Hakutulokset

  1. M

    Seksuaalinen halu/haluttomuus

    Oletko sitten itse kuinka aktiivinen? Ihan vaan mielenkiinnosta :)
  2. M

    Seksuaalinen halu/haluttomuus

    Ja paskat :D
  3. M

    Seksuaalinen halu/haluttomuus

    Treenaatko itse?
  4. M

    Oletko omasta mielestäsi naisellinen?

    Todellakin olen, kuulema oikee kissa :D Musta on ihana olla nainen ja näyttää naiselta. Ja se tunne on mahtava, kuinka mun mies saa mut tuntemaan itseni vieläkin naisellisemmaksi omalla olemisellaan/kommenteillaan/kosketuksellaan jne.
  5. M

    Seksuaalinen halu/haluttomuus

    Ihan mielenkiinnosta kysyn; kuinka aktiivisia fyysisesti olette itse tai kumppaninne ovat? Nimittäin ollaan tehty kavereiden kanssa hieman "tutkimusta", että fyysisesti aktiiviset eli treenaavat tyypit ovat myös paljon halukkaampia seksin suhteen. Treeni pistää veret kiertämään kropassa ja myös...
  6. M

    Seksinpuute parisuhteessa

    Ihan mielenkiinnosta kysyn; kuinka aktiivisia fyysisesti olette itse tai kumppaninne ovat? Nimittäin ollaan tehty kavereiden kanssa hieman "tutkimusta", että fyysisesti aktiiviset eli treenaavat tyypit ovat myös paljon halukkaampia seksin suhteen. Treeni pistää veret kiertämään kropassa ja myös...
  7. M

    Apuja; PIKNIK-herkut hakusessa :P

    Ideoita, kiitos! :) Mielellään jotain itetehtyäkin mukana vois olla, ku tykkään värkkäillä, muttei mitään liian monimutkasta kuitenkaan.
  8. M

    Mitä hyödyllistä mä tekisin ylimääräisellä ajalla?

    No sulla on ainaski hyviä ideoita, mitenhän en oo ite keksinytkään :D :whistle:
  9. M

    Mitä hyödyllistä mä tekisin ylimääräisellä ajalla?

    Tää on jo hoidossa :D
  10. M

    Mitä hyödyllistä mä tekisin ylimääräisellä ajalla?

    Mun työ on liikuntaa eli toki sitä harrastan muutenkin jo. Mutta kaipaisin jotain haastetta ja haluaisin saada jotain aikaan ja sitten, että siitä olisi vielä hyötyäkin tulevaisuudessa. Eli opiskelu se sitten taitaa olla.
  11. M

    Mitä hyödyllistä mä tekisin ylimääräisellä ajalla?

    Mua on alkanut hieman turhauttamaan tämä liika vapaa-aika ja oon mietiskellyt, mitä kaikkea hyödyllistä sitä voisi saada aikaan. Ideoita? Jotain avoimen yliopiston kursseja oon aatellut suorittaa esim. Kasviksen appron pari kesää sitten jo teinkin.
  12. M

    Mitä olet tehnyt väärin että olet päätynyt yh.ksi?

    Vastaus oli siis tähän: "No oletko kuullut, että tulevaa käytöstä ennustetaan parhaiten katsomalla mennyttä käyttäytymistä? Ihmisen perusluonteen totaalinen muutos vaatii aika paljon, enkä menis siihen luottamaan siinä vaiheessa kun valitsisin lapselleni isää." Tosi naivi katsontakanta...
  13. M

    Mitä olet tehnyt väärin että olet päätynyt yh.ksi?

    Toistan itseäni, ku ohitit tämän sujuvasti :D Sulla on sit vissiin joku kristallipallo, josta näet, miten tulevaisuus tulee menemään lasten isän kanssa?? Eihän ihminen voi muuttua, EIHÄN?! :headwall:
  14. M

    Mitä olet tehnyt väärin että olet päätynyt yh.ksi?

    Sulla on sit vissiin joku kristallipallo, josta näet, miten tulevaisuus tulee menemään lasten isän kanssa?? Eihän ihminen voi muuttua, EIHÄN?! :headwall:
  15. M

    Erosta ihan täysin teoreettinen kysymys

    Kai siinä pitää jotain sopia? Miten ne asiat muuten etenee? Yhteinen omaisuus, velka, lapset esim.
  16. M

    Elatusapu

    Valitettavasti se ei mene ihan noin helposti aina.. En tietty tiedä teidän kohdalta, mutta itse oon ainaski sen huomannut, että joka ikisestä kulusta sai vääntää, että onko tarpeellinen ja mitä pitää hankkia. Paljon helpompaa, että on kirjallinen sopimus; eipähän tule KENELLEKÄÄN sanomista...
  17. M

    Reseptivinkkejä: jotain raikasta ja makeeta jälkkäriä?

    Mikä ois jotain suht helppo- ja nopeetekoista jälkkäriä? Vinkkejä mulle, miehen mieliksi haluisin taas kokkailla jotain.. :p
  18. M

    Hauska kosintavideo!

    Toimis niin mulle tollanen!! Aivan upia :)

Yhteistyössä