Hakutulokset

1. I

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Hei, ja voi harmi Lumi, sinällään yksikin munasolu olisi kyllä voinut riittää. Pahoittelut! Parempaa onnea jatkoon, sillä kyllä kai ekasta plussaaminen sitä onneakin vaatii. Omalla kohdallani olo nyt tosi hyvä. Annan itseni nyt vähän jo iloita tästä, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa...
  2. I

Aamuyötä, heräsin tietenkin yöllä, ja jännitys iski, joten lähdin testaamaan. Ja hailakka plussahan sieltä pärähti!!! Nyt yritän vähän vielä toppuutella itseäni, että en vielä ihan liikaa innostuisi, jos se on vaikka jo mennyt kesken tai jotain. Clearbluen testi on selvästi oikein tehty...
  3. I

Tervetuloa minunkin puolestani Juuli, itsekin tosin olen uusi täällä. Tietysti varmaan itse kukin toivoo, ettei ihan kantajengiläiseksi jäisikään, niin fiksulta vaikuttavaa porukkaa kuin täällä onkin. Mithril, Huomioin kyllä tämä proge-oire sanan yhteyden musiikkiin, vaikka proge ei minussa...
  4. I

Tervehdys jälleen, täällä aika peruspäivä, mitä nyt uutena oireena ollut parina päivänä sellaista pulputusta alavatsalla, elohiiri tavallaan. Luin netistä, että se liittynee turvotukseen, ja niinhän se taitaa olla. Vai tietääkö joku enemmän tästä oireesta? Minä taidan olla päässyt...
  5. I

Onnea Moto, tuohan kuulostaa hyvältä saldolta! Ja eikun jännittämään... Osaako joku sanoa, mikä on keskimääräinen alkioiden selviämisprosentti sulatuksesta? Mithril, ei minulla ole mitään kompetenssia arvostella tällä kokemuksella kotimaista systeemiä, mutta ainahan voi spekuloida ;) Suattaa...
  6. I

Hei taasen, ja onnea matkaan minunkin puolestani Moto76. Mithril ja Lumi: en minäkään usko siihen täyteen vuodelepoon. Täytyyhän naisessa veri sentään kiertää jo ihan senkin takia, että nestatasapaino palautuisi punktion jälkeen. Toisaalta vähän ihmetyttää sekin, että Suomessa ollaan...
  7. I

Hyvä kulla Mithril, että en ole ainut täällä, jolla keskittyneisyys ei aina riitä arjen asioihin. Ehkä sitä turhaan luulee, että suurin osa muista naisista on niin tarkkoja ja huolellisia. Ja totta, pärjäähän sitä näinkin, en usko, että olen näillä pienillä toheloinneillani tämän hoidon...
  8. I

Tervehdys jälleen, Kata_76, hyvä että kuulostat ainakin suhteellisen reippaalta, vaikka sinulla on ollut ilm. aika tuoreista vastoinkäymisiä. Ja totta työ stressin vakioluonteisuus: normaalisti sitä repisi enemmän työstä. Mutta voi apua taas minun kanssani! Olen perusluonteeltani todella...
  9. I

Tervehdys vaan sullekin Kata, taidan olla jo koukussa tähän kirjoitteluun. Ehkä ihan hyvä niin. Nyt menen kyllä huomenna huojentuneena töihin, niin aika kuluu nopeammin. Moto, kiitos vastauksesta. Minun lienee aikaista miettiä vielä ensimmäisen PAS:in ajankohtaa (!), mutta ehkä se...
  10. I

Hei, oma levollisuuteni on varsin suhteellista, mutta ihan täydessä paniikissa en kuitenkaan ole :| Minua vähän helpottaa sen ajattelu, että olemme kuitenkin ihan alussa, eikä nyt vielä tässä vaiheessa pitäisi antaa epätoivolle sijaa. Pakkasessakin on sentään 5 laadukasta alkiota, ja...
  11. I

Piinaviikkojen tuntemuksia - aika alkionsiirron jälkeen

Hei Lumi, ei kai siinä tissien turpoamisessa muuten mitään, voisi olla ihan hyväkin merkki...raskausoire jopa, mutta omalla kohdallani asia huolestuttaa sen takia, kun kärsin samasta jutusta menkkojen edellä - ymmärtääkseni poikkeuksellisen vahvasti. Minä olin kuitenkin tässä välillä jo ihan...
  12. I

Hei, ja kiitos tervetulotoivotuksista. Tämä ensimmäinen kerta on ollut ehkä jopa vähän rankempi kuin osasin etukäteen odottaa. Ehkä se fyysinen rankkuus on vähän yllättänyt, kun monen kommenteissa painotetaan niin sitä henkistä rankuutta. Minulla ainakin se, että ei ole päässyt liikkumaan ja...
  13. I

Hei, hoito on tosiaan ensimmäinen. Siirto oli 11.5. ja testi 25.5. Ja kiitos onnentoivotuksista, onnea tässä tarvitaan.
  14. I

Hei, avasin tuossa yhden keskusteluketjun, mutta tervehdin nyt teitä täälläkin - olenhan 36-vuotias. Minä olen tässä hoidossa miehen takia, eli itselläni pitäisi olla kaikki kunnossa. En ole aikaisemmin yrittänytkään lasta. Minulta kerättiin 12 kypsää munasolua ja niistä saatiin aikaan 6...
  15. I

Piinaviikkojen tuntemuksia - aika alkionsiirron jälkeen

Hei, voisin liittyä täällä moneenkin ketjuun. Uskaltauduin kuitenkin aloittamaan uuden, kun tästä piinallisesta ajasta alkionsiiron jälkeen. Itse olen vielä noviisi, ensimmäinen siirtoni tehtiiin viikko sitten, ja kaikki sujui niin hyvin kuin se voi mennä. Nyt kysymys. Onko mahdollista...

Yhteistyössä