Hakutulokset

  1. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Jenskulalle suuret osan otot! En ole piiitkään aikaan käynyt täällä kirjoittelemassa, kun tuntuu että tämä kesä on mennyt ihan koko ajan reissatessa, mutta nyt koitan aktivoitua :D Mullakin ois huomenna rakenneultra ja sukupuolta ei aiota kysyä. piio 20+3
  2. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    En ole minäkään vähään aikaan kirjoittanut tänne, kun tuntuu niin kiirettä olevan näin kesän aikaan. Olo on nyt mitä mahtavin, jos ei vain tarvis jatkuvasti vessassa hönnätä! :/ Rakenneultra aika on heinäkuun lopussa ja päätettiin, ettei oteta selville sukupuolta :) Mä näin kyllä unta, että...
  3. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Mame31 multa löytyy tytölle ja pojalle varusteet niin ei varmaan hirveästi tarvi mitään ostella.. Toki jos jotain yli söpöä sattuu vastaan niin pakkohan se on ostaa :D Sitteri pitää ainakin hommata kun sen laitoin menemään jo.. Meillä mies on sitä mieltä, että ei kysytä sukupuolta ja ehkä mä...
  4. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Mulla on lähtenyt ihan lapasesta tämä syöminen.. Vaaalla en uskalla edes käydä :D Ja maanantaina ois neuvolalääkäri.. No jos ens viikolla koittais ottaa ittee niskasta kiinni ja syödä terveellisemmin! Söin tänäänkin aamulla lihiksen :b Väsymys meinaa täälläkin aina välistä viedä vallan...
  5. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Eilen nt-ulrassa käyty ja yksi pieni siellä köllötteli tai nukkui tosi sikeästi, kovasti sai ultraaja tökkiä, että pientä liikettä näyttäisi.. Minähän siinä jo kerkesin ruveta ajattelemaan kaikenlaista.. Pienesti sitten venyteltiin ja jatkettiin unia <3 Täällä kans yks räjähdysaltis mamma...
  6. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Joulukuu2012 meille on kans kolmas tulossa ,kylläkin ihan haluttu, mutta mun äiti oli järkyttynyt vaikka tiesekin että vielä haluan lapsia, mutta kun hää oli ajatellut että sitten joskus iltatähti :D Anoppi taas oli aivan onnessaan! :) Mua on vaan ruvennut pelottamaan, että jos sieltä tulee...
  7. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Mulla alkaa maha kans olla aika pallona, ei pysty oikein enää piilottelemaan.. On siihen toki tullut jonkin verran rasva kerrostakin :D Ennen raskautta söin vhh:ta, mutta nyt ei puhettakaan että pystyis. Ei ihme jos paino sit nousee :D Saa alkaa mammavaatteita kaivelemaan esille. piio 11+6
  8. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille :hug: Mulla kans maha on aivan pallona illasta :) Pahoinvointi on melkein loppunut!! Itse harrastan juoksua, joka on nyt kylläkin vähemmälle jäänyt väsymyksen takia. Pienemmillä sykkeillä olen juossut. Jostain luin että 140-150 sais olla...
  9. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Mulla myös kutisee iho, varsinkin jalat. Naama on paikoin kuiva ja paikoin rasvainen :/ Mulla on myös ollut yksi km tai periaatteessa kaksi, mutta terkan mielestä sitä ei laskettu... Eli viikolla 7 alkoi verinen vuoto ja seuraavana päivänä alkio tuli pois. Raskauduin heti seuraavasta...
  10. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Yöperhonen Netistä kävin lueskelemassa, että millä viikoilla voi kuulla ja moni oli kuullut jo 9 viikolla, niin päätin yrittää. En tiedä onko sillä vaikutusta että on jo kolmas raskaus... Tosi alhaalta kuului äänet, että sai aikansa haeskella. En kyllä itsekkään uskonut, että nyt jo vois kuulua...
  11. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Niin ja tänään aamulla tuli verta paperiin pyyhittäessä ja ajattelin, että nyt se menee kesken, mutta onneksi vuoto on nyt ainakin loppunut.. Kaivoin doplerin esiin ja pienen sydemmen sykkeen kuulin <3
  12. P

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Heissan, täällä yksi uusi tulokas :) Kolmatta odotellaan ja laskettu aika ois 7.12. Entuudestaan löytyy tyttö 3v ja poika 1,5v. Neuvolassa olen käynyt, mutta ultra on vasta 30.5.. Hirvittävä aika vielä odottaa! Kärsin melkein jatkuvasti etovasta olosta, mutta oksentamassa en ole...

Yhteistyössä