Hakutulokset

  1. J

    Hoidot jatkuu 2012

    Heippa ja ihanaa alkavaa aurinkoista viikkoa kaikille! =) Pahoittelut mariq :/ Tänään käyty ultrassa ja punktio sovittu perjantaille, jännää. Esilääkkeeks diapam 10mg, vissiin aika yleinen käytäntö? Ultrassa näky oikeella puolella 3 isompaa rakkulaa ja 4-5 vähän pienempää, itse olin...
  2. J

    Hoidot jatkuu 2012

    HalleB suuret pahoittelut... Suru on varmasti niin suuri ettei sitä pysty käsittämään :( TanZZZku miks ne laittais sut syksyyn asti odottamaan? Toivottavasti saat hyviä uutisia huomenna, ellet jo tänään saanut? Tänään kävin ostamassa piikit, kevyet 293€ meni apteekkiin ja menee vielä...
  3. J

    Hoidot jatkuu 2012

    Okei, hyvä vähän tietää mitä mahdollisesti on odotettavissa :P Eniten mua just pelottaa toi kanyylin laittaminen kun ei oo koskaan ennen ollu ja jääny jostain jonkun kertomasta että se sattuu ihan sikana :D Mulle käy varmaan samalla tavalla ku sulle Vanil...
  4. J

    Hoidot jatkuu 2012

    Heipä hei! Olen käynyt välillä lueskelemassa tätä palstaa ja nyt tänne kirjottaminen tuntuu itselle ajankohtaselta, jos joukkoon mahtuu? :) Meillä siis edessä ensimmäinen ivf tässä kierrossa, tänään kp1. Yritystä takana muutama vuosi ja nyt edessä sitten viimeinen oljenkorsi kun muut hoidot...

Yhteistyössä