Hakutulokset

  1. Ä

    Olisi hakusessa uusia äitiystäviä ja lapselle leikkikaveria.hki

    Täällä oltais edelleen kavereita vailla,sellaisia joiden kanssa yhteydenpito ei jää yksipuoliseksi puoleltani ja jotka oikeasti haluais myös tavata,kaverustua siis ihan kunnolla. Liekkö kaikki sellaiset kiven alla piilosilla? Elikkäs minä olen 29v ja esikoispoikani (30.11.2011) oltaisiin...
  2. Ä

    Äitejä Helsingistä?

    Moikka! Täällä olisi maunlasta yhden pojan äiti (9kk).Itse olen 29v,elikkäs laitteleppas viestiä jos kiinnostuit,kerron mielelläni lisää..mailiosoitteeni kissanainen_@msn.com
  3. Ä

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Ehdottomasti mukana:) Tälläistä olenkin odotellut ilmestyvän=) Täällä olisi kohta 9kk täyttävän eskois pojan äiti (29v) Helsingistä. Vaikeaa noi muskarit/perhekahvilat,sielä on jo valmiiksi kaikennäköisiä kuppikuntia,jotka jo entuudestaan tuntevat toisensa.
  4. Ä

    mammaseuraa helsingistä :)

    täällä olisi 7kk pojan äiti helsingistä ja olisi tervetulleita uudet tuttavuudet. kissanainen_@msn.com
  5. Ä

    Ystäviä pk-seudulta äidille ja vauvalle

    Morotus! Oletko vielä ystävää vailla? Täällä olisi 27vuotias nainen ja kohta 7kk täyttävä poika vailla äitiseuraa:) laitteleppas viestiä kissanainen_@msn.com
  6. Ä

    Rentoja äitejä helsingin keskustasta kahville,puistoon ...?

    Heippa! huomasin ilmoituksesi ja mullakin hakusessa rentoa seuraa toisesta äidistä ja lapsesta/lapsista.Olisi kiva saada sellaisesta ihmisestä seuraa,joka samassa elämäntilanteessa kuin itse,multakin kaikonneet suurin osa kavereista odotusaikana ja nyt viimeistään kun lapsi saapui maailmaan,on...
  7. Ä

    Vantaalta tai helsingistä kahvittelu/kävelyseuraa?

    Täällä ois 28vuotias nainen helsingistä.Mulla kohta 7kk poika ja olisimme mekin vailla seuraa ja olisi ihan kiva tutustua uusiin ihmisiin ja varsinkin äiteihin,jotka samassa elämäntilanteessa,kun itsekkin.Suurin osa ystävistä kumminkin viettelee tuota vapauden huumaa,mennen baareissa yms..:)...
  8. Ä

    Vauvaperheitä Pohjois-Helsingistä?

    Moikka täällä olisi yksi äippä maunulan seudulta,eli tää sijaitsee oulunkylän lähistöllä. Itselläni muutaman viikon päästä täyttävä 6kk oleva poika lapsonen. Olisi tosiaankin kiva saada juttuseuraa/ihan aikuisseuraakin päiviin..ja tietty puisto yms seuraa kanssa täällä kaipailisin.Laitteleppas...
  9. Ä

    Onkos 2011 jouluussa synnyttäneitä äitejä?

    Mulla syntyi esikoispoika 30.12.2011
  10. Ä

    Onkos 2011 jouluussa synnyttäneitä äitejä?

    Olisi kiva saada tietää..onkos täällä palstalla samaan aikoihin synnyttäneitä tuoreita äitejä..kirjoitteleppas rohkeesti.Voidaan vaihdella ajatuksia ja jutella mieltäaskarruttavista asioista täällä:)
  11. Ä

    Äiti kirjekavereita vailla PKS

    Olisi hakusessa uusia tuttavuuksia äideistä,missä elämäntilanteessa tahansa oletkin. Itse siis olen 30-vuotias työssä käyvä äiti Helsingistä,läheltä oulunkylää. Minulla on esikoinen 2-vuotias (30.11.2011 syntynyt). Hän siis on tarhassa koko päiväisesti,välillä tietenkin olemme kotosalla...

Yhteistyössä