tekniikka on niin kehittynyttä, et mullakin on puhelimessa jos ja minkäkinäkösiä raskaus-sovelluksia, niin kaikista paras on joku Amerikkalainen versio. Paras siis siinä mielessä, että saa ainaki nauraa. Siinä on joka päivälle jotain ja...
  17. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Hohhoijaa. Tänään sain vihdoin ja viimein Neuvolasta jonku kiinni et varattaisiin sitä ensimmäistä aikaa. Nyt siis menossa 8+0 ja tuntu olevan NIIIIIN vaikiaa saaha aikaa. Kaikkien hoitajien ajanvarauskirjat oli aivan täynnä (Höyhtyällä siis). Minä siinä jo itkua väänsin et minä en sitte vissiin...
  18. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Toivotaan että tämä väsymys jossain vaiheessa helpottas, on vaan niin tympiää ku oon aina päivisin töissä, eli puolen päivän aikaan alkaa ja illasta pääsee kotiin, niin ei pysty nukkumaan ollenkaan päiväunia, koskaan! Päiväunet ois nyt kyllä parasta mitä voisin kuvitella.
  19. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Varhaisultrassa käyty perjantaina ja siellä näkyi mato ja syke <3! Eli kaikki ok, kovin oli vähäpuheinen tohtori. Jouduinpa ultrasta suoraan kotiinkin. Kävin siellä siis aamusta ja olin niiiiin väsynyt etten meinannu jaksaa vastailla lääkärin kysymyksiin vaikka pohjalla oli 12h yöunet...
  20. J

    Oulunseudun odottajat 2012

    Minäkin taidan liittyä tänne joukkoon. Minä täällä jännitän, lasta yritettiin piiiiiitkään saaha alulleen ja pikkusella lääkebuustilla se raskaus sitte alkoiki... Perjantaina ollaan menossa Oyssiin varhaisultraan, sillon ois menossa 7+2, joten sormet ja varpaat ristiin et siellä joku...

Yhteistyössä