Hakutulokset

1. S

Joko löytyy muita toukokuisia 2013 masun kasvattajia? :)

Mäkin voisin varovaisesti mukaan tulla. Rinnat on olleet niin hurjan arat jo kohta viikon, että tänään oli pakko testata. Selvä viiva testiin ilmesty, vaikka ei se ihan kontrolli viivan tummunen ollut. Mutta tosaalta tänään vasta kiertopäivä 26. Enköhän mä testaile vielä joku päivä uudestaan ja...
  2. S

HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

Mut voi poistaa listalta. Eilen alkoi vuoto ja selkäkipu on sen verran kova että en usko että meillä enää on mitään toivoa.
  3. S

HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

Tervetuloa uudet joutsen80, didjital ja wiitahepo. Kivasti porukka kasvaa. Paljonkohan meitä on kuukauden päästä? Tiuhti83 mulle mahtuu vielä rintsikat päälle, vaikka yöllä heräsinkin kovaan tissikipuun. Viimesen kolmen vuoden aikana mun rinnat on kasvaneet ja pienentyneet sellasella...
  4. S

Tervetuloa uudet Tiuhti83, Wengen, Linda1981, Sirel ja paljon onnea odotukseen. Pink89 me ollaan ajateltu kävästä kesälomalla muumimaailmassa. Meijän 2 vee on kamala muumifani. Muumimaailmasta ei ole kokemusta, mutta Naantalia on minulle paljon kehuttu kivaksi kesä kaupungiksi...
  5. S

L.O.V.E kiitos päivityksestä ja listaan lisäämisestä. Tiedotkin menivät täysin oikein. Pink89 toivotaan, että kaikki on vaan harmitonta alkuraskauden tiputtelua, joka on kuitenkin hyvin yleistä. Tänään varasin neuvolan samalla kun soitin tytölle 2-vuotis neuvolan. Voi miten paljon mua...
  6. S

Kai se uskottava vihdoin, etä raskaana tässä ollaan. Tänään digi näytti viikkoja 2-3. Raskaus oli todellinen yllätys ja sen sulattelussa on mennyt tämä viikko ja useampi raskautesti. Meillä on ihan pian 2 vuotta täyttävä tyttö eikä pikkukakkosesta ollut vielä puhetta, mutta luonto päätti...

Yhteistyössä