Hakutulokset

  1. P

    Maili/mesekaveria

    Moikka! Olen 21 vuotias, 10 kuukauden ikäisen potsun äippä ja olisi mukava saada uusia tuttavuuksia ja tiedä vaikka kavereita tai jopa ystäviä.. Asustelemme yläsavossa ja olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle.. Mailailkaa tai mesettäkää: poolis@hotmail.com
  2. P

    Emmaljungat- pari kyssäriä.

    Ollaan miettimässä vaunuja ja merkki on jo varma, se on Emmaljunga, mutta sitten vielä mietityttää että mitkä niistä. Mitä eroa siis on näissä? *Emmaljunga DUOEDGE ELK/C CRYPTO yhdistelmävaunut *Emmaljunga CITY CROSS ELK rattaat Haluaisimme pehmeällä kopalla vaunut, jotka olis myös rattaat...
  3. P

    Miten teillä nukkuu yöt 1,4kk

    Hitsin hitsi!!!! Meillä on vielä vesi-maitopullo yöllä. Aamuyöllä poika tartee pullon, mä en jaksa huutoa kuunnella. Olen nimittäin töissä ja mies välillä parikin viikkoa töissä ja pois kotoa. Joskus menee yö heräämättä kertaakaan mut sit voi olla et parikin kertaa herää. Osaiskohan kukaan antaa...
  4. P

    miten on?

    Käyttekö mihet suihkussa ennen kun lähdette kuntosalille, vai onko se aina sitä ettei ole menossakaan koko salille, vaan jonkun toisen naisen luo? Koska itse en käy suihkussa ennenkuin menen salille hikoilemaan, kun kuitenkin edellisenä päivänä olen käynyt,niin ei voi olla kovin likainen...
  5. P

    Irtisanominen ja uusi työ

    Olen sanomassa itseäni irti kun saan toisen työn. Voiko irtisanomisajalla mennä uuteen paikkaan töihin, jos saan vanhasta paikasta pitää loman.
  6. P

    Käytätkö Nahkahousuja?

    Ajattelin kysyä muilta siskoilta että pidättekö nahkahousuja? mun mies aina patistaa käyttään niitä koska on kuulemma hyvännäköiset jalassa. kyllähän niitä usein käytänkin mutta nyt se viime viikonloppuna osti lahjaks mulle semmoset mustat pvc-housut ja pyysi mua pitään niitä, mutta mun mielestä...
  7. P

    väsymys ymm..

    kertokaa mitä kaikkee kivaa kuulu rv 5 eteenpäin tällä hetkellä väsymys, janottaa ja pissattaa vai olen ko niin onnesta soikeana että alitajuntani tekee jo raskauden oireet? en muista enää tyttäreni raskautta. yritetty 1.6 v ja nyt toinen tärppäsi =) kiitoksi vastauksista :hug: :flower:
  8. P

    alapää kipu

    Montako viikkoa on normaalia, että synnytyksen jälkeen koskee ja särkee alapäätä?
  9. P

    vaunut lentokoneeseen

    onko kellään kokemusta yhdistelmävaunujen kuljettamisesta lentokoneessa (kotimaan reittilento). Kaipaisin vinkkejä vaunujen ruumaan pakkaamiseen; miten vaunut voi suojata, saako pakkausmateriaalia lentokentältä, miten on painorajoitusten kanssa?
  10. P

    leikki-ikäisten vaatetuksesta

    Hei kaikki äidit! Opiskelen lähihoitajaksi ja teen lopputyötä, jossa käsittelen mm. 3-vuotiaiden lasten pukemista ja vaatetusta. Mietin tässä, että oletteko esim. te saaneet aikananne mitään oppaita vaikkapa neuvolasta, jossa kerrotaan ja opastetaan lasten pukemisessa ja vaatetuksesta? Vaikka...
  11. P

    Miten jaksaa eteenpäin

    Meille syntyi kuukausi sitten poika, ja on ollut koko pienen elämänsä sairaalassa. Kaikki on tähän asti näyttänyt hyvältä,mutta nyt juuri äsken kun sairaalan soitin ja kuulumisia kyselin kaikki romahti. Poika ei tule pääsemään pois lähiaikoina vaikka vielä eilen niin luvattiin!!! Juuri kun tähän...
  12. P

    Keskenmenoko?

    Raskausviikkoja nyt jotain 8-9. En ole vielä käynyt neuvolassa. Pahoinvointi ja väsymys loppuivat viime viikolla ihan yllättäen. Oireita ehti olla noin viikon ajan. Aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi on jatkunut rv 12 asti. Mitä tämä tarkoittaa? Voiko tarkoittaa keskenmenoa? Vuotoa ei ole...
  13. P

    Ystävää / Ystäviä Muhokselta..

    täällä kaipailee 23 vuotias 2,5 kk vanhan pojan äiti ystävää lenkkeilyseuraksi ja kaveriksi. Päivät ovat pitkiä kaksin vauvan kanssa.. kirjoitelkaa tänne tai suoraan pam20@luukku.com
  14. P

    Mese-Kamuja ja Mailikamuja

    Hei ! Olisi kiva saada Mesekavereita ja mailikamuja... Mielellään Oulun läheltä, itse asustelen muhoksella. Muualtakin voi toki kirjoitella... Olen 22 vuotias esikoistani odottava nainen... Laskettu aika jo 3.2.05. eli aivan pian... Perheeseen kuuluu myös avomies... Mailia voi laittaa...
  15. P

    Meilikamuja Muhokselta ja lähiseudulta...

    :snotty: Heissan kaikki ! Onko muita seuran kaipaajia Muhokselta ja lähiseudulta.... ???? Olen 22 vuotias... Odotan esikoistani raskausviikolla 30+1. Päivät meinaavat olla melko pitkiä miehen ollessa töissä... Ja viikonloput metsällä. Löytäisinkö itselle seuraa näin.... Voitaisiin...

Yhteistyössä