Hakutulokset

  1. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    juu viimeinen jatkoi kasvua nyt mukana :) <3
  2. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    meillä on siis meidän ystävät tässä mukana niin siksi ei ole valinnanvaraa
  3. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ihanaa kun on noita luovuttajia meille vähän lääkäri tokaisi nyt kun lähdetään viimeistä huomenna sulattamaan pakkasesta että luovuttajan tulisi olla nuorempi niin mahdollisuudet paranisi sitten tiedä niin jännät on paikat taas :D
  4. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ei vuotoja räkis jatkuu ... en uskalla testata vielä maanantaina olis pp10 ... nyt maagiset 4 päivää tai viikko siirrosta ylitetty ja vuotoja ei ole :) kaikki hyvin mutta nyt mä pelkään et lääkkeet tekee tepposet
  5. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    mä sain sitten kauhean räkätaudin :D
  6. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    oli sitten tänään luovuttajalla 6 vahvaa munasolua näkyvissä <3 keskiviikolle tuli punktio :) jännittääääää eli tarkoittaisi ehkä perjantaina siirto koska viikonloppu sotkee ei kai ota riskiä pitkällä viljelyllä
  7. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    kiitos <3 vielä ei siis tiedä milloin punktio pe pitäisi näin ollen nähdä hu ihana helpoitus juu ja siis luget tulee sitte päivää ennen punktioo <3 hihihii kiitos helpotuksesta :)
  8. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    mitäs tänne maanantaina oli siis 2vkoa syöty progynovaa ja 13mm limakalvo :O mitä ei koskaan oo ollu tässä vaiheessa. Luovuttaja vielä katsotaan perjantaina ja punktio ilmeisesti silloin sovitaan siitä vielä kasvattelu .... onkohan limakalvon puolesta liian myöhästä? jos liian paksu? mitä jos...
  9. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    niin mullakin tuli vuoto viikkoa ennen ja progynovan aloitin, ainakin hoitaja sanoi että ei väliä kauan käyttää kuulema. kun yleensä syönyt 2 viikkoa ja siitä 3-4 päivää siirto :( voi nyt alkoi kyllä jännittämään tämäkin. Meillä siis lahjamunasoluhoito onkohan siinä niin tärkeää kun munasoluja...
  10. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    näin se matka taas lähti käyntiin pakko oli aloittaa mulle progynova ja kortisoni samalla ja odotellaan ensiviikkoon kun luovuttaja laittaa piikit kun alkaa hänellä .. hu mutta on luottavainen fiilis
  11. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Todellakin on ;) ooo okej et siis niissä lugeissakin voi piillä se plussa :) hmmmm hmmm ;)
  12. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    juuu toivotaan parasta ja kirjoitellaan mitä tilanteet tuopi, toivottavasti sen verran olkoon se nyt meidän aika <3
  13. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ihana kuulla :) näin ollen viikolla 41 sitten mennään eikä meinata
  14. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    kuinka monella kortisoni otettu hoitoihin :) nyt kokeillaan ekaa kertaa iik kääk :D
  15. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    mullakin on maksaarvot kohollaan ja käyty eikä ne ole siitä noussut eikä myöskään ole sanottu ettei saisi hoitoja tehdä
  16. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    progynovan oon ihan normisti myöhemmin ottanu kun otan herätessä ensin tyroksinin ja sitte laittanu myös luget. kortisonia en oo vielä päässy kokeilemaan seuraavassa sitte mutta ei siinä kai mitää pitää jokusen tauon mä about tunti ja otan loput lääkkeet
  17. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    esemilia juu siis se että näkee miten arvo alkaa laskemaan näkee tuossa ajassa minulla 6vkoa ja labrat silloin ennen kuin edes päästiin hoitoja aloittamaan. Vaikuttaa ainakin siihen, keskenmenoja voi tulla siis ja ilmeisesti tajuanko oikein kiinnittymiseen ?? ei oikein sitä paino mulla...
  18. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    mummutauti86 aivan sama kävi yksityisellä meille vasta nyt siis myös minulla huomattiin vasta-aine 337 eli vähän kohollaan kilpparin tuo :O ja nyt lupasi julkisella että voitais kokeilla niin yksityisellä vaan kommentoi ei ole tarpeeksi näyttöä ei oteta
  19. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Odottava 73 tsemppiä ja kuikuilen miten onnistui :) meille siis mulla on kilpparivaivaa ja meinasi nyt vasta sitten ottaa kortisonin mukaan seuraavaan siirtoon kun mennään :))

Yhteistyössä