Hakutulokset

  1. N

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Heipat täältä aurinkoisesta asunnosta eli siis aurinko lämmittänyt meidän asunnon noin 30 asteiseksi, ålääh :/ >Tuulettimet huutaa, kaikki ikkunat auki, lähes alastomia ollaan, mut tukala olo vaan on!! Suihkussakin käyty jo pari kertaa viilentymässä... Olin toissa päivänä NT-ultrassa...
  2. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Täällä pahoinvointi melko lailla takana, mutta tänään seistesäni tupakoivan henkilön vieressä, se oksettava olo tuli. Turvotuskin helpottanut, mutta ajoittain vatsalla pientä vihlontaa, jota muistelen olleen melko pitkälle aikaisemmissakin raskauksissa. Saatiin tänään Kättäriltä kirje: mulla...
  3. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Niin ja asun tosiaan Vantaalla. Mutta meillä kanssa taitaa olla täällä neuvolakäyntien suhteen melko samat linjaukset kuin teillä Hesan puolella. Ja sit se mulla vielä lisäsi viimeksi ja lisää taas käyntejä, et ekassa raskaudessa oli raskausmyrkytys ja verenpaineen kanssa ongelmia. Niitä...
  4. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Santtu81 : Meillä seuraava neuvola jo silloin, koska mulla edellisessä raskaudessa todettiin raskausdiabetes ja nyt heti alussa mittasin omatoimisesti verensokeria ja hups: sokerit aamuisin korvissa eli selkeästi jälleen raskausdiabetes... Sain eilen neuvolasta suoran lähetteen Kättärille...
  5. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heippa pitkästä aikaa :) Onnea kaikille NT-ultrien hyvistä uutisista! Meillä oli vasta eilen eka neuvola, ja lähete Kättärillä perillä vasta huomenna, joten aikaisintaan viikon päähän voin odottaa kirjettä, jossa kerrottu ajat molempiin ultriin. Ei malttais odottaa :/ Mulla jostain syystä...
  6. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heipat kaikille tasapuolisesti. Kaikki jutut olen jälleen päivittäin lukenut, mutta tää mieletön väsymys ja jatkuva ällötys taaperon hoitamisen rinnalla vie multa voimat. Oltiin äsken aamukävelyllä metsässä/purtsilla ja useamman kerran meinas tulla aamupala ylös, kun vaikka millaisia hajuja...
  7. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Kävin siirtämässä äskeisen viestin uuteen pinoon :) N80
  8. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Nyt päätin koittaa jaksaa kirjoittaa, kun sain taaperon (1 v.) unille. Oon siis joka päivä lukenut kaikki kirjoituksen, mut itse kirjoittamiseen ei enää ole löytynyt aikaa ja jaksamista. Oireista: Mulla rinnat niin turvoksissa, että pakko hankkia isommat liivit. MOlemmissa aiemmissa...
  9. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Nyt päätin koittaa jaksaa kirjoittaa, kun sain taaperon (1 v.) unille. Oon siis joka päivä lukenut kaikki kirjoituksen, mut itse kirjoittamiseen ei enää ole löytynyt aikaa ja jaksamista. Oireista: Mulla rinnat niin turvoksissa, että pakko hankkia isommat liivit. MOlemmissa aiemmissa...
  10. N

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Heippa kaikille! Minulla kolmas lapsi tuloillaan: vanhin esiteini, nykyinen vauva täytti juuri vuoden. Yhden rankan keskenmenon kokeneena olen onnellinen jokaisesta päivästä, kun raskaus etenee hyvin. Meillä tietty nuorimmaisen vuoksi kaikki vauvakamat valmiina ja vaatteet koottain...

Yhteistyössä