Hakutulokset

  1. K

    Keskenmenosta jo aikaa mutta tuska ei helpota...

    Mutta on todella hienoa että olette kuitenkin niinkin pitkällä että uutta asukkia yritätte. LA päivä on kauhea. Juuri meni itsellä se viime kuussa ohi ja kyllä se päivä tulee ja kirpaisee. Voimia siihen!
  2. K

    Km 9kk sitten --> hormoonit sekaisin

    Nyt rupeen jo ihmettelemään tätä naisen elimistöä. Ja olis kiva tietää onko muilla samoja ongelmia. Sain viime vuoden marraskuussa täysin luonnollisen km:n. Ekat menkat tuli vasta helmikuussa. Sitten ei tullutkaan enempää. Keltarauhashormonien avulla nyt elokuun 4 päivä alko menkat. Olivat...
  3. K

    Kunnollinen km -> ekat menkat?

    Mulla oli km rv 6+3 16.11. Eli ihan just 11 viikkoa sitten. Sen takia tässä kyselen. Ja tuskin raskaanakaan olen kun kaikki oireet puuttuvat.
  4. K

    Kunnollinen km -> ekat menkat?

    Otsikon piti olla luonnollinen km. Heh. Mutta enpä päässy enää muokkaamaan.
  5. K

    Kunnollinen km -> ekat menkat?

    Kuinka kauan ihmisillä on menny luonnollisen alkuraskauden keskenmenon jälkeen, että ekat menkat on tullu? Mietin vain että koskakohan pitää ihmetellä, jos/kun noita ei kuulu?
  6. K

    onko meitä täällä paljonkin?

    Mulla spontaani km 2vk sitten. Raskausviikkoja olisi pitänyt olla jo melkein 10. Gynellä sitten vähensivät niitä pari viikkoa ennen km:ää kuuten viikkoon ja sydän sykki. Ajattelin vielä sillon että kaikki hyvin kuitenkin. Sitten parin päivän päästä alkoi vuoto ja siitä pari päivää niin kivut ja...
  7. K

    Raskaaksi keskenmenon jälkeen

    Just mietin tätä asiaa kun tänne sivuille tulin lukemaan. Itselläni spontaani km 2vk ja 3päivää sitten. Gyne oli sitä mieltä myös että pitäis odottaa yhen menkat ennen uutta, mutta eipä tässä hirveesti jaksais odotella. Enemmänkin mietin sitä että koskakohan tässä sitten vois raskaaksi tulla...
  8. K

    miltä näyttää kesken...?

    Näin... Tarkoitinkin vain sitä että itselläni tuli tosiaan muutakin kuin vain itse sikiö.... Enkä sitä sikiötä siitä isosta möykystä erottanut. Kuollessaan vaavini oli 3mm.
  9. K

    miltä näyttää kesken...?

    Hmm... No mulla oli raskausviikkoja 6+3 (viimosen ultran antama tulos) ja "synnytin" nyrkin kokoisen möykyn. Sieltä tuli kaikki kerralla. Jos mietin että mitä eroa tuolla normaaleihin kuukautisiin niin samalla kuin sikiö tuli ulos niin tuli todella paljon verta. Niin että heikotti nousta...
  10. K

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    Hui, näitä ku lueskelee niin herrajumala. Mulla juuri km takana raskausviikkoja kuukautisten mukaan 10 mutta viimenen ultra kipujen ja vuodon takia niin sikiö oli 6+3 ja sydän sykki ja samana päivänä tuli uloskin sitten itse. Tämäkin tuntu jo kamalalta niin uskaltaakohan tässä enää uudestaan...
  11. K

    kuinka pian keskenmenon jälkeen seksiä?

    Mun ohjeissa mitkä Jorvista sain niin lukee että vuodon ajan pitää pitäytyä seksistä, kylvystä, saunomisesta, uinnista yms kaikesta mikä haudottaa ettei tule tulehdusta. Helpompi aloittaa sitten uuden vaavin tekeminen jos ei tule tässä välissä mitään, niin minä ainakin pitän noista ohjeista kiinni.
  12. K

    mese kaveria ja miksi ei oikeatakin

    Mesekaveria olisin vailla. Olen ensimmäista kertaa raskaana viikoilla 5+5. Itse olen 23 vuotias tyttönen. Kaipaisin juttu kaveria, kun pelottaa tää raskaus, varsinkin kun joudun käymään jatkuvasti seurannassa, kun raskausarvot on vähän perässä. Lisääppäs osoite minna83@city.fi Osoite ei ole...
  13. K

    Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

    Puoltoista viikkoa sitten plussasin .... ja kun heti on ollu kipuja ni joudun ravaamaan lääkärissä. ens viikollakin kun on raskausarvo niin matala, mutta noussut ja vauvalla jo sykekin.....
  14. K

    ensimmäiset viikot

    Mullakin viikkoja vasta viis takana ja housut ei mee kiinni, niin hirmu turvotus vaan on. Eihän se masu millään muuten vielä kasva, kun vaavikin oli tänään ultrassa 2.4mm. Mutta syke näkyi. Olen siitä maailman onnellisin. Ja mä lopetin nuvaringin käytön, ni ei tullu yksiäkään kuukautisia kun...

Yhteistyössä