Hakutulokset

  1. B

    Syyskuiset 2020

    Vikat päivät on kyllä jotain uskomatonta henkistä tuskaa odotella. Ja vähän kyllä fyysistä myös..
  2. B

    Syyskuiset 2020

    Meillä kans nähty jo päivänvalo. maanantaina illalla syntyi. Synnytyksen kesto about 6h, kun eka oli ollut jo 2½ päivää "koko ajan" (tyyliin 2-5h supistuksia vartin välein ja sit taas tauko pariksi tuntia) epäsäännöllisiä kipeitä supistuksia. Meinas kyllä jo epätoivo iskeä, kun ei aiemmissa...
  3. B

    Syyskuiset 2020

    Mä en tykkää siitä pakkauksesta yhtään :( tai korkeintaan jos on poika niin menis. Mut jos vaan kädet kestää (mulla on parin edellisen kohdalla ollut pahoja rannekanavaongelmia, jotka vaikuttaneet siihen, että ei pysty kaikkee tekemään käsillä), niin kankaita on kaapit pullollaan, joista tehdä...
  4. B

    Syyskuiset 2020

    Meillä rakenneultra maanantaina. Toivon kyllä että vilahtais sukupuoli, ois niin paljon helpompaa (ja tilavampaa tai sitten ei) kun tietäisi tarviiko vajaan 3-vee tytön pieneks jääviä vaatteita säilöö vai ei uudelle. Muuten ei oo väliä. :D Noista lomarahajutuista mulla ei oo mitään käsitystä...
  5. B

    Syyskuiset 2020

    Joo särkee usein. Välillä ei lääke auta edes, tai jos auttaa niin ei kauaa. Ihanaa :/
  6. B

    Syyskuiset 2020

    Mä en uskalla mennä vaa'alle.....viime käyntiin (just se joku 15vk) saakka oli tullut kilo kaikkiaan, mut nyt on kyllä ollut emotionaalisesti sellasta p*askaa pari viikkoa, että on herkut maistuneet.. seuraava käynti loppukuusta, nyt pitäs vähän skarpata....
  7. B

    Syyskuiset 2020

    Joko te tunnette liikkeitä? Mulla välillä jotain tuolla tapahtuu, mut edelleenkään en uskalla ihan varmaksi sanoo meneekö suoliston piikkiin :D Lisäks en muistanut miten kamalaa tää ihon kutina on. Pitäs varmaan juoda enemmän vettä ja ottaa noi perusvoiteet käyttöön (atooppinen iho muutenkin)...
  8. B

    Syyskuiset 2020

    Täällä ollaan.... Ei vaan huvita kirjoitella mitään kun kaikki kotona on ihan päin peetä. Tai no ei kaikki, mutta kuitenkin. Ois kai se face kiva, mut en jaksa nyt just kuitenkaan siellä kirjottaa säännöllisesti. Huoh. Jospa tää tästä.
  9. B

    Syyskuiset 2020

    Meillä kans 3 lapsista oli viikon (tai kuume n. 3-6 pv) korkeessa kuumeessa ja yskässä. Veikkaan meillä influenssaa tai sitten joku rs-virus tms. , kun niitä kiertää täällä Savossa päin nyt.
  10. B

    Syyskuiset 2020

    Mitä arvoja teillä nuo pappa mom ja hcg mom on olleet? Mulla on pappa 3,34 ja hcg 1,75. Riskit kromosomipoikkeuksille minimaaliset (1:19161 ja 1:100000), mut miks noi on noin korkeet jos 1 on normaali :unsure: viimeksi olleet molemmat arvot puolet pienemmät, riskisuhteet lähes samat. Ei kai...
  11. B

    Syyskuiset 2020

    Mä oon kans parhaillaan rasituksessa. 45 min takana, väsyttää :sleep: otin eväät mukaan, että voi syödä heti kun on ohi... Pitää liitää tästä kun pääsee jo heti seuraavaan paikkaan palaveriin, pelottaa että tulee kamala päänsärky ja sit ei oo kyllä yhtään hauskaa yrittää keskittyä siellä. Mä...
  12. B

    Syyskuiset 2020

    Nt-ultra ohi... Selvästi yhtä kamala luonne ku äidillään; ei paljoo kiinnostanut asennon vaihto niin, että mittoja olis kunnolla/useampaan otteeseen saatu. Puol tuntia yritettiin töniä, mut kun ei niin ei :LOL: yhdessä vaiheessa siellä vilkutteli iloisesti takaisin, kumma kun ei pitkää nenää...
  13. B

    Syyskuiset 2020

    Joo ei se vissiin aina :ROFLMAO: toki mun huono olo nyt ei oo mitään verrattuna monen muun oloon, jotka oksentelee enemmänkin, mut on se toki silti ihan hanurista omalle kohdalle kun jo ajatteli, että eiköhän tää etominen tästä :LOL:
  14. B

    Syyskuiset 2020

    Mun arvot oli tsh 1.52 ja t4v 12.5 Mitään käryä ei oo meneekö normaaliin muottiin, käsitin että joo kun on viitearvojen sisällä molemmat On kyllä niin paskapuhetta että alkais helpottaa kun viikko 12+ lähenee. Oon yrjönny kaks kertaa tällä viikolla ja muutenki huono olo enemmän (en siis...
  15. B

    Syyskuiset 2020

    Mä kans joskus olevinaan tunnen jotain liikettä, tiedän kyl haamupotkut ja ilmakuplat, mut ei oo samanlaista. Mut en jotenkin usko että vois vielä olla liikkeitä, kun alkoivat jo n. viikko sitten ja nyt on 10+4. Ekoista kahdesta en enää muista milloin tunsin liikkeet, mut kolmas oli 14 viikolla...
  16. B

    Syyskuiset 2020

    Oon taas täällä taustalla lueskellut juttuja jaksamatta/ehtimättä vastaamaan... Meillä oli reilu viikko sitten taas ultra ja vihdoin siellä jotain oli viikot oli silloin 8+3 mittausten mukaan ja syke näkyi, jännä että ei näkynyt tasan 2vk aiemmin kuin ruskuaispussi. Tosin se käynti silloin oli...
  17. B

    Syyskuiset 2020

    Kävin nyt uudelleen ultrassa, tällä kertaa näkyi sentään jotain, mutta vaan ruskuaispussi. Taas uusi aika 2vk kuluttua. Viimeisimmät menkat siis alkaneet 19.11, mutta niistä ei voi laskea, kun ihan sekaisin kierto. Mahdollisuus raskauteen on ollut 11.12- 24.12. (+n. 5päivää mitä ne siittiöt Max...
  18. B

    Syyskuiset 2020

    Hei ihana, toinen KYSiläinen ja vielä ehkä aika lailla samalla lasketulla ajalla mä en siis vielä tarkkaan tiedä milloin meillä on la, koska kierto oli sekaisin. Mutta arviolta viikon heitolla molempiin suuntiin tuon 13.päivän tienoilla ultran perusteella, ens viikolla vielä katsotaan uudestaan.
  19. B

    Syyskuiset 2020

    Heippa, yks lisää täällä. Tarkkaa laskettua aikaa en tiedä vielä, mutta arviolta 13.9. tai joskus siinä main. KYS synnärinä. Ultrassa kävin viikko sitten ja menen ensi perjantaina uudestaan, just tuon epäselvän lasketun ajan takia. Oireita ei kamalasti ole, välillä närästää, etoo ja vihlaisuja...
  20. B

    yksinodottajat

    Liityn seuraan. :) Viikkoja nyt 10+1 ja kaks muksua (´03 ja ´04) ennestään.. Yhteishuoltajuus heidän isänsä kanssa, mutta eri osoitteisiin muutettu jo iät ja ajat sitten. Kyselyä oli tuosta isälle raskaudesta ja kulusta ilmoittamisesta.. Mulla on vähän lohduton tilanne, haluaisin...

Yhteistyössä