Hakutulokset

1. Barbaba

Sepram-lääkitys odotusaikana

Kiitos Emiliin :) Nyt mulla menossa raskausviikko 32+6 ja syön enää 10mg/päivä citalopramia. Ihan hyvin mennyt tähän asti, vaikka kauhulla odotin millanen olo tulee lääkkeen vähentämisestä! Viikon siis syönyt nyt tuota kymppi annosta, toinen viikko vielä.. sit pudotus 5mg, jos olo vain...
  2. Barbaba

Citalopram lääkityksen lopetus loppuraskaudessa, kokemuksia?

Olen kyllä samaa mieltä, että äidin vointi on tärkeää. Mulla nyt 30 raskausviikko ja lääkkeen purku edessä... koko ajan mietin että no jos sitte huomenna vasta pienennän annosta... :D mutta pakkohan se on aloittaa pian. Saapa nyt nähdä muuttuuko olo mihin suuntaan kun lääkkeen annosta...
  3. Barbaba

Sepram-lääkitys odotusaikana

Täällä menossa raskausviikko 30 ja olen syönyt ennen raskautta ja koko raskauden ajan citalopramia 20mg/päivä. Turvallinen käyttää raskausaikana, näin on sanottu mulle neuvolassa ja lääkäri myös. Nyt mulla on kuitenki lääkkeen purku edessä... vielä en ole aloittanut, mutta tänään olisi tarkoitus...
  4. Barbaba

Onpa mukava kuulla että noin hienosti meni synnytys ja vauvalla kaikki hyvin!! :) Minä en oo koskaan oksentanut pelosta, mutta pelko/jännitys oli tosi inhottavaa. Minä olen kuitenkin ollut periksiantamaton tän "sairauden" kanssa, välillä on ollut tosi raskasta mutta kun jaksaa taistella...
  5. Barbaba

Kiitos vastauksistanne! Mun tarkoitus pudottaa annosta 5mg kerrallaan, todella varovaisesti siis. Siksi muakin jännittää tuo lääkkeen jo pelkkä vähentäminen, koska sitä jo valmiiksi pelkään ja nytkin jo välillä tulee jotain ahdistusoireita (onneksi lieviä).. mutta tämähän johtuu vain siitä kun...
  6. Barbaba

Hei, olen syönyt tätä kyseistä lääkettä koko raskauden ajan, annoksella 20mg/päivä. Paniikkioireisiin tätä syön ja oireet ovat pysyneet lähes kokonaan pois, välillä pientä oireilua saattaa edelleen olla. Lääkkeen lopetus jännittää/pelottaa, koska pelkään vähän jos olotila sitten pahenee...

Yhteistyössä