Hakutulokset

  1. P

    Kokemuksia RYIJYMATOISTA?

    meillä on. Ei oo vaikee hoitaa
  2. P

    Ei sitten ihan putkeen mennyt..

    tuleeko teillä sanoja ollenkaan?
  3. P

    Ja mä kun niin vannoin ...

    Vannomatta paras, näinhän se yleensä on. Kun jotain sanot, "ettei koskaan" niin yks kaks asia tapahtuukin, näin se vain elämä menee!!
  4. P

    Maili/mesekaveria

    Moikka! Olen 21 vuotias, 10 kuukauden ikäisen potsun äippä ja olisi mukava saada uusia tuttavuuksia ja tiedä vaikka kavereita tai jopa ystäviä.. Asustelemme yläsavossa ja olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle.. Mailailkaa tai mesettäkää: poolis@hotmail.com
  5. P

    Hirsitalo vastaan puutalo

    Puutalo tulee hirsitaloa huomattavasti halvemmaksi!
  6. P

    Haaparannan lastentarvikeliike

    Just viime lauantaina käytiin tuossa liikkeessä ja täytyy kyllä sanoa, että ei ainakaan vaunut ja rattaat ole enää paljon sen halvempia kuin suomessakaan. Ei oikeastaan ollenkaan. Ennen ne on olleet, mutta varmaan nostaneet hintoja kun huomanneet että porukka käy suomesta ostamassa tms...
  7. P

    Emmaljungat- pari kyssäriä.

    Ollaan miettimässä vaunuja ja merkki on jo varma, se on Emmaljunga, mutta sitten vielä mietityttää että mitkä niistä. Mitä eroa siis on näissä? *Emmaljunga DUOEDGE ELK/C CRYPTO yhdistelmävaunut *Emmaljunga CITY CROSS ELK rattaat Haluaisimme pehmeällä kopalla vaunut, jotka olis myös rattaat...
  8. P

    Miten teillä nukkuu yöt 1,4kk

    Hitsin hitsi!!!! Meillä on vielä vesi-maitopullo yöllä. Aamuyöllä poika tartee pullon, mä en jaksa huutoa kuunnella. Olen nimittäin töissä ja mies välillä parikin viikkoa töissä ja pois kotoa. Joskus menee yö heräämättä kertaakaan mut sit voi olla et parikin kertaa herää. Osaiskohan kukaan antaa...
  9. P

    -70 äidit

    Täällä myös vm -70 Oulun seudulta. Lapsukaiset 11 (12v marraskuussa), 9v ja 4v. :)
  10. P

    heinä-elokuussa syntyneet!!

    19.7. (rv41+6) syntyi meidän esikoistytskä. 50 cm ja 3240g. =)
  11. P

    LASTENRATTTAAT, APUA TARVISIN!

    \ Kumpia briioja tarkoitat? Zenitissä ainaskin menee ihan makaavaan asentoon selkänoja, ja jalkapeite tulee mukana ja menee pieneen pakettiin, paljon pienempään kuin yhdistelmien rattaat.
  12. P

    LASTENRATTTAAT, APUA TARVISIN!

    Mie suosittelen Brio Zenit-rattaita, vaikka ei listassa olekaan. Nuo Emmaljungat ei oo siroimpia rattaita, saati kevyimpiä, kävin itte harkitessani niitäkin katsomassa. Päädyin Zenitiin ja oon ollut tyytyväinen!
  13. P

    miten on?

    Niin minunkin mielestäni. Mut mieheni ei kehtaa mennä salille likaisena, eli käy suhkussa ennenkuin menee. Tarkoittaako että hänellä suhde??
  14. P

    miten on?

    Käyttekö mihet suihkussa ennen kun lähdette kuntosalille, vai onko se aina sitä ettei ole menossakaan koko salille, vaan jonkun toisen naisen luo? Koska itse en käy suihkussa ennenkuin menen salille hikoilemaan, kun kuitenkin edellisenä päivänä olen käynyt,niin ei voi olla kovin likainen...
  15. P

    Irtisanominen ja uusi työ

    Olen sanomassa itseäni irti kun saan toisen työn. Voiko irtisanomisajalla mennä uuteen paikkaan töihin, jos saan vanhasta paikasta pitää loman.
  16. P

    luomusynnytys?

    Emilynille vastaisin oman kokemuksen siitä epiduraalin kanssa liikkumisesta, että ainakaan mä en olisi voinut kuvitellakkaan käveleväni sen jälkeen; jalat tärisi ja oli tosi heikko olo. Ei sellaista varmaan kaikille tule, mutta mulle ainakin. Mäkin aion seuraavalla kerralla yrittää kaikkea...
  17. P

    1,6 - 2-v. kengän koko?

    Mulla poika 1v9kk ja kenkiä pitää nyt Elefanten 22 ja Chicco 22, mutta syksyllä tarvitsee jo isommat. En kyllä edellisen kirjoittajan mukaan suosittele kenkien ostamista etukäteen, kun ei niistä tiedä yhtään.... Ellei ostele sarjassa, kuten mä olen keräillyt aikoinaan Elefantenia 20, 22, 24-koot...
  18. P

    Näin meillä jäi vaippa pois!

    Onnittelut, kun noin hienosti meni! Voi kun menisi meilläkin.... Ekan tytön opetin vasta 2,5-vuotiaana potalle, otin kans just vaipan vain pois päiviksi, mutta vaikka se osasi puhua hyvin ja pottaan oli tutustuttu 9kuisesta asti, sain keräillä pissaa ja kakkaa KAKS kuukautta lattialta, ennenkuin...
  19. P

    Käytätkö Nahkahousuja?

    Ajattelin kysyä muilta siskoilta että pidättekö nahkahousuja? mun mies aina patistaa käyttään niitä koska on kuulemma hyvännäköiset jalassa. kyllähän niitä usein käytänkin mutta nyt se viime viikonloppuna osti lahjaks mulle semmoset mustat pvc-housut ja pyysi mua pitään niitä, mutta mun mielestä...
  20. P

    miten huollat itseäsi?

    Hiukset kun on leikattu, niin olo tuntuu hyvältä. Lyhyissä hiuksissa se varsinkin näkyy heti, jos leikkausväli pitenee. Ripsiväriä laitan myös päivittäin. Uusi vaate piristää myös.

Yhteistyössä