Hakutulokset

  1. L

    Elokuu 2017

    Moikka kaikille! Ilmoittaudun mukaan kun vihdoin ultrassa kävin ja masusta löytyi potkiva kaveri. Eli olen 28v, 3.s. Lapsi tulossa, joka oli meille pieni yllätys. Laskettu aika 7.8. Vanhemmat lapset on 4 ja 1-vuotiaat eli pieni ikäero varsinkin nuoremman kanssa tulee olemaan. Voisin olla...
  2. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnea Hep <3! Täytyy sanoa että täälläkin poika tuli oikein tilauksesta, sopivaan aikaan, kun mummo (esikoisen hoitaja ) oli juuri sattumalta tullut odottelemaan ja auttamaan mua samana päivänä 300 km päästä, kun käynnistyi :)! Kiitos lara imetysvinkeistä. Täällä eka viikko oli tosi...
  3. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kiitos tuhannesti onnitteluista ja onnea muillekin vauvautuneille <3 Saa päivittää LISSU123 POIKA 8.6. RV 39+4 4400 gr ja 53 cm eli komeat mitat oli! Mahan koostakin jo pystyi päättelemään että kaveri on iso, olen niin onnellinen että syntyi spontaanisti eikä mennyt yliajalle ja kasvanut ties...
  4. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Meille syntyi POIKA tänään raskausviikolla 39+5. Hyvin voidaan ja tuhisee kainalossa. Synnytys käynnistyi kotona vesien menolla ja normaali alatie. :love: Kirjoitan myöhemmin lisää!
  5. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Tulinpa poksumaan! Kamala tää uus pohja, ei meinaa osata käyttää... Täälläkin kivut ja (harkka)supparit lisääntynyt mutta ei vielä lähellekään tositoimia oo päästy :(Turhauttaa kun ei pysty liikkumaan kunnolla mutta Hei max. 3vkoa enää.. Ja oon kyllä kiitollinen että vaan pari viime viikkoa oon...
  6. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Täälläkin jo rupeaa viikkoja olemaan ihan tarpeeks! :D alkaa jo kypsyyttää tää raskaana olo, en oo koskaan ollu näin pitkään raskaana. Jos tuurilla pamahtais vielä kuukausi, ei kiitos :O! Onneksnyt ei kuitenkaan oo heinäkuussa mahdollista syntyä vaan varmuudella tässä kuussa! Eilen desinfioin...
  7. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Catnip, hurjasti tsemppiä! Mulla oli esikoisesta sama juttu, käynnistettiin 37+4 ja syntyi seuraavana päivänä. Onnea Pihla, Kuusama ja Citypähkinä vauvoista! :) Neiti S. on kyllä hurjaa kun meillä on niin sama tilanne! Saitko uutta kontrolliaikaa istukan vuoksi? Mulla se on 39+jotain...
  8. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Moi, johan tässä taas hetki mennyt kirjoittelusta! Kuusama ja Citypähkinä tsempit synnärille! Olen kurkkinut teidän ja muidenkin kuulumisia kyllä, vaikka en olekaan kirjoitellut. Miiulalle myös tsempit käännösyritykseen! Tänään oli sitten se paljon odoteltu istukka-kontrolli ja no...
  9. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Hola! Paino mulla noussut nyt tasan 11 kg. Toivoisin että alle 15kg jää, mutta en ota paineita. Esikoisesta nousi noin 16kg, mutta siitä suuri osa turvotusta, sairaalaan jäi het 10 kg.. ja loput lähti muutamassa kuukaudessa. Imetys <3 Verenpaineista, mullakin melko matalaa koko ajan ollut...
  10. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Kuusama, Juu sairaalassa suosittelevat että käytävillä/oman huoneen ulkopuolella vauvaa kärrätään sängyssä koska availevat ovia ja vauva saattaa sylistä tippua tms. Muistan esikoisen aikaan kun olin yksin huoneessani, mies oli vauvan kanssa jossain ja sitten kätilö tuli sisään ja kysyi...
  11. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Onnea RUU pojasta! On kyllä ollut jännittävää! Kävin vapun aikaan kurkkimassa täällä kuulumisia :) Alkoi itseäkin kyllä niin mietityttämään Ruun tilanne, että pakkailin tänään sairaalakassia ja käytiin eilen ostamassa kotiutumisvaatteet, vaippoja ym. pientä <3 Nyt on oikeastaan kaikki...
  12. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Huh josko vihdoin kerkiäisi/jaksaisi kirjoitella! Olin jo yksi ilta kirjoittamassa mutta taapero ei sitten meinannut nukahtaa ja oli pakko lopettaa. Joka päivä käyn kyllä lukemassa muiden kuulumiset :) Myös minulla oli siis tänään äitiyspolikäynti, jossa sitä etistä istukkaa katsottiin. Se ei...
  13. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Tänään poksuu 32+0! Pari päivää sitten kävin taas istukkakontrollissa, ja se oli noussut jonkun verran ylöspäin mutta ei tarpeeksi. Eli peittää osittain kohdunsuuta edelleen. Pelkään verenvuotoa, hätäsektiota yms. Asutaan täällä ilman tukiverkkoa ja mulla toi 2v kotihoidossa. Pelottaa, että...
  14. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

    Heippa! En ole tainnut nyt huhtikuussa kirjoitellakaan, ollut jotenkin niin kiirettä... Mutta paksusti voidaan ja ihan hyvin siis! Ei edelleenkään kipuja, vaikkakin maha painaa... Neiti Sievänen "kiva" että joku muukin jolla etinen istukka. Mulle ei tosiaan annettu mitään kotiohjeita...
  15. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Pihla, kiitos vinkeistä! :D Enköhän kuitenki jo perinteisesti kerennyt googlettamaan kaikki kauhutarinat etiseen istukkaan liittyen. Meilläkin tää 2 v tykkää usein auttaa äitiä pyykin ym. laitossa ja ihastelee kovasti vauvan vaatteita. Peruskommentti on "äiti laittaa tän vauvan päälle, ei mahdu...
  16. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Noniin täällä kaikenlaista, muistankohan kaiken... Eilen oli neuvola, siellä kaikki ok. Painoa vajaa 500 gr viikko (herkut maistuu..) verenpaine edelleen matalahko, 119/67. Hemoglobiini oli vähän noussut 125 tällä kertaa, eli hyvä. Mutta joo, kyllä väsyttää! Eli laitetaan loppuraskauden...
  17. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Moi! Eilen kävin sokerirasituksessa ja tulokset soitin tänään, hyvät olivat :)! Suluissa raja-arvot, eli paasto 4,9 (5,3) 1h. 7,1 (10.0) 2h. 5,2 (8.6) Siitä innostuneena ostinkin sitten tänään karkkia ja söin myös jäätelön :laugh: Muuten vointi (edelleen) hyvä, ei kolotuksia, särkyjä...
  18. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Moi! Me haettiin IFIstä tuota vakuutusta ja se hylättiin :/ Kaikki meidän vakuutukset on siellä ja olen aika pettynyt. Hylkäämisperuste oli tämän raskauden etinen istukka ja viimeksi ollut raskausmyrkytys. Taidetaan hylätä nyt koko vakuutusajatus ja toivoa että vauva on terve... Neuvola...
  19. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Noniin uusi kuu :) Täällä ei mitään kovin kummoisia, maha on tosi iso ja kaveri potkii ihan jatkuvasti. Seuraavat ja neuvolat ja kontrolliultra on vasta loppukuusta. Kävely ja liikkuminen on ottaneet viime aikoina selkään aika paljon ja on kurjaa kun ei jaksa tehdä mitään ylimääräisiä...
  20. L

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Huhhei! Täällä muutto tehty ja ihana olla uudessa ( hissillisessä) kodissa :)! Vielä olis kuitenki paljonkin tavaroiden laittamista... olen touhunnut koko viikon niin kovasti että alkaa tuntua. Turvotukset alkoi nyt, jaloissa lähinnä :( Pelottaa uusi raskausmyrkytyksen mahdollisuus kun...

Yhteistyössä